Jump to content

Wojciech Tłuczek

Nowy
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Wojciech Tłuczek

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Impreza GC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Od włozenia. Wszystko podłączone, deska zdjęta wiec widać wszystko. Masy na swoim miejscu.
  2. Była ściągania deska rozdzielcza i podczas rozpinania kabli w okolicach kolumny kierowniczej powstała obecna sytuacja. Gdzieś słyszałem ze immo jak sie rozkodował nie puszcza dalej to nie odpala ECU . Jak wkładam kluczyk do stacyjki dioda miga dużo szybciej, nawet jak włożę inny kluczyk
  3. Przy włączonym zapłonie nie ma kontrolek
  4. Miga kontrolka od immo , na zegarkach nic , żadnej reakcji , rozrusznik kręci. Jak by w ogole nie załączał ECU
  5. Dzwoniłem do ASO. Jak narazie nic nie potrafią powiedzieć, trzeba przywieść auto na lawecie, a nie chce na darmo mnożyć kosztów. Jesteś pewien? Znajomy miał identyczna dolegliwosc w forku SF, przy naprawie skrzyni biegów , nie odlaczyl akumulatora i identyczne objawy. Samochód jakby zablokowany , nic na zegarkach po przekreceniu kluczykiem, oddał do jednej z firm w Krk zestaw immobiliser z ECU do zakodowania, niestety firma już nie funkcjonuje wiec szukam jakiegoś dobrego elektryka .
  6. Witam W moim Subaru forester Turbo 98r rozkodował się immo podczas jednej z napraw przy nie odpiętym akumulatorze. Czy polecacie jakąś firme gdzie można do nich wysłać cały zestaw z ECU żeby to zaprogramowali ?
  7. Masy są na swoim miejscu szukam dalej , myślałem że to stacyjka robi całe zamieszanie ale po wymianie na inna jest to samo
  8. Witam Panowie Jakiś czas temu zrobiłem kompletnego swapa z forestera turbo 98r wraz z orginalną wiązką do budy imprezy gc . Wszystko było ok , po podłączeniu zapalił za pierwszym razem. Po kilkunastu odpaleniach w garażu ( dolanie płynów, kontrola wszystkich elementów itp) chcę go odpalić a tu nic. Silnik kręci ale nie pali. Pomysł padł na spaloną pompe paliwa gdyż przed swapem w baku było mało benzyny. Okazało się że pompa jest sprawna po wyjęciu i odpaleniu jej na sucho. Brak napięcia na przewodach doprowadzających prąd do pompy + jeden dziwny objaw : Po wyjęciu kluczyka dalej świeci się check engine dodatkowo gdy wkładam kluczyk dioda od immo świeci dużo szybciej oraz nie świecą się kontrolki które pokazywały się wcześniej np ABS lub AIRBAG ( gdyż ten elementy nie zostały wpięte) Czy ktoś Was ma pomysł co jest nie tak ? Proszę o pomoc gdyż czekałem na pierwszą jazdę z tu lipa Pozdrawiam
×
×
  • Create New...