Skocz do zawartości

elcapitan7

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia elcapitan7

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Subaru jest na SGL, auta jeszcze nie kupiłem, więc nie zobaczę jak z tymi wentylatorami, ale myślę, że niedługo się przekonam Co do gazu to trudno będzie jak będzie, ale zauważyłem, że jest zamontowany system smarowania gniazd zaworowych flasch lube, znajomy gazownik stwierdził, że powinno to pomóc silnikowi. Wszystko już się dowiedziałem oprócz zapalającej się kontrolki VDC OFF
  2. nie wiem dokładnie jak jest z tymi modelami, to jest styczeń 2003r taki model jak i w 2000r.
  3. czytałem właśnie i to mnie najbardziej martwi ale co zrobić skoro auto się podoba a orientujecie się jaki jest koszt sprawdzenia luzów zaworowych? Tylko sprawdzenie bez regulacji, trzeba do tego wyciągać motor?
  4. mam jeszcze jedno pytanie bo zapomniałem, mianowicie gdy wskaźnik temp nie jest nawet w połowie niekiedy włącza się wentylator ( nie klimy, tylko chłodnicy ), myślałem że może ma już taką temperature, że musi się włączyć, ale po wyłączeniu silnika i zapłonu wentylator staje, a powinien dalej chwile chłodzić, po włączeniu zapłonu znowu chodzi, jakiś czujnik? A co z tym kolorem listew i zderzaków?
  5. Witam, zamierzam kupić Outback'a h6 z 2003r. Byłem już takiego oglądać i jestem prawie przekonany, ale.... Czytałem na forum, że h6 nie lubi gazu a on posiada go od 2 lat, chodzi bardzo ładnie. Jakie są objawy konieczności regulacji zaworów? Ile ewentualnie kosztuje regulacja albo samo sprawdzenie bo nie wiadomo czy były regulowane bo auto ma 240tys km przejechane. Teraz kilka bolączek: -podczas jazdy czasami zapala się kontrolka VDC OFF i po chwili gaśnie, później znowu się zapala na kilka sekund i znów gaśnie ( gdzieś czytałem, że powodem może być przekrzywiona kierownica- taka jest ) -skóry są trochę poprzecierane ale to jest do zrobienia -zauważyłem, że przód stoi wyżej niż tył ( są jakieś kłopoty z zawieszeniem? ) -podczas dość ostrej jazdy tak prawie pedał w podłodze przy zmianie biegów skrzynia trochę szarpie, przy w miarę normalnej jeździe jest ok -podczas pracy silnika na wolnych obrotach troszkę falują obroty, czuć bardzo małe szarpnięcia Myślę, że to tyle co może siedzieć w tym aucie, ogólnie bardzo mi się podoba, do tego mierzyłem go miernikiem i JEST CAŁE W ORYGINALE stąd kilka rys i wgniotek, aha jeszcze jedno, były wersje z listwami i zderzakami w kolorze? Ten egzemplarz jest cały czarny, nie wydaje mi się żeby plastiki były malowane. Proszę forumowiczów o rady co do opisanych problemów, oraz o to na co zwrócić jeszcze uwagę. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...