ależ żadna tajemnica
masz kombi,a więc sprawa niestety dodatkowo się komplikuje - rozstaw kół na osi w "wagonie" jest różny (węższy) od tego w sedanie, trzeba modyfikować 1/2osie.
koszt skrzyni, zalezy od tego czy chcesz mieć aktywny centralny dyferencjal (DCCD) , czy też wystarczy Ci zwykła centralna wiskoza.
Ceny od 6k pln za wersję bez DCCD do ok 12-14k pln za komplet z DCCD wraz z wałem, tylnym dyfrem.
Sprzęglo STI - 1,5k pln
przy DCCD - potrzebujesz zewnętrzenego sterownika (np.Neetronics) - koszt ok 2 k pln
modyfikacja 1/2osi - nie pamiętam ceny
+ robocinza, ale to już koszta względne i zależne od miejsca przeprowadzania modyfikacji.
:
Dzięki za info!
Tak jak myślałem, poniżej 10k nie wyjdzie :/ A jak mowa jest o "wersji bez DCCD", to chodzi o starsze skrzynie z STI które jeszcze nie miały DCCD, czy można po prostu przełożyć samą skrzynie nawet z wersji z DCCD, tylko bez aktywnego dyfra? Bo montowanie skrzyni np. z STI z 2002 do nowszego WRXa też chyba mija się z celem. Czy może te skrzynie faktyczne są tak dobre że warto rozważyć taką przekładke?