piciu Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Cześć ! Chciałbym się rozeznać w kosztach na początek - mam takiego oto "pięknego IC OEM", którego potrzebuję wymienić ze względu na uszkodzenie plastiku, zachowując stosunek ceny do jakości. Albo OEM albo zmiana na FMiC. Z mojego punktu widzenia może być w tym samym miejscu, ale wolałbym parę groszy dołożyć i zamontować FMiC. W tym drugim wypadku ze względu na ograniczony czas PnP lub ktoś, kto wykona custom. Nie ma tutaj żadnego rocket science lecz chciałbym zaoszczędzić sobie czasu na przecieranie szlaku, więc pytanie do Was, drodzy forumowicze. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie ? Czy remap w tej sytuacji jest obligatoryjny ? Poniżej zdjęcie poglądowe z googla. Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Montaż FMIC-a do lekko pomodzonego czy seryjnego silnika i turbo nie ma rozsądnego uzasadnienia.Prócz FMIC trzeba jeszcze parę rzeczy zmienić np:dolot czy zawór DV,porzeźbić zderzak i przede wszystkim dobrze przemyśleć miejsce montażu przepływki,o ile oczywiście zostaje. Moim zdaniem jeśli nie planujesz mocy 400KM+ montaż FMIC-a jest zbędny.Remap może i nie jest konieczny ale kontrola parametrów pracy silnika już tak,od tego uzależnione są ewentualne poprawki mapy silnika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciu Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Hej, Dzięki za odpowiedź. Myślałem aby od czegoś ruszyć w kierunku podniesienia mocy w aucie po zakuciu, ale nie chce robić +400. Wnioskuję, że OEMowy może zostać przy tej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Naturalnie,że fabryczny intercooler może zostać,moc po zakuciu i remapie jakoś drastycznie nie wzrośnie,w grę wchodzi zakres 320-330KM,natomiast niutków przybędzie już sporo,w okolicach 80-100Nm i przebieg krzywej momentu i mocy znacznie się poprawi.Odczucia będą taki jakbyś dostał nowe,mocniejsze auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się