Skocz do zawartości

Bartek Kucharski

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    śląsk
  • Auto
    Forester

Ostatnie wizyty

129 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Bartek Kucharski

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Sorrki za OT panowie, ale czemu niektóre imprezki mają licznik w km/h wyskalowany tylko do 180?
  2. Witajcie! Aura za oknem bardzo sprzyja do czerpania jeszcze większej przyjemności z Subaru. Czy podczas kontrolowanych poślizgów, pseudo driftów zwał jak zwał można używać ręcznego? Pytam z racji tego, że mam stały napęd i nie chciałbym zrobić sobie "kuku".
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Super! Jeszcze tylko powiedz co tam wlać i wymieniamy
  6. Witam! Troszkę poczytałem forum jednak do końca nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. W foresterze 2.0 2006r 158km ze skrzynią manualną olej w skrzyni jest wspólny z dyferencjałem, a z tyłu osobno? Proszę potwierdzić tą informację oraz podać jaki tam olej należy wlać + ile go wchodzi. Z góry dzięki za odpowiedź.
  7. I właśnie tam została zserwisowana bez skutku. :/
  8. W większości nie podejmują się nawet serwisu bo to holenderska instalacji i nie mają programu bądź po prostu boją się serwisować. Najbliższy serwis w którym byłem mieści się w Krakowie ok 150km w jedną stronę ode mnie..
  9. Najgorsze jest to, że byłem na regulacji LPG stosunkowo niedawno i poprawy ani różnicy nie było. Chciałem już całą tą instalacje wypierdzielić, ale z tego co tu na forum czytam to większość forumowiczów jeździ na tych fabrycznych instalacji i nic złego się z nimi nie dzieje. Jako ciekawostkę jeszcze dodam, że przy maksymalnym skręcie kierownicą również samochód gaśnie... Kolego Mariusz powiedz mi teraz jaki olej zastosować i ile go zakupić.
  10. Bardzo bym Cię prosił o podanie jakiś większych konkretów odnośnie tego rozrządu, oleju ( konkretnie jaki i ile ml/l kupić). Jest to Forester II z 2006roku z silnikiem benzynowym na podtlenku LPG 2.0 158KM. Przepraszam z góry za moje laickie pytania, nie jest to mój pierwszy samochód jednak wiem z autopsji, że Subaru jest niezawodne tylko nie lubi partactwa i wymaga troszkę więcej opieki przy serwisie.
  11. Witam! Na początku chciałem zaznaczyć, że przeglądałem wyszukiwarkę forum oraz FAQ jednak część tematów którymi byłem zainteresowany są wygasłe lub ich po prostu nie ma. Szykuje mojemu Foresterowi mały przegląd w sumie jeszcze pozakupowy. Wprawdzie zaraz po zakupie podstawowe czynności zostały zrobione tzn wymiana filtrów, oleju silnikowego jednakże najwyższa pora żeby zajrzeć do samochodu na poważnie. Otóż pierwszym problem z jakim się zmagam to nierówna praca na LPG, na zimnym silniku bardzo szybko przełącza się na gaz ( ok 45sek) przez co przygasa, szarpie zwłaszcza w okolicach 2-3tyś rpm. Dodam, że na benzynie problemów jako takich nie mam, a gaz był niedawno cały regulowany wraz z wymianą filtrów. To pierwszy główny problem z którym chciałbym się uporać. Kolejna sprawa, chcę wymienić rozrząd wraz z pompa wody, czy ten będzie okej? http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-subaru-forester-sg-2-0-ct1058-5-i5905976096.html Jeżeli nie to proszę podać inny, albo chociaż producenta, którego towar jest w miarę pewny. ( zależy mi na dobrych częściach, zamierzam samochodem jeździć, a nie robić pod handel). Mam też pytanie odnośnie oleju, czy warto zmieniać w skrzyni i dyferencjale?
  12. Sprawdzany VIN w DE, cała historia prześledzona. Na benzynie też masz problemy? Na benzynie idzie jak złoto.
  13. Różnie bywa w życiu, czasem potrzebuje się auta na mus i bierze się praktycznie co jest. W ciemno można powiedzieć też wzięty nie był, gdyż sprawdzony został w 100% odnośnie przygód jakiś powypadkowych i jest wolny od tego, a że cena była dobra - no cóż, samochód zawsze ma jakieś wady. Ja niestety nie mam zbytnio czasu na przeglądanie forum i czasem czekanie, aż któryś z forumowiczów odsprzeda swoją perełkę. U mnie Forek pełni rolę samochodu użytkowego, rocznie 40k km więc w wolnym czasie przyda się jakiś gruntowny przeglądzik, ale w pierwszej kolejności muszę rozwikłać ten problem gdyż powoli staje się uciążliwy...
  14. 2006R, 185tyś km, w moich rękach 15k km. Kupiony od handlarza, EJ20F, od nowości na gazie. Co do pracy na gazie, holenderski teleflex bodajże i są problemy, auto czasem chodzi względnie, po odpaleniu przy zimnej pogodzie po ok 45 sekundach przerzuca na gaz przez co samochód przygasa, czasem nawet potrafi zgasnąć na zakręcie co może grozić wypadkiem ( wyłącza się wspomaganie). Czasem też przerywa między 2-3k obrotów i szarpie. Byłem na regulacjach, podkręceniu obrotów, wymiany filterków - bez poprawy. Najprawdopodobniej instalacja ta wyleci, chyba, że ktoś ma jakiś pomysł ewentualnie cudotwórcę jakiegoś..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...