Skocz do zawartości

PierwszeSubaru

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Tarnowskie Góry
  • Auto
    Subaru Impreza MY99

Osiągnięcia PierwszeSubaru

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie za pomoc panowie . wiem że nie na temat ale może ktoś chętny https://www.olx.pl/oferta/felgi-opony-zimowe-15-5x100-subaru-impreza-gc-gt-kola-CID5-IDiEfxP.html
  2. A dystanse nie rozwiążą problemu? Z tego co kojarzę to w ori felgach WRX'owych to jest tak: -rozstaw śrub 5x100, -otwór centrujący 56,1mm, -ET55. Jak pobłądziłem to niech mnie ktoś poprawi. Jak potrzebujesz mieć jedne alu i na lato i na zimę to 16'' są optymalnym rozwiązaniem, w lecie nie będziesz miał kół jak traktor, a w ziemie nie będzie twardo. Ja w swoim Legacy mam 17" lato i 15" na zimę. Ważna sprawa - u mnie przy ET35 koła nie mieściły się w nadkolach, także sugeruję wziąć to pod uwagę. Ja mogę wepchnąć od ET42 wzwyż. Myślałem nad dystansami jednak czy nie wpływa to w jakiś sposób negatywnie na prowadzenie oraz napędy ? Mowa przy założeniu dystansów 10mm takich samych przód i tył .
  3. Witam Panowie. Dla większości z was błahy problem mam, a więc po zakupie Subarki MY99 byłem przekonany że felgi 15" z założoną zimą pochodzące z poprzedniej Imprezy (97r 211km) będą idealnie pasować jednak mają za małe ET i zapierają się o zacisk z hebli(większe zaciski niż w 97- wiadomka). ( Tego nie przemyślałem :/ ) Pytania jest następujące, 1.Z jakim ET felg szukać żeby nie było drugi raz zdziwienia. 2.Szukając felg widziałem że różni się otwór więc jakiego ja potrzebuje? 3.Lepiej już założyć 16? Wolę się dopytać szczegółowo żeby było jak ma być bez ulepa. z góry dzięki !
  4. Dziękuję za pomoc Teraz trwają przygotowania do tej nazwijmy "operacji" . Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem ( w co wątpię ) to pochwalę się w przyszłym sezonie na forum . Jeśli będę potrzebował znów waszej nieocenionej pomocy to wznowie temat. Panowie czas na przyjemności zawsze trzeba znaleźć pomimo braku czasu. P.S. Gdy się ożenię pewnie plan byłby nie możliwy więc dlatego się śpieszę
  5. Jak to się ma do napędów? Co z podwozia tzn zawieszenia itd będzie niezbędne z GT bądź tuningowe a co da radę wykorzystać z wolnossaka? Najlepiej brać na bazę 2.0 wolnossaka czy wersja silnikowa jest obojętna? Chętnie przygarne samą karoserię z papierami.
  6. Prościej nie znaczy lepiej. Tak to będę miał auto zrobione pod Siebie i będę wiedział co w nim jest : )
  7. Witam wszystkich. Miałem piękną i zdrową imprezę gc jednak los chciał że dachowałem i chcę w nią tchnąć nowe życie jednak buda się średnio nadaję a rzeźbienia szpachlą i spawania czegokolwiek nie uznaje ( przy następnym dachowaniu mógłbym stracić już życie takim ulepem) więc mam takie pytanko do znawców. Myślałem nad kupnem wolnossaka 2.0 125km ze zdrową budą na swapowanie. Będą pasowały mocowania silnika ,osprzętu i zawieszenia czy wybrać inną wersję silnikową ? oraz czy kupno wolnossaka w automacie będzie bardziej problematyczne w Swapowaniu od manuala poza pompą hamulcową i pedałami ? Zapomniałem dodać że miałem/mam Imprezę GC wagon z 97r. . Mam zwracać uwagę na rok produkcji? Wiem że jest to dużo zabawy i kasy jednak zakochałem się w tej imprezie i chcę ją złożyć od podstaw i trzymać do następnego pokolenia jak się uda więc proszę o sensowne odpowiedzi Większość części ocalała tzn. Serducho+osprzęt . 2.0 na turbo z 1997 więc 211koni fabrycznie Skrzynia wiązka/komputer dyfer pedały + pompa hamulcowa oraz zegary również układ wydechowy pakiet stylistyczny też prawie cały . środek cały. Zawieszenie nie przetrwało .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...