Skocz do zawartości

pawelkrz

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    legacy

Osiągnięcia pawelkrz

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. W ramach wyjaśnienia ja samochód zgasiłem kluczykiem wiec do takich dramatów jak na filmach powyżej nie doszło acz kolwiek skutki są dramatyczne
  2. z czym żartować ??? ze wszedł samoczynnie na takie obroty przecież go nie wkreciłem
  3. do pana z serwisu chyba nie pamieta pan rozmowy cytat "nie udzielimy panu odpowiedzi co do przyczyny uszkodzeanie a jedynie co zostało uszkodzone" i ztym jest problem bo gość serwisu wróży z fusów -- So mar 17, 2012 12:33 am -- Co do możliwej przyczyny awarii kilka faktów: 1. Temperatura płynu chłodzącego 94 st C. 2. Prędkość pojazdu: 103 km/h 3. Obroty silnika: 6785 obr/min 4. Kąt otwarcia przepustnicy: 79 % 5. Położenie pedału przyspieszenia: 13.3 % o tym ze samochód wszedł na takie obroty to informowałem Pana w serwisie może serwisowi uda sie odpowiedziec na pytanie czemu samochód wszedł samoczynnie na takie obroty ????????
  4. Właśnie wynajołem jakiegoś eksperta ze stowarzyszenia inzynierów i mechaników polskich niech oceni straty i co było przyczyną serwis nie chce mi udzielić odpowiedzi na piśmie co było przyczyną tak poważnej awarii dziwi mnie tylko fakt ze samochód przeszedł przegląd w autoryzowanym serwisie w Krakowie (153 tyś km) a silnik pada (162 tyś km)
  5. płakac mi sie chce silnik do remontu koszt 40 tyś - 50 tyś wzwiazku z tym mam pytanie samochód powyższy kupiłem na firme od firmy (jezdziłem 2 dni ) serwisowany -jak moge odzyskac kase od goscia moge zwrócić ???????
  6. sprawa przedstawia sie nie zawesoło w czwartek wyciagaja silnik bo cos stuka moze ktoś ma jakiegos mechanika w pobliżu krakowa kurwa serwis mnie zje a ponoc subaru to niezawodny sprzęt
  7. ma przejechane 162 000 nic wcześniej sie nie działo przegląd w serwisie subaru przeszedł przy 153 000 ile moze kosztować naprawa i czy musze kupowac nową turbine czy mozna regenerowac od 2 dni czekam na diagnoze z serwisu i jeszcze nie sprawdzili tragednia
  8. Witam mam pytanie co mogło sie stac ??? posiadam subaru legacy diesel 2008 podczas jazdy wszedł mi samoczynie na obroty 5 tyś szybko go zgasiłem i juz go nie odpaliłem nie chciałem bardzo krecić. gosc z asisstans pokrcił go troche wiec odpalił ale puszczał zajebisty dym, odstawłem go do serwisu i czekam na diagnoze. moze ktos wie co mogło sie uszkodzic i jaki koszt ????????????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...