Jump to content

ecutek...

Nowy
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About ecutek...

  • Rank
    Żółta kartka

Profile Information

  • Skąd
    Poznan
  • Zainteresowania
    duzo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. nie mówiłem nigdy ze Prodrive korzysta z zmodyfikowanych programów Ecuteka, ktory posiada inny styl pracuje (mapping indywidualny kazdy samochod jest mappowany osobno) tak jak nasza firma równiez nie sprzedajemy programów Ecuteka do modeli 00 i wyzej..., wykorzystujemy ich naprawde dobre narzedia czyli programy diagnostyczne , programacyjne...moze ta nazwa własnie "programy" stała sie własnie koscia nieporozumien ... natomiast decyzja podjeta przez inzynierów Prodrivea wykorzystania produktów Ecuteka i nie wykorzystywania swoich starszych rozwiazań jak to miało miejsce w WRX 02 STI7... w
  2. Zmusiło mnie do poświęcenia czasu na przejrzenie wszystkich Pańskich postów w celu znalezienia informacji określającej (wg. Pana) zastosowanie systemów Ecutec do PPP dla modelu 03. Nie znalazłem. Na liście dealerów Ecuteka jest tez Prodrive http://www.ecutek.com/frame_tuning.html Informacje zaczerpnięte ze www.scoobynet.co.uk / forum: drivetrain / Topic: STI8 PPP Dotyczy Ecuteka i Prodrive EcuTek do NOT re-map or re-calibrate the PPP's. EcuTek supply the software that allows us and others to re-calibrate the std ECU. Simon Lines -Prodrive The PPP has always worked well at
  3. prosze sprawdzic jeszcze raz dokładniej i zapytac z czego korzytsa Prodrive w nowych 03 PPP i dlaczego nie proponuje swoich starszych rozwiazań, ja wiem ze korzysta z rozwiazan Ecuteka na 100% bo to jest dezinformacja i wprowadzanie w bład jak odp na pytanie jest niepełna lub nie rozumiem zawsze zadaje pytanie? to apropos jednorazowych odp pozdrawiamall
  4. proponuje powrot do mojej wypowiedzi a propos 5 map kontrolujacych IC spray ( oraz wartosci ktore musza byc spełnione aby zadziałał spray) nie znalazłem innych wiec to powinny byc te jedyne, sterownik nie cofa zapłonu nie ma map zapłonu czy wartosci korekcyjnych od wartosci temp za intercoolerem bo nie ma czujnika temperatury, ten brany pod uwage p jak słusznie nazwa wskazuje to intake temperature sensor ( przepływomierz czyli temp w obudowie filtra ) co do zapłonu zapraszam na [---] aktywny zapłon ... przy temp 28 na dolocie na dolocie !!! z natryskiem czy bez nie ma zadnej roznicy w
  5. IC spray powinien miec normalnie 2 połozenia aut i manual STI 03, ja nie zauwazyłem aby działał na wolnych obrotach ale ktos napisał ze widział wiec mozliwe jest , niektóre sterowniki maja mapy do kontroli inne nie i tak to wyglada i to moze tłumaczyc ale wszystkie jakie widziałem miały auto control , przy mappingu nie zmienia sie tych nastawów spadek temp przez IC spray jest niewielki róznica kiedy jest naprawde ciepło to około 5 C mniej ale tu musi prawie cały czas lac i zbiornik starcza na chwilke, nie ma to najmniejeszego wpływu na zapłon np ( atu system aktywny jest bardzo czuły i d
  6. padło tu o Ihi VF 34 ( P18) jesli sie nie myle to IHI VF 30 tylko na łozyskack kulkowych... testowalismy w STI ihi 34 zamiast seryjnej vf 35(P15) *( i nie nie ball bearing!!!!) ... test wyszedł na korzysc 35 ( szybciej osiagalismy cis, lepsza w dolnym srodkowym zakresie obrotów gora) wiec jesli ktos by mnie zapytal jaka turbine do wrx ,gt to poleciłbym vf 35 ceramiczna powłoka obudowy turbiny .... jak na razie montowałem do gt i wrx vf 23 ale ma ona zdecydowanie mniejszy wirnik i duza obudowe P20 ale i tak zawsze byłem z niej zadowolony wszystko zalezy co sie chce osiagnac .... po
  7. a propos IC spray AUTO w STI 5 mapy kontrolujące IC spray AUTO warunki musza byc spełnione wszyskie parametry: temp płynu chło powyzej 80 obr/min silnika 4000 powyzej cis doładowania 0,14 bara powyzej predkosc min 100 km/h czujnik temp na dolocie!! 20 C powyzej moliwe ze jest jescze strategia kontrolowania gdy silnik chodzi przez dłuższy czas na wolnych obrotach, intercooler sie mocno nagrzewa i w celu schłodzenia nastepuje spryskanie, ale tej mapy jeszcze nie znam trzeba poszukac
  8. "Etap 1 - wymiana tłumika końcowego (rura tłumika ma nieco mniejszą średnicę, niż doprowadzająca !) Etap 2 - wymiana katalizatorów na metalowe (mniejsze znacznie opory) Etap 3 - wymiana kompletnego układu i wyrzucenia katalizatorów (bez elektroniki się nie obejdzie, niestety nielegalne)." niestety to własnie moze sie tragicznie skonczyc dla naszej ukochanej STI !!!!!!!! praktycznie dotykajac jakakolwiek czesc w układzie STI trzeba obowiazkowo przemapowac a przy tłumiku zmienic restrictor aby zachowac seryjne nast cisnienia doładowania równiez kwestia paliwa jest problematyczna w
  9. oki "Wymowa powyższych cytatów jest jednoznaczna (choć nieprawdziwa)" ale nie wiem co w tym nieprawdziwego? do czego sie to odnosi a propos ze cos sie rozlatuje, moim zdaniem zawsze tak bedzie i było np GT dosc duzo standardowych silników poleciało, WRX, STI tez tak to jest ale to w kazdej marce na 100 pojazdów 2 -5 maja felery lub jakas czesc wymieka moze to byc wina podwykonawcy ... i pozniej głosno co sie tyczy gwarancji Ecutek nie nigdzie nie daje ale Subaru Uk ( przy przerobkach z ecutekiem) tak wracajac do sprawy moze kiedys Subaru Polska moze bedzie taki czas ale to
  10. witam wracajac do zestawow PPP to Subaru UK gwarantuje samochod, przerobiony jest u dealera, jest normalnie serwisowany, wszystkie czesci ktore powinny sa wymieniane na gwarancji itd tak wiec tez nie rozumiem czemu mowic ze nie ma niego gwarancji
  11. witam, widze ze mała burza jedno małe sprostowanie Prodrive wykorzystujac Ecuteka proponuje WRX 218 na 265 kM STI 265 na 305 kM i daje gwarancje 3 latka 100 000 km z tego co mi wiadomo a propos tych setek inz z Japoni, tez im sie zdaza błędy popełniać (chociaz zdania jestem ze nie powinno) a co do Subaru to jest my favorite i koniec "Ale nie pisz na forum gołosłownych oskarżeń wobec Subaru, które udzieliło Ci na swych łamach gościny. Bo o kulturze nie świadczy to dobrze, a i na Twoją wiarygodność cień rzuca niemały. " czy stwierdzenie ze cos sie psuje nie bede wymieniał
  12. witam moim skromnym zdaniem jest dosc duzo 260- 280 kM GT, WRX... i jakos wszytsko gra 70000- 100000km spedzonych na drodze i na torach jakos nie doprowadziło ich silników w dym , a dosc spora czesc nowych STI bez zadnych mod tak:(((nie trzeba patrzec tak daleko na Australie mozna równiez na UK tam naprawde dosc duzo SUb jezdzi a spora czesc jest zmodyfikowana, pisac ze ktos wymienił to i to, kute tłoki... ( w koncu to nie gwarancja lub przepis na trwałosc )i mu sie rozleciał, moze lepiej podac przyczyne, podac co nie wytrzymało , jakie były nastawy paliwo , zapłon, cis doła, cis paliw
  13. z tym GTR wydaje mi sie ze Roumigier z FRancji przygotowywał, tłoki, korby, wałki i panewki, elektronike Walter taka osobka ktora dla F1 Toyoty robiła i nie wiem czy nadal robi , miałem kiedys przyjemnosc i troche pare gdz zleciało na gadzce z nim miło w sumie dobrze ze jestem francuzo jezyczny bo po angielsku ciezko z nim by było )) a propos całkiem niezlych osiagów mojego znajomka Boba z UK WRX ma w granicach 470 bhp i całkiem niezle sie odpycha cis 2,2 bara trzeba raczki cwiczyc bo mozna sie namachac i spocic
  14. jesli sie nie myle pewien Pan z Francji swoja GTR łupał ( mistrzFrancji) i chyba nadal łupie wszytskich w swojej kategorii na 1/4 mili musze poszukac miałem spis przerobek , z cossimi dawał sobie rady bez problemu ide szukac w papierach bez zadnych Noxow czyli zdrowo
  15. lepiej troche wiecej poczytać i dowiedziec sie bo wtedy mozna normalnie pogadac .... do H Wojtek ) do Prodrive u zadzwonic i jak sie nie jest pewien niektorych rzeczy nie insynuowac:)) bo to nie ładnie aco do wstydu zapytac sie Simona z Prodriveu na pewno chetnie odp.... i niczego nikomu nie musze udowadniac robie swoje a to ile samochodzików przerobiłem to moja sprawa:)) pozdrawiam wszytskich:))) pełny szacunek
×
×
  • Create New...