Bastek333 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Wyszukiwarka nic konkretnego nie wyplula - Czy ktos z kolegow samodzielnie wymienial przedni uszczelniacz walu w imprezie ? Interesuje mnie co jest do zrobienia - jakie uszczelki sa potrzebne itd. Nie mam niestety zadnego konkretnego schematu silnika po ktorym moglbym "zaplanowac" robote ... Lub tez pytanie poboczne - skad jeszcze moze cieknac olej gdzies pod przednimi deklami ? Pompa oleju z tego co da sie zobaczyc (a jak wiadomo da sie niewiele ;-( ) nie cieknie... Krople oleju siedza mi na najnizszych punktach srodkowej pokrywy paska stad mysle ze to simering walu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Należy zweryfikować problem, nie działając w ciemno. Zdemontować pasy wielorowkowe (nazywane też akcesoryjnymi), zdemontować pokrywy rozrządu, przy wszystkich czynnościach zwracać uwagę, by nie zniszczyć radiatora - mało miejsca, jeżeli możliwe bez demontowania pasa rozrządu dokładnie wyczyścić wszystkie ślady wycieków. jeżeli konieczne zdemontować rozrząd i wyczyścić. Zamontować pas rozrządu, lub jeśli nie był demontowany uruchomić silnik bez montażu osłon i pasów akcesoryjnych na kilka, kilkanaście minut. Wyłączyć i obserwować ślad świerzych wycieków. Zdiagnozowany wyciek uszczelnić poprzez stosowną wymianę. Orientacyjny czas diagnozy we własnym zakresie ok. 2 rbg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek333 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Należy zweryfikować problem, nie działając w ciemno. Zdemontować pasy wielorowkowe (nazywane też akcesoryjnymi), zdemontować pokrywy rozrządu, przy wszystkich czynnościach zwracać uwagę, by nie zniszczyć radiatora - mało miejsca, jeżeli możliwe bez demontowania pasa rozrządu dokładnie wyczyścić wszystkie ślady wycieków. jeżeli konieczne zdemontować rozrząd i wyczyścić. Zamontować pas rozrządu, lub jeśli nie był demontowany uruchomić silnik bez montażu osłon i pasów akcesoryjnych na kilka, kilkanaście minut. Wyłączyć i obserwować ślad świerzych wycieków. Zdiagnozowany wyciek uszczelnić poprzez stosowną wymianę. Orientacyjny czas diagnozy we własnym zakresie ok. 2 rbg WOW - ale ksiazkowa odpowiedz - no ze wszystkim sie zgadzam jako teoria pracy - ale czekalem na inny typ odpowiedzi Ale dziekuje :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi