Skocz do zawartości

Michal Siewior

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Częstochowa
  • Auto
    Toyota MR2, Mazda 6, w poszukiwaniu Legacy spec B

Osiągnięcia Michal Siewior

0

Reputacja

  1. Smutek tym bardziej mnie ogarnia ze na rynku już nie będzie takich aut jak monde st220, legacy h6 itd, tylko Niemcy zostają przy niedużych limuzynach z dużym silnikiem. Wracając do wersji 2 drzwiowej wersja produkcyjna musiała by mieć identyczna linie słupka A i C - zaprojektowanie tych elementów jest zbyt kosztowne wiec musiało by być przejęte z limuzyny. Peter Stevens chyba robił faceliting Imprezy - pamiętam ze gdy weszła wersja z okrągłymi światłami nie wygrała mego serca, nie wiem czy to nowy model czy tylko facelift. Wracając do hondy - jak najbardziej na tak... gdyby byla tylko lub 4 napędowa. Napęd na 4 koła jest głównym powodem dlaczego chce Legacy
  2. szkoda że Subaru zakończyło współprace z Peterem Stevensem, modele Imprezy i Legacy jego autorstwa są znacznie bardziej przyjemne dla oka niż obecne modele.
  3. Kilka lat temu byłem na wykładzie Petera Stevensa przy okazji Prage design week (autor nadwozia McLarena F1 , faceliftingu Lotusa Esprit -oryginał Bertone itd itd). Peter wspominał jak paskudny jest przemysł motoryzacyjny, jednak o Subaru jako pracodawcy wyrażał się najcieplej. Mając w pamięci jego powiązania z Subaru chciałem sprawdzić czy przypadkiem nie był współautorem Legacy (4), które jest moim ulubionym modelem marki. Na stronie http://www.peterstevensdesign.co.uk ku mojemu zaskoczeniu znalazłem bardzo ciekawy concept Legacy w wersji 2 drzwiowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...