Witam wszystkich.
Mam kilka pytań, mam nadzieję że pomożecie.
Mojego leśnika posiadam praktycznie od nowości, kupiony został w polskim salonie i w większości tam serwisowany. Nie zawsze jest czas na wyjazd całodniowy do ASO.
Ogólnie autem jeździ się świetnie i jeszcze nigdy mnie nie zawiodło. Mam świadomość że auto kusi do pewnych zabaw w błocie, śniegu itp. Dlatego i eksploatacja jest nieco większa niż przy innych autach niepozwalających na pewne zachowania. To że trzeba czasem wydać sporą sumę na naprawę zawieszenia i łożysk jest akceptowalne. Jednak posiadam już inne auto do jazdy w prawdziwym off-road i zamierzam mojego forka doprowadzić do stanu BDB. Ma on kilka mankamentów:
1. Szarpanie podczas ruszania na zimnym. Co jest przyczyną, nadmienię że komplet sprzęgła już wymieniałem i zmieniałem soft. Obecnie auto ma przejechane 165000 km, a zmiana była jakieś 100 000 km temu.
2. Często jednak nie zawsze podczas odpalania auto puszcza chmurę dymu. Co to może oznaczać.
3. Mam problem z luzem na połączeniu maglownicy z drążkiem kierowniczym. Nie wiem czy regenerować, a może kupić nową. Ok 2 lata temu ASO stwierdziło potrzebę regeneracji maglownicy, po wykonaniu tej czynności stukanie minęło. Jednak układ wydaje mi się, że jest mniej precyzyjny. Doradźcie szanowni koledzy gdzie można zrobić profesjonalną regenerację tak aby naprawa była trwała i nie wracać do problemu.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Bartek