Skocz do zawartości

Błąd 24 i 31 w S-Turbo MY98. Co dalej?


Mr.StationWagon

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni, po wymianie pękniętego węża od chłodnicy(górnego), auto zaczęło falować na wolnych, wymieniłem rurę od dolotu do turbo(miała dziurę), problem nie zniknął ale pojawił się nowy.
Wyrzucił mi w.w. dwa błędy i nie trzyma wolnych obrotów. Z delikatną dozą nogi na gazie auto odpala, bez tego momentalnie gaśnie.
Wtyczki sprawdzone,zalane kontakt-sprayem.
Ktoś ma jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...