Skocz do zawartości

wrexy

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia wrexy

0

Reputacja

  1. Poruszałem dokladnie ten same temat na tym forum kilkanascie tygodni temu. Oczywiście SIP nic nie wie o wadach wykrytych w USA. Od ponad roku mam podobny problem w swojej imrezie WRX 2001. Zostałem odeslany przez "Dyrekcję" do serwisu na diagnostyke. W Łomiankach, najgorszym serwisie samochodowym w jakim kiedykolwiek byłem pod względem kompetencji mechaników, usłyszałem, ze radą na tę częsta, jak przyznano, usterkę jest puszczenie sprzegła przy 6,000 obrotów. Usłyszałem , że po przypaleniu na troche powinno starczyc - choć oficjalnie tego nie rekomendują a wymiana nie wchodzi w grę. Od tamtej pory zaniechałem serwisowania samochodu w Polsce a na wymianę sprzęgła i koła zamachowego w ramach gwarancji jestem umówiony na grudzień w Wielkiej Brytanii bez diagnozy, bo problem jest tak powszechny, ze nikt tego nie kwestionuje i części są zamawiane na podstawie telefonicznego zgłoszenia (oprócz Subaru Import Polska). Dyrekcjo! Może warto jednak trochę zainteresować się tym i podobnymi problemami i przeprowadzic rozmowy z producentem zamiast opowiadać bajki o różnicach konstrukcyjnych sprzęgła w modelach importowanych do Polski. Zyskamy my (użytkownicy) i SIP - nie tracąc kientów na rzecz innych europejskich importerów Subaru.
  2. Dziękuję za odpowiedź. Jestem już umówiony z serwisem, mam nadzięję, że uda się usunąć usterkę.
  3. w większości samochodów subaru impreza ujawnia sie wada sprzęgła po około 15 tys. kilometrów. wada polega na robieniu przez samochód tzw. "zająców" podczas zwalniania sprzęgła na 1-szym i 2-gim biegu i w czasie pierwszych 10-ciu minut jazdy po włączniu zimnego samochodu. problem jest powszechnie znany od lat wśród użytkowników samochodów oraz europejskich importerów subaru i wymiana sprzęgła odbywa się w państwach Unii na gwarancji. niestety po wymianie sprzęgła problem po kilku miesiącach powraca. Jestem włascicielem imprezy WRX 2001 i od pół roku bez skutku usiłuję usunąć usterkę w Polsce. Jak zapewne Państwo wiedzą, w ostatnim czasie Subaru wprowadziło na rynek zmodyfikowane części, które rozwiązują tę dość uciążliwą usterkę. Nowe części są instalowane na gwarancji m.in. w Wielkiej Brytanii oraz USA. Subaru America oficjalnie przyznało, że problem istnieje i jest winą Subaru. Każdy kupujący samochód Subaru w Stanach dostaje obecnie pisemne pouczenie, że w razie pojawienia się problemu należy zgłosić się do dealera w celu wymiany części sprzęgła na nowe (tzw. fix). Pytanie: Kiedy Subaru Import Polska przyzna, że problem istnieje i kiedy zleci dealerom instalowanie na gwarancji nowych części sprzęgła? Poniżej kilka linków do stron angielskich i amerykańskich, na których problem ten jest dość szeroko omawiany. http://www.i-club.com/forums/showthread ... ght=judder http://www.scoobynet.co.uk/bbs/thread.a ... dID=233398 Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...