Skocz do zawartości

DCCD - instrukcja, opis.


mario-wrx

Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczy, że skorzystasz z opcji "szukaj" na tym Forum :twisted:

 

+ do tego cały dział dotyczący przeniesienia napędu na NASIOC-u: http://forums.nasioc.com/forums/forumdisplay.php?f=55

 

np. ten post: http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... did=226610

 

i jeszcze coś na sccobynecie: http://bbs.scoobynet.co.uk/showthread.php?t=143750

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie ...a liczylem na czesc dot. praktycznych zastosowac !!

Moze ktos z forumowiczow testowal poszczegone ustawinia DCCD i ma jakies doswiadczenia.

Ja narazie tylko nastawienie AUTO stosuje. Z tego co sie doczytalem to LOCK powinno stosowac sie tylko przy sniegu, lodzie, szutrze i mocnym deszczu. Ale co z programami posrednimi ? Podobno tez przy ustawieniu UNLOCK (FREE) spada "w trasie" spalanie.

 

Jakies inne doswiadczenia w tej kwestii ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O.K., to kilka slow po przezyciu 30 000km z DCCD-A :)

 

Po miesice i w trasie uzywanie innej opcji niz auto mija sie z celem. Chyba, ze ktos zamierza bic rekord przejazdu z punktu A do B. Teoretycznie mozna udowodnic, iz jazda z poluzowanym centralnym dyfrem wplynie na mniejsze zuzycie paliwa, ale w praktyce moim zdaniem nie wplynie, gdyz jadac prosto w trybie auto dyfer i tak jest luzny, a w zakretach roznice sa nieznaczne.

 

Tryb LOCK, czyli spiecie dyfra w 100% polecam wylacznie na sniegu i szutrach. Zabawa jest wrecz niesamowita, auto prowadzi sie jak po sznurku. Na asfalcie raczej doprowadzimy do usterki jezdzac w tym trybie, chyba ze bedziemy jezdzic caly czas poslizgami z duzymi predkosciami. Ja osobiscie nigdy nie uzywam trybu LOCK na przyczepnych nawierzchniach.

 

Na tory asfaltowe polecam spiecie dyfra w 65% (trzeci program pracy dyfra od gory). Auto jest wtedy najbardziej neutralne, a spiecie dyfra nie przeszkadza w skrecaniu. Co prawda przy zawracaniu w miejscu, warto na chwile rozpiac dyfer.

 

Do driftu polecam spiecie 15% (piaty program od gory). Auto prowadzi sie pieknymi glebokimi poslizgami.

 

Zostaly jeszcze dwa progamy:

 

Spiecie w 85% (drugi od gory), dobry na sliski tor w kielcach, choc ostatnio uzywalem tam 65% spiecie dyfra.

 

Ostatni program, czyli dyfer luzny. Auto ma charakterystyke zblizona do tylnopedu, choc 35% momentu jest przekazywane na przednia os, wiec zawsze mozna ratowac sie z opresji. Dla mnie program umozliwiajacy efektowne zawrocenie ;D

 

Generalnie opcja AUTO do codziennego uzytku jest idealna, mozna zarowno pokonac ladnie zakret lekkim uslizgiem, pojezdzic po torze (w kilecach po kartingu z boku w bok), czy wreszcie posmigac po sniegu.

 

Programy tematyczne moim zdanie wylacznie do chwilowych zastosowan, jak tory, zabawa w drifting, czy jazdy po sniegu/szutrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...