Skocz do zawartości

terago

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    warszawa

Osiągnięcia terago

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. spoko w sobote biorę się za robotę i dam znać jak wyszło - mam nadzieję że to świeca [ Dodano: Nie Sty 13, 2008 9:12 am ] po sobotnich manewrach w garażu subarynka dalej ma taką samą czkawke co ostatnio sie rozpisywałem. Wymieniłem świece, olej, filtry paliwa, oleju, powietrza i niestety nic nie pomogło. teraz czekam na sprawdzenie manometrem ciśnienia w układzie paliwowym
  2. kontrolka check engine jest sprawna - swieci się po przekręceniu kluczyka do połowy i pozniej gasnie jak samochod zapali, a poza tym jak odpiołem przepływomierz to świeciła się cały czas podczas jazdy więc jest na bank sprawna
  3. nie świec jeszcze nie wymieniałem zabiore się za to w sobote. a w cześniej się udam do mojego mechanika na sprawdzenie ciśnienia tak jak pablonas doradza
  4. katalizatora nie mam już ze 2 lata rozsypał się więc tłumikarz wydłubał środek w wspawał w środek rurę o takiej samej średnicy i śmigał po tym zajefajnie
  5. pablonas LPG nie mam a co do sprawdzenia ciśnienia paliwa to rozumiem że muszę jakimś zmyślnym urządzonkiem to zbadać w warsztacie - chodzi mi o to że nie podłączać pod komputer tylko jakimś gadżetem to wybadać. Co do zdychającej pompy paliwa to jakoś nie jestem przekonany. Prędzej zassała jakiegoś syfu bo jak by zdechła to by albo nie odpalał albo by gasł IMO. Simon 1 co do świec to już nowe kupiłem bo i tak miałem je wymieniać a co do kabli to innego sposobu nie znam jak popatrzeć na iskrę - ale wiem że na oko za bardzo się nie da sprawdzić czy kabel jest w 100% sprawny tak więc pozostaje chyba jakiś miernik??? A co do kabli to się już pytałem w sklepie i firmy SYNTECH (czy jakoś tak) zaproponowali mi za 80-100 zł w zależności od tego czy końcówka (fajka( kabla jest prosta czy zakrzywiona - czas oczekiwania 2 dni robocze
  6. z tego co pamiętam to było przed tą awarją - ale i tak już kupiłem filtr powietrza, paliwa i oleju oraz olej i nowe świece - jeszcze zastanawiałem się czy kabli nie kupić ale troche mi kaski było szkoda
  7. dzięki za kilka mitut to sprawdzę [ Dodano: Wto Sty 08, 2008 2:48 pm ] dobra odpięcie przepływomierza nie pomogło dalej jest tak samo - starałem się wsłuchać lepiej w pracę silnika żeby lepiej to opisać i stwierdzam że przy dodawaniu gazu słychać takie jak by pierdzenie - nie wiem może coś ze spalinami??
  8. a jakiej reakcji samochodu mam się spodziewać po odłączeniu przepływomierza?? Moze to głupie pytanie ale gdzie jest przepływomierz??
  9. Witam Szukałem takiego tematu na forum ale nie znalazłem. Mam problem z Subaru 1,8 z 1995 roku (taki jak by kombi ma taki śmieszny tyłek) Sprawa wygląda tak że od pewnego czasu zaczoł się tak jakby dławić tzn ruszając z 1 powoli nabierał prędkości a po 3 tys obrotów dalej nie szedł i tak jakby moc spadała. Na innych biegach w góre jest podobnie czyli po przekroczeniu magicznej granicy 3-4 tys obrotów zaczyna zdychać. Teraz jest jeszcze tak że jak się mu dodaje gazu to poprostu nim szarpie i nie ma siły się rozpędzać jak dawniej. Przy redukcji do 2 w w zakręt jak mu się dodaje gazu to tak skacze że można zęby o kierownice wybić - Czy może ktoś z szanownych forumowiczów mi pomoc co zaradzić z tym problemem???? PS. Podpinałem pod kompa ale nie wykazał żadnych błędów????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...