Skocz do zawartości

smoke

Nowy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Legacy

Osiągnięcia smoke

0

Reputacja

  1. Witam, Jestem adresatem Gestu Handlowego z Państwa strony - sprawa dotyczy awarii silnika. Cała sprawa z racji wymogów jest prowadzona przez wrocławskie ASO. Moje pytanie dotyczy sposobu postępowania serwisu wobec klienta: czy zasadne jest wykorzystywanie wspomnianej pomocy ze strony SIP do realizowania ponad przesiętnej marży na wykonanych usługach towarzyszących naprawie po gwarancyjnej? Cała naprawa mimo współfinansowania jest bardzo kosztowna, a przesłanie ASO jest takie, że skoro występuje tu pokrycie kosztu pewnego zakresu części to pozostałe elementy można obciążyć kilkudzisięcio procentową marżą. Zostaję tu postawiony "pod ścianą" gdyż w przypadku braku akceptacji dla kosztorysu serwisu nie podtrzymają oni żadnej odpowiedzialności za wykonaną usługę. Sprawa konkretnie dotyczy wtysków oraz pompy, zarówno samo sprawdzenie jak i proponowana naprawa wykonywana jest zewnętrznie. Dodatkowo serwis upiera się w rozmowie ze mna jak w korespondencji elektronicznej że na tej usłudze "nie zarabia". Proszę o zajęcie stanowiska w tej sprawie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...