Poruszałem dokladnie ten same temat na tym forum kilkanascie tygodni temu. Oczywiście SIP nic nie wie o wadach wykrytych w USA. Od ponad roku mam podobny problem w swojej imrezie WRX 2001. Zostałem odeslany przez "Dyrekcję" do serwisu na diagnostyke. W Łomiankach, najgorszym serwisie samochodowym w jakim kiedykolwiek byłem pod względem kompetencji mechaników, usłyszałem, ze radą na tę częsta, jak przyznano, usterkę jest puszczenie sprzegła przy 6,000 obrotów. Usłyszałem , że po przypaleniu na troche powinno starczyc - choć oficjalnie tego nie rekomendują a wymiana nie wchodzi w grę. Od tamtej pory zaniechałem serwisowania samochodu w Polsce a na wymianę sprzęgła i koła zamachowego w ramach gwarancji jestem umówiony na grudzień w Wielkiej Brytanii bez diagnozy, bo problem jest tak powszechny, ze nikt tego nie kwestionuje i części są zamawiane na podstawie telefonicznego zgłoszenia (oprócz Subaru Import Polska).
Dyrekcjo! Może warto jednak trochę zainteresować się tym i podobnymi problemami i przeprowadzic rozmowy z producentem zamiast opowiadać bajki o różnicach konstrukcyjnych sprzęgła w modelach importowanych do Polski. Zyskamy my (użytkownicy) i SIP - nie tracąc kientów na rzecz innych europejskich importerów Subaru.