Skocz do zawartości

Przemysław Niżnik

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Domaszków
  • Auto
    Subaru Impreza 1.6 GL 1996r (sedan)

Osiągnięcia Przemysław Niżnik

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. O miłe zaskoczenie. Tak czytam i widzę same pozytywy co do swapu. Tylko wyczytałem, że może być problem z wciśnięciem 14. A ja mam zimę 14 na stalówkach.
  2. Witajcie! Od pewnego czasu mam problem z lewym przednim hamulcem. W czasie jazdy potrafi strasznie piszczeć. Pojechałem więc do mechanika i okazało się że cylinderek nie działa tak jak powinien. Auto samo hamowało. Wszystko było strasznie gorące i zardzewiałe :/. I padł pomysł żeby kupić nowe zaciski. Jednak zastanawiam się czy jak już się w to pchać czy nie zrobić swapa na dwutłoczki. Czy to w ogóle jest możliwe? I ewentualnie jakie by były tego koszty. A może da się wymienić sam cylinderek?
  3. Dyfer już prawie odkręcony, zostały tylko półosie i teraz pytanie mam do Was żeby czegoś nie spieprzyć. Te półosie są wbijane, czy odkręcane na przegubach, czy może jeszcze jakoś inaczej?
  4. Auto zostanie naprawione na 1000% i nie ma innego wyjścia tylko problem w tej chwili jest taki że jeszcze jestem na utrzymaniu rodziców a w okres wakacji ciężko wyciągnąć 1000 zł na drugie autko. Na pewno w tym tygodniu ściągam dyfer i razem z tatą na weekend rozbieramy i próbujemy odratować jak to się uda to zobaczymy co z wiskozą. A pisałem tutaj żeby mniej więcej ogarnąć temat żeby nie pchać się dodatkowo w niepotrzebne koszty Także pozdro jak coś uda mi się zrobić to napiszę.
  5. Auto stoi i czeka na naprawę, a szkoda sprzedawać bo już naprawdę trochę w niego wsadziłem i nie ma szans odzyskać tych pieniędzy.
  6. Na kresce dalej pisałem ale tam ciężko z odpowiedziami. A nic nie zrobiłem od tamtego czasu bo nie mam pieniędzy żeby kupić wiskoze itp.
  7. Opony przód i tył były inaczej bieżnikowane i to przez to. Jestem pewny że dyfer po zagotowaniu nadaje się na złom ale czy wiskoza? Możecie podpowiedzieć czym się może objawić zesputa wiskoza?
  8. Mam założone zimówki identyczne. I teraz przy normalnej jeździe nic się nie dzieje, jednak przy wysprzęgleniu słychać środek.
  9. Witam potrzebuję od Was pomocy. Jakiś czas temu wybrałem się moim subarakiem na wakacje. Jednak los chciał że nigdzie nie dojechałem. Może opiszę to od początku. Przed wyjazdem kupiłem letnie opony z alu. Koła jeździły na Seacie. Jak się później okazało między przodem a tyłem było 7mm różnicy w bieżniku. Jednak z braku mojej wiedzy założyłem je na swoje auto.Na początku kręciłem się koło domu max. do 20 km i wszystko było ładnie, jedynie co mnie dziwiło to to że przy nawracaniu przy pełnym skręcie auto nie chciało jechać, samo hamowało.Jadąc już na wakacje po 100 km drogi zaczęło mi się dymić z tylnego dyfra i cały spód zachlapany był olejem. Kupiliśmy olej, spuściliśmy ostatki starego oleju, zalaliśmy nowy i bardzo powolnym tempem z przerwami, dojechaliśmy do domu. Założyłem jednakowe zimówki na któych auto jeździło i po jeździe próbnej okazało się że najprawdopodobniej jęczy wiskoza. I pytanie mam do Was od czego najlepiej zacząć i co rozkręcić ew. kupić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...