Skocz do zawartości

sebjan

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Legacy IV (kombi) 2.0 DOHC 2007r

Osiągnięcia sebjan

0

Reputacja

  1. Ok sprawdzę odczyty sondy:) co do odległości to w większości są to krótkie odcinki ok 10 km na trasie faktycznie spalanie spada sporo. Miauczenie jest uporczywe generalnie nasila się przy niższych prędkościach na 2-3 biegu w okolicach 3-4k obrotów być może jakieś zużyte i stawia opór przez co spalanie też wzrasta ?? Co do pompy zamówie oring i wymienie w końcu to nie duży koszt a może się okaże że będzie pracować lepiej.
  2. Co do tego miauczenia wyczytałem że może to być łożysko dyferencjału, czy zużyte łożysko może wpłynąć na spalanie ?? Jaki może być koszt wymiany łożyska a może łożysk? Czy ktoś może mi polecić jakiś dobry warsztat Suabaru w Warszawie? Rozumiem że wskazania przepływomierza są poprawne ?
  3. Sonde pierwszą wymieniłem na nową. Co do koloru spalin to jaki powinien być?? zwrócę na to uwagę. Miauczenie ( dokładnie ten sam dźwięk https://www.youtube.com/watch?v=ER4j750nfmo) słychać w przedziale od 3k do 4k obrotów szczególnie na 2-3 biegu, być może ten typ tak ma. Pompę wspomagania słychać przy maksymalnym skręcie prawo/lewo na wyższych obrotach przy czym wspomaganie działa poprawnie. Nie wiem jeszcze co z tym przepływomierzem póki co daje odczyt 3.2 g/s a gdzie nie czytam powinno być ok 2.6 g/s czy może to wpłynąć znacząco na spalanie ??
  4. Cześć, Całkiem niedawno zaczęła się moja przygoda z Subaru kupiłem używane Suabru Legacy rocznik 2007 przeb. 150k. Po sprawdzeniu u mechaników miała być kosmetyka (pytanie co dla kogo znaczy kosmetyka) a okazuję się że jest więcej przy nim pracy: - pierwsza wątpliwa sprawa to spalanie Pb auto powinno mieścić się w granicach 12 - 14l w ruchu miejskim a jest 17 - 18l przy spokojnej jeździe. - proszę o pomoc jaki jest prawidłowy odczyt przepływomierza na biegu jałowym? (wyłączone A/C) mój wskazuję 3.2 g/s informacji w sieci jest wiele i przyznam że już się pogubiłem. - niepokoi mnie jeszcze jedna rzecz słyszę delikatnie miauczenie w środkowej części samochodu przy niższej prędkości tj. 30-40 km/h gdzieś wyczytałem że może to być podpora wału. - słychać również pompę wspomagania z tego co wyczytałem na forum podobno warto wymienić oring przy przewodzie od pompy. Czy powinienem odpowietrzać układ po takiej operacji ?? Serdeczne dzięki za pomoc Sebastian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...