Skocz do zawartości

Piotr Bartosz Michalski

Nowy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Jeszcze Honda Civic Type R

Ostatnie wizyty

196 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Piotr Bartosz Michalski

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Gdzie cos takiego dostac w polsce ??? Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka W hondach z tym se daja rade to I w subaru da rade to zrobic Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
  2. Zdaje sobie sprawde ze to jest czasochłonne I droga zabawa ale dzieki temu wiem co mam. Zawsze mi sie marzyła impreza z prawdziwego zdarzenia z mocnym ponad 300 konnym silnikiem ogolnie mialem z tematem juz kiedys ruszać ale pare spraw mi w tym przeszkodziło wiec teraz szukam dobrej podstawy do zacięcia prac. Projekt rozłoży sie w czasie na pewno ale wszystko do zrobienia Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
  3. Ooo dobrze wiedziec o tych wahaczach. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
  4. Ogólnie nie chce gt bo to sie z celem mija jeżeli wolnssak jest to samo. Ogólnie nie jest to plan parę miesięcy chce to rozłożyć w czasie I robic wszystko na raz w samochodzie gdy juz bede.mial wszystkie czesci Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
  5. Tak wiem jakie to sa koszty I dla tego zastanawiam.sie nad kupnem.wolnossaka zeby nie przeplacac na budzie bo z gt I tak by wdzytko wylecialo I tak
  6. Witam mam dosyć ważne pytanie ponieważ planuje kupić Impreze i tu jest moje pytanie Czy lepiej kupić Impreze GC z 2.0 czy GT-ka Ogólnie plan jest taki żeby zbudować mocne auto praktycznie od podstaw czyli wymiana silnika na zakuty już lub z STI ( z którego STI najlepiej przekładać silnik tak przy okazji ????) wymiana napędów i skrzyni na tą STI , nowe zawieszenie , hamulce STI nie ukrywam że plan jest na lakierowanie całego auta montaż klatki praktycznie od początku do końca chce zrobić wszystko I tu się zaczyna mój dylemat czy lepiej kupić seryjne GC z 2,0 bez turbo w bardzo dobrym stanie blacharskim jako baze i na tym budowac mocną Impreze od podstaw czy lepiej odłożyć na GT i to dalej rozbudowywać Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć jak bardzo różni się zwykłe GC od GT konstrukcyjnie już nie chodzi mi tu o silnik czy napędy tylko bardziej o zawieszenie czy konstukcyjnie jest to samo o wózek silnika czy wszystkie części z GT pasują idealnie do GC czy np nie jest tak że GC ma inne wahacze niż GT i że np Zawieszenie od GT nie będzie pasować. Czy jest duża róznica we wiązce silnikowej . Potrzebuje konkretnych informacji a nie tekstów typu kup sobie lepiej STI. Jak bym chciał to bym kupił STI ale jestem z tych którzy muszą zrobić po swojemu od początku do końca. Sprawa bardzo pilna
  7. A jaki jest koszt przekładki z anglika na Europę??
  8. Szczerze mówiąc zastanawiam się właśnie nad GC8 Na pewno auto nie będzie szukane w pośpiechu byle by było ale też zdaje sobie sprawę że nie znajdę ideału Wiadomo w takiego klasyka trzeba włożyć serce a tego mi nie brakuje
  9. Ogólnie zawsze marzył mi się GT-ek a jak już nowesz STI to tylko buda od 2006 roku ale to jest plan na za 4 lata. Nie szukam również samochodu do upalania po OES-ach tylko szybkiego auta do jazdy po asfalcie wiec nawet 250 koni by wystarczyło, kręcić bączków też nie planuje bo nie ma w tym nic fajnego wiec proszę o informacje o GT-kach bo jak na razie będe miał tylko 30000zł i nie chce przeznaczać więcej siana
  10. nie da rady więcej siana uzbierać a nie mam zamiaru się zapożyczać
  11. Tak jak pisałem wcześniej na wydanie będe miał 30000 zł i w tym zakresie cenowym będe szukać
  12. Auto na pewno dobrze sprawdzę i bez ASO się nie obędzie nie jestem osobą która się jara tym co mi powie właściciel bo każdy swoje chwali a potem wychodzi wszystko
  13. To dobrze wiedzieć o takich rzeczach mimo tego że koszty utrzymania tego auta mnie nie przerażają ponieważ w moją Honde też dużo inwestowałem żeby była w nienagannym stanie
  14. Nie planuje polować no okazje bo dobrze wiem co się potem okazuje Chyba wiem o kogo chodzi i z tego co wiem już sprzedał Honde i lata Imprezą Rocznik auta jaki mnie interesuje to tylko 1999-2000 ale tak z ciekawości o co chodzi z tym że są nie remapowalne???? Czyli najlepiej z Imprezą która już by mnie zainteresowała pojechać do serwisu Subaru żeby tam ją obejrzeli specjaliści którzy wiedzą co i jak A może zna ktoś to auto http://allegro.pl/subaru-impreza-gc8-gt-sti-full-opcja-z-dokumentami-i3849617137.html ???? Bo wygląda na zadbane Ogólnie na zakup Imprezy będe miał około 30000 zł wiec myślę że coś fajnego znajdę Oczywiście też biorę pod uwagę kupno młodszej imprezy
  15. Witam jestem tu nowy ! Obecnie jeszcze jestem posiadaczem Hondy Civic Type R ale planuje przesiadkę na Impreze GT i chciał bym się dowiedzieć na co zwrócić uwagę podczas zakupu Imprezy co sprawdzić jako pierwsze i wogle. Oczywiście prosił bym o wszelkie informacje jak dbać o Impreze żeby auto było nie zawodne jakie rzeczy wymienić i sprawdzić zaraz po zakupie po prostu szukam wszelkich informacji o tym modelu i o silniku z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...