Witam
Postaram się krótko i treściwie:
1. Kierownica:
- kierownica od Levorga ma numer GS120-05900 co po rozkodowaniu wychodzi że jest kierownicą WRX.
WRX różni się od kierownicy STI o numerze 34312VA022VH tym że STI jest szyte czerwoną nicią i boczne części skóry na kierownicy są perforowane.
( jak widzę kierownicę od STI ma kolega KO MAR).
Do tego trzeba zakupić tylną osłonę kierownicy WRX Back Cover - 34317VA010 ponieważ jest ona inna niż w kierownicy do Forestera która nie jest ścięta dołem
Ale żeby nie było że jest bezproblemowo to: AIR BAG od Levorga jest inny i są opcje dwie: 1-sza -kupujemy AIR BAG do Levorga i ten plasyki srebrny widoczny poniżej
poduszki (ps. poduszka do Levorga NIE REGENEROWNA jest raczej trudno dostępna), 2-ga - mocujemy poszuszkę od Forestera i dolny plastik srebrny od Forestera.
Ale wtedy uzsykujemy efekt jak u kolegi KO MAR - czyli delikatne szpary pomiędzy tylną obudową , poduszką a srebrnym elementem u dołu kierownicy.
Ja osobiście dałem kierownicę od Levorga z niebieską nitką, AIR BAG od Forestera a dolny srebrny plastik troszkę inaczej zamontowałem i zminimalizowałem szpary...
Nie jest idelanie ale akceptowalnie...a kierownica WRX od Levorga - SUPER.
Koszt kierownicy od Levorga z przyciskami, tylną obudową do około 800-1100pln brutto. (przyciski trzeba przełozyć ale wszystko pasuje Plug&Play).
Łopatki do zmiany biegów można zostawić od Levorga (w mojej wersji w Foresterze miałem srebrne a od Levorga były czarne)
2. Siedzenia:
- przednie pasują Plug&Play - jeśli jest zgodność wersji Forestera i Levorga, czyli u mnie:
Fotel kierowcy - poduszka boczna, podgrzewanie, napinacze pasów, elektryczne sterowanie,
Fotel pasażera - poduszka boczna, podgrzewanie, napinacze pasów, ręczne sterowanie.
Co ważnne - fotele od Levorga mają niższy stalowy stelaż i przez to mo montażu są one niższe o około 4-5cm.
Mnie to bardzo pasuje bo jeżdziłem na opuszczonym maksymalnie siedzeniu kierowcy (w oryginale) przez co Pasażer siedział
wyżej niż ja...teraz Pasażer nadal nie ma możliowści regulacji w pionie ale przez krótsze nóżki siedzenia siedzi niżej , a ja nie jeżdzę
z siedzeniem kierowcy opuszczonym na maksa nisko tylko lekko podniesionym.
Maksymalnie podniesione siedzenie od Levorga oczywiście będzie niżej niż oryginalne siedzenie Forestera podniesione na maksa
więc trzeba to wziąć pod uwagę.
Kolejna rzecz - tylne mocowanie siedzeń jest w takich wnękach w podłodze które przy oryginalnych siedzeniach są maskowane plastikami, które
po zmianie na siedzenia Levorga nie pasują właśne z tego powodu że siedzenia od Levorga mają niższe stelaże.
Plastikowe zaślepki od Levorga także nie pasują bo widocznie jest inne profilowanie podłogi.
Jak ktoś rozwiązał skutecznie i estetycznie ten problem to proszę o info.
- tył - oparcia pasują do mocowań - trzeba tylko przełożyć wtyczki AIR BAGÓW - tz. wypiąć metalowe piny z plastikowych wtyczek i przełożyć.
Oparcia nie są spasowane bokami idealnie do krzywizny plastików ale to można albo zakceptować albo plastikowe boki obić i wyprofilować
pod obiciem żeby pasowały.
- kanapa NIE PASUJE - gąbka w Levorgu jest cieńsza niż w Foresterze i tym samym obicie skórzane jest też krótsze. Ale oddaję do tapicera
i przełoży mi obice z Levorga na gąbkę z Forestera i doszyje dołem brakujący pasek.
Koszt kompletu siedzeń przód+tył - około 2tys brutto
Wrażenia:
- wizualne: kierownica i siedzenia pasują idealnie niebieską nitką..
- uzytkowe - siedzenia od Levorga są dużo wygodniejsze, twradsze ale wyprofilowane i trzymają na boki
Pozdro
OD_LÓD