Skocz do zawartości

21danielk

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Legacy 2.0 boxer 2008r

Osiągnięcia 21danielk

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Koszta nie duże to jest 2.0 diesel więc LPG nie ma. chociaż na silniki wysokoprężne też ludzie montują Teraz zastanawiam się czy to tylko uszczelka... Przy pękniętym bloku też występują takie objawy ? Z licznika wychodzi 160tys km
  2. A orientujesz się ile może kosztować wymiana uszczelki + regeneracja zaworów? Wiem że każdy przypadek jest indywidualny ale chce mieć jakiś zarys tego. Jutro będę dzwonił po magikach od subaru.
  3. Kolego dobrze wiem o tym że są lepsze metody... Napisałem tu ten post ponieważ wiem że te silniki są awaryjne a na forum można dużo dowiedzieć się o nim. Nikt lepiej nie będzie wiedział o usterkach niż właściciele. Kupiłem tester CO2 we wtorek może mi przyjdzie. Wymieniłem korek i coś się zmieniło. Ciśnienie wywala zbiorniczkiem wyrównawczym . W zbiorniczku aż wszystko " kipi" , jakby był w nim zanurzony przewód z kompresja. można tu wstawić filmik? Pokazałbym jak to wygląda
  4. A to ciśnienie od razu po odpaleniu jest normalne ? Kupie ten tester dla pewności , korek też wymienię....
  5. Samochód w obecnej chwili nie jeździ i nie ma przeglądu. Nie jeździłem nim jeszcze. Stał odpalony i nagrzał się do 90 stopni dalej nie czekałem . W momencie naciśnięcia na pedał gazu woda wydobywała się z pod korka chłodnicy. Myślałem że to może wina korka. po odpaleniu na zimnym silniku bez korka taki sam efekt wali mocno woda po zakręceniu chłodnicy węże od razu robią się twarde jak przy pełnym nagrzaniu. Wiem że to nie od stłuczki. Cwaniak miał problem z silnikiem puknął w słupek albo w kogoś , zgłosił ubezpieczalni kasę dostał. Samochód sprzedał jako uszkodzony bo przecież chłodnice w trakcie uderzenia mogły ucierpieć. Wymiana silnika wiąże się z ogromnymi kosztami . Pewnie koszt naprawy też nie będzie mały....
  6. Witam! Jakiś czas temu kupiłem uszkodzone przodem Legacy. Stłuczka mała . Sprzedający zapewniał ze silnik jest sprawny w 100% . Dzisiaj zdemontowałem lampy zderzak i błotniki odpaliłem go żeby zobaczyć skąd ucieka płyn chłodzący. Korek od chłodnicy nie był dokręcony i po naciśnięciu gazu ciśnienie było tak duże że wystrzelił płyn a w zasadzie woda! Zostawiłem go odpalonego aż do nagrzania do 90 stopni i z pod korka zaczyna uciekać woda. Myślicie że to uszczelka? Jakie koszta naprawy? Znalazłem jedynie o 2.5 benzynie a jak jest w tym silniku ? Dodam ze po odpaleniu przez kilka minut dymił na biało później było ok. Samochód stał nie jeżdżony od października 2015...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...