Skocz do zawartości

DanJ

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia DanJ

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. DanJ

    Modyfikacje w seryjnym GT

    I bardzo dobrze bo ty na tym zarabiasz a ja nie musze tego ogladac nie musisz ale to robisz. Żenada. bez komentarza. :roll:
  2. DanJ

    Modyfikacje w seryjnym GT

    Wiadomo o gustach sie ne mówi jednak według ciebie lepiej zrobić z niego choinkę :?: :roll: w stylu " tuningowanego " golfa czy calibry :?: sorry ale Subaru i Evo to nie przystoi i co najwyżej można je jedynie oszpecić No wlasnie nie dyskutuje sie to po co zabierasz glos ? Spojrz pare albo kilkanascie postow wyzej to dowiesz sie jaka byla geneza zbudowania tego body. I zakonczmy temat gustow. Mam taka prace ze musze sprostac upodobaniom klientow evo czy scoobsow, ale nie tych w Polsce, ( bo na tym rynku nie istnieje ze swojego wyboru ) tylko tych zza oceanu. Brzmi to moze troche gornolotnie, i niestety obawiam sie ze zaraz zostane uznany ze zadzieram nosa itd. Ale ja nie prosilem o zadne opinie nt. mojego samochodu, a jezeli sie pojawiaja to staram sie odpowiadac, choc wolalbym o czyms innym poczytac, tym bardziej ze jest to forum techniczne a nie stylistyczne.
  3. DanJ

    Modyfikacje w seryjnym GT

    Mam dwa lata, pomimo ze czwarty w rodzinie, to uzywam glownie zima ze wzgledu na naped na 4 kola. Taki goly GT szczegolnie z seryjnymi lampami a nie STI, wyglada jak KIA, mowiac szczere nie podoba mi sie za bardzo.
  4. DanJ

    Modyfikacje w seryjnym GT

    Tak to moje auto. Kazdy ma to co mu sie podoba. Bodykit powstal ponad pol roku temu dla firmy ISI z Japonii , z przeznaczeniem odsprzedania projektu dla Veilside. Niestety te dwie firmy sie nie dogadaly w kwestiach finansowych, i ISI sprzedaje to ze sporym powodzeniem na rynku japonskim, a my z UK i Australi.
  5. DanJ

    Modyfikacje w seryjnym GT

    Dziekuje wszystkim za pomoc, jestem w 100% zdedcydowany na nie-ASO, i na 99% na opcje 2.
  6. DanJ

    Modyfikacje w seryjnym GT

    Witam, Byc moze bede zakrzyczany ze tamat byla walkowany wiele razy, i zasmiecam forum. jezeli tak to naprawde przepraszam wszystkich. Mam GT z 99 roku, chcialbym wiecej mocy w moim samochodzie, ale nie wiem co i jak, i gdzie najkorzystniej. Mam dostep do wielu gratow tj. intercoolery turbiny, nawet cale silniki czy skrzynie prosto z Japonii, ale przeciez nie bede czegos kupowal na chybil trafil, bo to kompletna glupota, i predzej niz przyrostu czegokolwiek w silniku moge spodziewac sie jego wybuchu. Prosilbym Was o jakies wskazowki od czego zaczac lub podania namiaru na sprawdzone miejsce gdzie moge zaczac cokolwiek robic. Takie firmy jak Promotor, VTG, Unitronic oczywiscie znam, ale nie wiem czy oni naprawde potrafia robic subaru czy sie beda uczyli na moim samochodzie, wiec za wszelkie wskazowki bede OGROMNIE wdzieczny. Dodam tylko ze pierwsza i podstawowa modyfikacje ( tak mi sie wydaje ze to podstawa ) mam zrobiona czyli wydech - Kakimoto. Dodatkowo zalozylem blow off'a blitz, wiem ze to w seryjnym samochodzie nic nie daje, a raczej odwrotnie, ale to bardziej zalozylem dla dzwieku. Jest jeszcze stozek Apexi dedykowany do mojego samochodu. Aha, i ostatnio znajome z Kobe w Japonii, zaproponowal mi taka modyfikacje ktora pozwoli mi sie zblizyc do 260 KM: Turbo VF34, Blitz lub Apexi boost controller, wtryski i pompa paliwa walbro. Moim celem jest moc ok. 300KM, pytanie czy 25-30 tys na to starczy ? pozdrawiam wszystkich, i z gory WIELKIE dzieki za jakiekolwiek wskazowki Dan
×
×
  • Dodaj nową pozycję...