Skocz do zawartości

BartForest

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BartForest

  • Urodziny 11.06.1993

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Dukla/Beskid Niski
  • Auto
    W planach - Forester 02'-08' SG 2,0 wolnyssak
    Było: Subaru Impreza GT 99' i Subaru Impreza WRX GH 08'
  • Zainteresowania
    Las,Pola,Polowania,Fotografia

Osiągnięcia BartForest

0

Reputacja

  1. Dzięki koledzy za odpowiedź. Teraz bede wiedział ile negocjować zakup.
  2. Cześć wszystkim, Przeglądnąłem forum ale już mam taki mętlik w głowie że sam nie wiem. Do rzeczy. Udało mi się namierzyć fajnego Forestera SG po lifcie, silnik 2,0 wolnyssak z reduktorem i fabrycznym gazem. Na pierwszy rzut oka juz widac że do wymiany z tyłu będą nieszczęsne SLS'y. Auto bede wykorzystał w 90 procentach do pracy jako podleśniczy więc troche drogi i troche szutru bedzie widział . Co trzeba zastosować aby wywalić SLS i dac zwykle amory? Jaki zestaw polecacie na tył (komplet) aby nie zjadł kosztowo ale i był w miarę trwały? Czy da radę to wymienić zwykly mechanik? Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam Bartek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...