Skocz do zawartości

Wojciech Tłuczek

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Impreza GC

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wojciech Tłuczek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witajcie Ponownie. Temat powraca, gdyż wreszcie mogę zająć się projektem. Założyłem analogiczny temat na forum gdyż obstawiałem rozkodowanie immobilizera , co do teraz możliwe że nie jest błędną diagnozą: Sprawdziłem kablem w programie free SSM i pokazuje się błąd 53 - Antenna. co wg danych w internecie oznacza: 53 Antenna 53 Anti-Quick Operation Mode 53 Communication Error (Time Over) 53 EGI Control Module EEPROM 53 IMM Circuit Failure (Except Antenna Circuit) 53 IMM Control Module EEPROM 53 Key Communication Failure 53 Reference Code Incompatibility Z doświadczenia wiem, w programach tego typu opis do błędu może być nieprecyzyjny więc to oznaczenie może ukrywać każdy z tych błędów. Samochód był u kilku elektryków, przy czym między innymi poznałem patologie warsztatów ( panie to subaru, panie ja za 800 zł dopiero zaczne szukać a co wyjdzie to zobaczymy itd) Byłem w ASO Rzeszów , powiedzieli że niestety mają już interfejsy SSM 3 a żeby szczegółowo prześwietlić samochód z tego rocznika trzeba SSM 2 którego podobno już żadne ASO nie ma. Jestem załamany , jest sezon chce śmigać gdyż po to składam ten projekt. Szukałem po wszelkich aukcjach zestawu immo plus komp lecz niestety do tego rocznika nic nie ma, są tylko do poliftów które różnią się po pierwsze mapą ( 177km) a po drugie wtykami. W obecnej sytuacji mam kilka wariantów i nie wiem w którą stronę iść: -Firma z Poznania robiąca Subaru( w temacie każdy wie ocb) zrobi to oczywiśćie , jest sprzęt temat do ogarnięcia, tylko cena od 400 do 1000 zł plus koszt transportu z mojej strony lawetą Przemyśl-Poznań x2 ( operacja nie opłacalna dla mnie w 100 procentach) -Postawienie nowego kompa Stand Alone , EasyEcu 3+ , i jazda na wystrojenie - kwestia wg mnie logiczna gdyż i tak będą w przyszłości mody i strojenia. -Komp z innej wersji ( WRX , forek turbo polift ( 177km) ) wraz z modyfikacją obecnej wiązki pod nowego kompa (?) - nie wiem jak to wygląda w praktyce może ktoś z Was coś takiego robił. Przy okazji dziękuje Wam za pomoc , wielu z Was pisało do mnie na priv , dawało namiary na warsztaty itp. Pozdrawiam
  2. Od włozenia. Wszystko podłączone, deska zdjęta wiec widać wszystko. Masy na swoim miejscu.
  3. Była ściągania deska rozdzielcza i podczas rozpinania kabli w okolicach kolumny kierowniczej powstała obecna sytuacja. Gdzieś słyszałem ze immo jak sie rozkodował nie puszcza dalej to nie odpala ECU . Jak wkładam kluczyk do stacyjki dioda miga dużo szybciej, nawet jak włożę inny kluczyk
  4. Przy włączonym zapłonie nie ma kontrolek
  5. Miga kontrolka od immo , na zegarkach nic , żadnej reakcji , rozrusznik kręci. Jak by w ogole nie załączał ECU
  6. Dzwoniłem do ASO. Jak narazie nic nie potrafią powiedzieć, trzeba przywieść auto na lawecie, a nie chce na darmo mnożyć kosztów. Jesteś pewien? Znajomy miał identyczna dolegliwosc w forku SF, przy naprawie skrzyni biegów , nie odlaczyl akumulatora i identyczne objawy. Samochód jakby zablokowany , nic na zegarkach po przekreceniu kluczykiem, oddał do jednej z firm w Krk zestaw immobiliser z ECU do zakodowania, niestety firma już nie funkcjonuje wiec szukam jakiegoś dobrego elektryka .
  7. Witam W moim Subaru forester Turbo 98r rozkodował się immo podczas jednej z napraw przy nie odpiętym akumulatorze. Czy polecacie jakąś firme gdzie można do nich wysłać cały zestaw z ECU żeby to zaprogramowali ?
  8. Masy są na swoim miejscu szukam dalej , myślałem że to stacyjka robi całe zamieszanie ale po wymianie na inna jest to samo
  9. Witam Panowie Jakiś czas temu zrobiłem kompletnego swapa z forestera turbo 98r wraz z orginalną wiązką do budy imprezy gc . Wszystko było ok , po podłączeniu zapalił za pierwszym razem. Po kilkunastu odpaleniach w garażu ( dolanie płynów, kontrola wszystkich elementów itp) chcę go odpalić a tu nic. Silnik kręci ale nie pali. Pomysł padł na spaloną pompe paliwa gdyż przed swapem w baku było mało benzyny. Okazało się że pompa jest sprawna po wyjęciu i odpaleniu jej na sucho. Brak napięcia na przewodach doprowadzających prąd do pompy + jeden dziwny objaw : Po wyjęciu kluczyka dalej świeci się check engine dodatkowo gdy wkładam kluczyk dioda od immo świeci dużo szybciej oraz nie świecą się kontrolki które pokazywały się wcześniej np ABS lub AIRBAG ( gdyż ten elementy nie zostały wpięte) Czy ktoś Was ma pomysł co jest nie tak ? Proszę o pomoc gdyż czekałem na pierwszą jazdę z tu lipa Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...