Krzychu24 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Witam Po zmianie ic z wrx na sti new age , po lekkim upalaniu wsumie odrazu wywalilo ten blad p0244 i check engine zaswiecil sie przy okazji turbo dmucha 1.5bara seryjne td04 z wrx , co sie moze dziac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Turbo przeładowuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu24 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 To wiem ale co moge sprawdzic dlaczego sie tak dzieje nagle . Troche minie zanim subi do warsztatu pojedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Przyczyn może być sporo, Restryktor,solenoid. Nie było nieszczelności na starym icku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu24 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Nie wszystko gralo na starym icku , restryktor moze byc za maly aktualnie ? Czy manual boost control to moze byc jakas opcja co do tego czy to bedzie tylko "pudrowanie syfa" Przeciety waz od sterowania turbo byl , temat ogarniety moze sie komus przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się