Skocz do zawartości

meller

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O meller

  • Urodziny 25.02.1989

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Toruń
  • Auto
    Forester 00' 2,0 T
    Golf MK1

Osiągnięcia meller

0

Reputacja

  1. Dzięki za info, ale obawiam się, że to coś poważniejszego widziałem wydech i wszędzie był połączony i sztywny... Auto jest u mechanika ale chciałem się na forum podpytać żeby być w temacie trochę...
  2. Dziura w wydechu koncowym jest ale to az tak by wywolywalo drgania i bicie, watpie, bo drganiasa do samego zatrzymania
  3. Tak tak... też o tym myślałem... A miał może ktoś już taki przypadek?
  4. Witam! serdecznie! Na wstępie wszystkich pozdrawiam, gdyż jestem tu nowy... Wracając do sprawy, wczoraj zostałem posiadaczem Forestera 00', 2.0 T 170km. Mój problem polega na tym gdy jadę i mam gaz pod nogą nic się nie dziej nic nie puka, nic nie stuka, przy zmianie biegów też jest ok... Dopiero gdy wrzucam go na luz lub zostawiam na biegu i zwalniam zaczyna się takie walenie, jak dodam gazu wszystko cichnie i jest ok. Nie mam pukania/drżenia na kierownicy ani na pedałach, czuć pukanie w podłodze. Tył amory do wymiany to wiem na 100%. Ale o co chodzi z tym pukaniem? Myślę, że to może półosiki, przeguby, wał, dyfer? Gdzieś występuje na pewno luz, bo jest to odczuwalne tylko gdy auto mam zmniejszane obroty i nie ma gazu. Na luzie z odpalonym silnikiem nic nie słychać. Jeszcze raz pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...