Skocz do zawartości

Yokoi

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Osiągnięcia Yokoi

0

Reputacja

  1. Witam, podłącze się do tematu. Ja posiadam Imprezę model GD (2003r) 2.0 N/A i jest pewien problem z tłumikiem końcowym do tego modelu. Na allegro pełno do rocznika 2000 a powyżej już mało. Nie chcę wydawać majątku na jakieś firmowe tłumiki. Mam pytania czym różnią się tłumiki końcowe do modeli GC a GD? I czy może ktoś kupował tłumiki od tego sprzedawcy co jest wymieniony w poście wyżej?
  2. Yokoi

    Impreza 2.0 GX Check

    Dobra na gazie też wyskoczył Check z 10-15min od ruszenia. Po zatankowaniu PB kontrolka zgasła.... Błąd nieznany tzn że skaner wykrywa błąd ale zamiast wyświetlić nr błędu P coś tam coś tam, to na wyświetleniu widnije N/A (not available - tak mi się wydaje). Z nietypowych zachowań silnika zauważyłem że jak jest na luzie i wcisne gaz tak do 2-3 tyś obrotów to jak obroty spadają zatrzymują się na chwile na 1-1,5 tyś obr po czym spadaja na ok 500 obr/min. Czy były wymieniane kable czy też regulowane zawory to nie mam pojęcia.
  3. Yokoi

    Impreza 2.0 GX Check

    Witam. Jestem posiadaczem Subaru 2.0 GD od dość niedawna, dopiero 3 tydzień leci. I mam już 1 problem. Zapala mi się kontrolka Check Engine. Zapala się od tak nie zauważyłem jakiś szczególnych zachowań w których by się to działo. Zapala się dość szybko po jakiś 10-15min jazdy. Świeci się długo, nieraz gaśnie po którymś z rzędu odpaleniu silnika a nieraz np. po tankowaniu. Po podłączeniu skanera diagnostycznego wykrywa 1 błąd ale jest nieznany (na wyświetlaczy widnieje napis N/A). 2 dni temu zainstalowałem w Subaru gaz. Ostatnio jak jechałem jeszcze na benzynie zapaliła się kontrolka Check i znów nieznany błąd, dla próby skasowałem go, po chwili przełączyło się na gaz, zrobiłem na gazie 250km i błąd nie wyskoczył. Jazda nie była ciągła, silnik gasiłem i odpalałem, ale nigdy nie ostygł na tyle aby po ponownym ruszeniu jechał na PB, praktycznie od razu po odpaleniu przełączało się na LPG. Dziś rano po ruszeniu, po jakiś 10min nim przełączyła się PB na LPG kontrolka już się zapaliła i błąd oczywiście nieznany. Wychodzi z tego że błąd wyskakuje na PB. Na przeglądzie rejestracyjnym mechanikowi wyszły lekko zawyżone wyniki z sondy lambda ale powiedział, że są jeszcze w normie. Czy to możliwe że to sonda? Jak to sprawdzić aby mieć 100% pewności. A jeśli t sonda czy warto się bawić przy wymianie w jakieś uniwersalne sondy Boscha czy lepiej dołożyć na sondę dedykowana np. Denso?
  4. Yokoi

    Kupno Imprezy

    Witam, mam takie male pytanko, przykładam się do kupna Imprezy na allegro w okolicy znalazłem 3 oferty. 2 to wersje GX a jedna GC ale WRX. Może ktoś gdzieś przez przypadek widział już je i mógłby wyrazić swoje zdanie na ich temat, zaoszczędziło by mi to trochę czasu na dojazdy. Z góry dziekuję http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-0-gx-125km-klima-oplacony-C31823434.html http://otomoto.pl/subaru-impreza-kombi-gxl-reduktor-klimatyzacj-C30604920.html http://otomoto.pl/subaru-impreza-C31883401.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...