Witam,
Jestem adresatem Gestu Handlowego z Państwa strony - sprawa dotyczy awarii silnika.
Cała sprawa z racji wymogów jest prowadzona przez wrocławskie ASO.
Moje pytanie dotyczy sposobu postępowania serwisu wobec klienta: czy zasadne jest wykorzystywanie wspomnianej pomocy ze strony SIP do realizowania ponad przesiętnej marży na wykonanych usługach towarzyszących naprawie po gwarancyjnej?
Cała naprawa mimo współfinansowania jest bardzo kosztowna, a przesłanie ASO jest takie, że skoro występuje tu pokrycie kosztu pewnego zakresu części to pozostałe elementy można obciążyć kilkudzisięcio procentową marżą. Zostaję tu postawiony "pod ścianą" gdyż w przypadku braku akceptacji dla kosztorysu serwisu nie podtrzymają oni żadnej odpowiedzialności za wykonaną usługę. Sprawa konkretnie dotyczy wtysków oraz pompy, zarówno samo sprawdzenie jak i proponowana naprawa wykonywana jest zewnętrznie. Dodatkowo serwis upiera się w rozmowie ze mna jak w korespondencji elektronicznej że na tej usłudze "nie zarabia".
Proszę o zajęcie stanowiska w tej sprawie.