Skocz do zawartości

mrlee

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    GT

Osiągnięcia mrlee

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. mrlee

    GT, problem z silnikiem

    Dokładnie tak, co jakiś czas słychać jak by miał zapalać ale nie załapuje i potem dalej kręci. Paliwo 98 z Bliskiej, pierwszy raz tankowałem akurat na tej konkretnej stacji no ale przez ten okres co samochód na nim jeździł nie było żadnych problemów.
  2. mrlee

    GT, problem z silnikiem

    Jest Ecumaster DET ( ale już nie pamiętam czy det2 czy det3 ). Nadłubane za dużo nie ma, tylko wydech i strojenie w sumie, przez rok odkąd go mam nie było żadnych problemów, a teraz tak nagle się coś spieprzyło i lipa :/
  3. mrlee

    GT, problem z silnikiem

    No też się dziwie bo to było tak : odpaliłem go po pracy ( czyli po 8H stania ), i już wariował, objawy w pierwszym poście. Zgasiłem silnik, potem odpaliłem po 30 minutach i znowu to samo, problem zniknął sam z siebie po tym jak silnik pochodził ok. 5 minut, był po prostu luksus - tak jak powinien pracować, obroty stały w miejscu, jeździł normalnie, nic nie przerywało. Potem zgasiłem go na jakieś 20 minut, chcę odpalić i po odpaleniu zgasł, za drugim razem od razu odpalił przez jakiś czas pochodził źle ale potem znowu wszystko wróciło do normy. W celu testu zrobiłem ok. 10km i nie było żadnego niepokojącego obiawu. Też mnie to dziwi że samo mu to przeszło, no ale dzisiaj już nie odpala więc już chyba coś się popsypało do końca. Jutro zobaczę czy nie ma żadnych wycieków paliwa, bo kolega poczuł paliwo mocniej jak otworzył drzwi w samochodzie.
  4. mrlee

    GT, problem z silnikiem

    Właśnie je sprawdziłem na początku, wszystkie wyglądają na dobre, nie są sparciałe no i wszystkie są podłączone. Przed chwilą byłem i sprawdzałem, komputer chyba wyczyszczony po wyjęciu aku, nic nie wymrugało. Teraz przy próbie odpalenia silnika poczuliśmy w środku zapach paliwa.
  5. mrlee

    GT, problem z silnikiem

    Nie nie poszedłem spać z myślą że się naprawi, miałem nadzieje że chociaż zapali i będę w stanie sczytać kody błędów. Nie mam jak sprawdzić aku, ale na pewno nie jest nowy. Kontrolki świecą, rozrusznik kręci, co jakiś czas słychać jak by chciał zapalić ale nie zapala. Ale te rzeczy chyba nie powodowały by tego że samochód teraz w ogóle nie pali ? Jedyny mój środek transportu którym miałem jechać do rodziny na święta padł z dnia na dzień. Może z tym załamaniem przesadziłem, ale po prostu jestem bardzo zdenerwowany. W tym problem że jest wiele niewiadomych i wiele może być też przyczyn tego. Chyba najłatwiej było by wytypować układ zapłonowy albo wtryskowy, bo wcześniej odpalał - chodził źle ale chociaż pracował, a teraz po prostu już nie odpala.
  6. http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=153409 Tutaj jest mój temat, i jest tam napisane o co chodzi.
  7. Szybkie pytanie. Jest w łodzi ktoś oprócz aso kto ogarnia subaru ? Mam spory problem z moim GT a zwykli mechanicy jak widzą ten samochód to nawet nie chcą podejść.
  8. mrlee

    GT, problem z silnikiem

    Ja już jestem na skraju załamania z tym samochodem Nie jest zagazowane, przebieg nieznany bo był robiony remont silnika ale na pewno nie duży. Auto mam od roku i nie było z nim najmniejszych problemów, wszystko zaczęło się nagle. Wczoraj padł akumulator, wyciągnąłem, naładowałem. Dzisiaj wkładam aku do imprezy, i w ogóle nie odpala. Czasem słychać jak by chciała odpalić ale nie odpala. Błędów nawet nie ma jak sprawdzić bo przecież jest zresetowany teraz komputer, a check nie ma się jak zapalić bo silnik nie odpala. To teraz jakieś pomysły ?
  9. mrlee

    GT, problem z silnikiem

    Witam ! Posiadam Imprezę GT MY97 i mam problem. Do tej pory nie było z silnikiem żadnych problemów, wczoraj dojechałem do pracy również bez żadnych niepokojących objaw. Po skończeniu pracy chcę jechać do domu, odpalam silnik i się zaczęło. Silnik łapie od razu ok. 900 obrotów, na jałowym biegu wskazówka doładowania nie stoi w miejscu tylko drży. Co jakiś czas silnik sam podbije do 1,5tyś obrotów i zapali się wtedy Check Engine ale po sekundzie gaśnie, po dodaniu gazu praktycznie nie można przekroczyć 2tyś obrotów i silnik bardzo wolno reaguje na gaz. Ogólnie powoduje drgania takie jak by nie pracował na wszystkich cylindrach. Wczoraj pochodził trochę, tak z 3 minuty i po ponownym odpaleniu problem zniknął, zrobiłem dla testów parę km w różnych zakresach obrotów, raz jak emeryt, raz ostrzej i nie było żadnych problemów więc odstawiłem go na parking. Dzisiaj wstałem i od razu poszedłem sprawdzić jak dzisiaj, po wczorajszej jeździe miałem nadzieję że już będzie wszystko dobrze ale niestety nie jest - dalej to samo. Co to za objawy ? Co to może być i czy ktoś miał już styczność z takimi problemami ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...