Skocz do zawartości

abj

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Gliwice

Osiągnięcia abj

0

Reputacja

  1. witam! Seryjne turbo właśnie wyzionęło ducha i chciałbym wykorzystać okazję do zakupu czegoś z większym potencjałem pod przyszły remap. Mam prośbę o informacje jakie turbiny podchodzą do gtka 99 p&p lub z minimalnymi modyfikacjami . Na allegro jest obecnie td05 z STi 94 - czy to podejdzie ? Czekam pilnie na wszelkie rady bo śnieg się topi w oczach a chciałoby się jeszcze poupalać.. Pozdrawiam Zbyn
  2. no i kiszka- kupiłem ten zestaw z allegro - podpiąłem i niestety- auto gaśnie- świeci się kontrolka kluczyka + przy okazji wywaliło czekendżin Napisałem już do kilku osób na PW ale jeśli ktoś jeszcze ma jakieś pomysły jak bez holowania auta na drugi koniec polski i wydawania jakiś szalonych pieniędzy odpalić furę to BAAArdzo proszę o pomoc Pozdrawiam Zbyszek
  3. no u mnie ten zestaw wygląda identycznie - zastanawiam się tylko, czy po wpięciu tego zestawu nie będzie trzeba go zaprogramować w kompie- tzn. czy komp nie odrzuci innej kostki nawet jeśli do niej pasują kluczyki. Tak sobie myślę, że inaczej byłoby to kiepskim zabezpieczeniem - wystarczyło by mieć taki zestaw, śrubokręt i odpalisz każdą imprezę. Tak w związku z niezbyt sympatycznym żartem jednego użytkownika wyznam że to jest to mój drugi "wirtualny" byt na forum- wcześniej logowałem się jako zbynGt'99 - niestety nie pamiętam hasła ani maila na jaki założyłem konto- sprawa pilna więc zamiast się głowić założyłem szybko nowe konto- to tak piszę tylko dla uwierzytelnienia, że nie jestem użytkownikiem forum.jakbuchnąćfurę.pl a jedynie zakłopotanym użytkownikiem impry. Co do polecania innych serwisów niż dealerskie- to bez przesady- jest mnóstwo spraw, których nie da się załatwić u dealera. Pozdrawiam Zbyszek Zbyn Łacisz
  4. witam! Zgubiłem jedyny kluczyk do imprezy gt- rocznik 99. Drzwi otwieram alarmem (pilot jeden mi ocalał..) a jako że auto jest praktycznie "niecywilne" więc problem samej stacyjki pominięty został w pół godziny za pomocą kilku kabli, przełączników, przycisku i lutownicy- auto odpala na guzik. Nie przewidziałem jednak immobilizera- auto gaśnie po sekundzie. Chciałbym się go jakoś pozbyć- przeszukałem forum i Google i jedyne co znalazłem to informacje o mapteku..ale do Poznania mam kawałek.. Orientujecie się może czy gdzieś bliżej Gliwic ktoś potrafi jakoś ominąć immo ? Ewentualnie może ktoś wie jak wygląda sprawa zamontowania używanego zestawu stacyjka, immo, kluczyki ? Na allegro jest taki zestaw: http://www.allegro.pl/item551327224_sta ... preza.html Czy po zamontowaniu auto odpali - ? czy może ten immobilizer również trzeba jakoś zaprogramować w ecu ? Jeśli tak ponownie pytanie gdzie można taką usługę wykonać (ew. za ile?) Bardzo proszę o pomoc! Pozdrawiam Zbyszek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...