Skocz do zawartości

jjzz

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    Subaru Forester 2.0 s turbo

Osiągnięcia jjzz

0

Reputacja

  1. Wystarczy zdjąć dekiel z tej strony, z której brak kompresji na cyl. włożyć szczelinomierz (jak zawór podparty to szczelinomierz nie wejdzie) pomiędzy szklankę a krzywkę i będzie jasne. Hehe, a no właśnie. Wychodzi na to że panom z renomowanego warsztatu subaru w trójmieście po prostu nie chce się wykonywać regulacji zaworów. Nie wiem już co mam o tym myśleć.
  2. Witam! Sprawa tyczy się Subaru Forestera 2.0 S turbo my01. Mianowicie, jakiś czas temu silnik zaczął silnie wibrować przy niskich obrotach, czasami czuć było benzynę. Obroty nie falowały. Na wysokich wszystko było jak trzeba no może poza mniejszą mocą silnika. Wszystkie te objawy miały miejsce na benzynie jak i na gazie. Po upływie nie całego miesiąca i raczej oszczędnej jeździe wybrałem się do warsztatu. Tam zaoferowano mi sprawdzenie kompresji. Wynikało z niej że na jednym z cylindrów nie ma wcale kompresji. Została sprawdzona tylko jedna strona. I teraz moje pytanie. Czy jest sens robić regulację zaworów za nie małe pieniądze i ryzykować że regulacja nic nie da bo poszedł tłok lub cylinder, albo zawór upalony. Czy od razu demontować silnik i wsadzać inny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...