Kamil11 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Posiadam autko GT 99r 218KM tylko idzie jak by miało ze 160-180KM jest słabe. Sprawdzałem taką samą i szła jak wariat bez porównania do mojej i teraz czego szukać?? Nie gaśnie chodzi płynnie tylko jak dobry wolnossak 150km byłem na kompie i nie ma błędów tylko wyświeta usterkę statyczną i usterkę sporadyczną (nie da się tego skasować) turbo sprawdzane i bije na postoju ładnie jeszcze podczas jazdy będzie sprawdzane. Jakieś podpowiedzi czego szukać bardzo bym prosił :roll: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Chyba należy zacząć od sprawdzenia ile ładuje turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegus 1982 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 też mam ten sam problem turbo bije do 0,5, po resecie bije narmalni 0,9 az do czasu jak przekrocze 5,5 tys obrotów wtedy znów wchodzi w tryb awaryjny nie pokazuje błedu acz kolwiek auto jezdzi powolnie, mechanik sprawdził juz chyba wszystko i padło na wydech poniewaz za granicą jezdziłem na 95 i mozliwe ze mam zabite seryjne katalizatory, w tym tygodniu zmieniam wydech na przelot wiec sie okaże czy to była wina wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Posiadam autko GT 99r 218KM tylko idzie jak by miało ze 160-180KM jest słabe. Sprawdzałem taką samą i szła jak wariat bez porównania do mojej i teraz czego szukać?? Nie gaśnie chodzi płynnie tylko jak dobry wolnossak 150km byłem na kompie i nie ma błędów tylko wyświeta usterkę statyczną i usterkę sporadyczną (nie da się tego skasować) turbo sprawdzane i bije na postoju ładnie jeszcze podczas jazdy będzie sprawdzane. Jakieś podpowiedzi czego szukać bardzo bym prosił :roll: Pozdrawiam a restryktor masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 biegus 1982, przy przelocie warto drugą sonde dać na odsadzeniu unikniesz cheka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil11 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 a restryktor masz? Nie wiem nie sprawdzałem podobo seryjnie jest montowany muszę sprawdzić ale jakie ma znaczenie restryktor do mocy?? Chyba należy zacząć od sprawdzenia ile ładuje turbo. Zmieże i zobaczę dokładnie i napiszę mechanik sprawdził juz chyba wszystko i padło na wydech poniewaz za granicą jezdziłem na 95 i mozliwe ze mam zabite seryjne katalizatory Katy oby dwa so wybity sprawdzałem biegus 1982, Jak sprawdzisz to dej znać co i jak Pozdrawiam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegus 1982 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 mechanik wie jak odfajkowac sondy wiec nie ma problemu nie pierwszy jego wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Kamil11, sprawdź błędy metodą domową myśle że tu jest dobry wątek http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=102167 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Kamil11, biegus 1982, zanim powymieniacie po pół auta, obaj sprawdźcie ciśnienie paliwa. W moim GT miałem podobny problem z tym, że dość nieregularnie. Raz dało się pół dnia jeździć ogniem i było ok, a innym razem po dojściu do trzeciego biegu obcinało doładowanie do 0,5 bar. Chyba z pół roku szukałem przyczyny. W końcu okazało się, że pompa paliwa ma spadki ciśnienia. Co ciekawe, ciśnienie sprawdzałem wcześniej ze 3 razy i za każdym razem było ok. W końcu przy kolejnym pomiarze się udało. Podczas jazdy próbnej okazało się, że pompka nagle zamiast 3 barów z hakiem dała niecałe 2 bary. Wymieniłem pompę na Walbro 255 i od roku spokój :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegus 1982 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 z pomką musi byc wszystko okey bo była przekłądana z innego subaraka i nie dawało to żadnego efektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 narmalni Zmieże Katy oby dwa so wybity wontek litosci... kamil co oznacza zwrot, ze turbo na postoju bije ladnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegus 1982 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 grygo a ty sie taki dokładny zrobiłes.Chciałbym zauważyc że nam nie chodzi o gramatyke tylko o sprawy techniczne pojazdów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil11 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 kamil co oznacza zwrot, ze turbo na postoju bije ladnie? gaz na postoju można do spodu wcisńć a już pisałem że jutro pod obciążeniem sprawdze dokładnie kamil co oznacza zwrot, ze turbo na postoju bije ladnie? że turbo, ładnie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 biegus 1982, co do pompki to się przychylam do 255 w moim przypadku miałem problem z porannym odpalaniem kończyło się to na 2-3ech próbach ponadto tak jak w twoim przypadku 5000 obr. i spadek mocy teraz wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 biegus 1982, - po pierwsze, tak napisane posty trudno jest zrozumieć a więc trudno i pomóc , - po drugie, tak zwyczajnie po ludzku, nie jest wam wstyd, że piszecie jak matoły-półanalfabeci ? Wracając do tematu : - sprawdź czy masz restryktor (pomacaj przewód podciśnienia pomiędzy zimną częścią turbiny a trójnikiem). Jak nie wyczujesz zgrubienia-stwardnienia to nie masz , - sprawdź średnicę restryktora, czy nie jest za duża , - pompa paliwa, czy właściwy wydatek. - możesz mieć również podparte zawory wydechowy i wtedy też będzie dmuchać mniej. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegus 1982 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 grzesiek_67 jeżeli juz to zawry wydechowe a nie wydechowy sam popatrz jak piszesz,jak bym chciał żeby ktos mnie pouczał z gramatyki to bym sie zapisał do kółka gramatycznego i przestanmy sobie dogryzac. Dziekuje że chociaż napisałes cos w temacie. [ Dodano: Nie Sty 31, 2010 6:26 pm ] co do pompy paliwa była od innego subaraka założona sprawna po przejechaniu sie po obwodnicy nadal ładowało tylko 0,5 wiec pompe mógłbym wykluczyc [ Dodano: Nie Sty 31, 2010 6:29 pm ] z turbiną tez jest okey ponieważ po odłączeniu węzyka od selenoidu jeżdził bez problemów tylko trzeba było uważac z ładowaniem, po przełozeniu z innego auta selenidu nadal ten sam problem [ Dodano: Nie Sty 31, 2010 6:30 pm ] przepływka tez sprawdzana [ Dodano: Nie Sty 31, 2010 6:32 pm ] Jedyne co to na hamowni smierdziało "jajami" po przygazowaniu wiec moze to problem z wydechem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 no to rusz sie do samochodu i sprawdz czy masz restryktor, ktory ma bardzo wiele wspolnego z moca samochodu. a potem zacznij uzywac jakiegos programu do sprawdzania pisowni. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 biegus 1982, jeszcze raz, coby kropkę nad "i" postawić. Powyższe, apropos gramatyki, ortografii, składni, fleksji etc. , nie było napisane żeby sprawić Ci przykrość a jedynie było odpowiedzią na Twoją reakcję na skądinąd słuszną uwagę grygo. Dobra, dosyć, mam nadzieję że wyjaśniliśmy sobie w tym temacie wszystko. Ile Ci dokładnie dmucha po odłączeniu wężyka od selenoidu ? Jakie notujesz peaki ? Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegus 1982 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 jeżeli tak jak pisałem wszystko działa normalnie i ładuje 0,95 do puki nie przekroczę dokładnie 5,5 tysia obrotów, a po przekroczeniu 5,5 tysia obrotów spada do 0,5 ładowanie i juz nic wiecej nie da aż do zresetowania to czy to wogóle może miec cos współnego z restryktorem.Jeszcze mogę dopowiedziec że w aucie niegdy nic nie było grzebane,auto serja jak z salonu [ Dodano: Nie Sty 31, 2010 7:08 pm ] po odłączeniu wężyka nie wiem ile dmucha na maxa próbowałem nie przekroczyc 1,2 bara z tego co mechanik mi mówił to bez tego wężyka bedzie dmuchac na maxa parametrach turbiny i że można zabic turbo wiec pilnowałem aby nie przekraczało 1,2 bara i wtedy auto szło normalnie nawet powyżej 5,5 tysia obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Grzesiek_67, nie wiem, skąd bierzesz cierpliwość na takich... bezinterpunkcyjnych-nieortograficznych forumowiczów (toż tego się czytać nie da). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 grzesiek_67 jeżeli juz to zawry wydechowe a nie wydechowy sam popatrz jak piszesz,jak bym chciał żeby ktos mnie pouczał z gramatyki to bym sie zapisał do kółka gramatycznego i przestanmy sobie dogryzac. Dziekuje że chociaż napisałes cos w temacie. Zrób przysługę przede wszystkim sobie - zapisz się do kółka gramatycznego. I ortograficznego też. Będzie prościej Cię zrozumieć i łatwiej Ci pomóc. [ Dodano: Nie Sty 31, 2010 7:54 pm ] ładuje 0,95 do puki Co to jest puka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 biegus 1982, - po drugie, tak zwyczajnie po ludzku, nie jest wam wstyd, że piszecie jak matoły-półanalfabeci ? Trafnie sformułowane.. Zatrważające, w jakim stopniu rozszerza się miernota intelektualna. Jak to mozliwe, że człowiek w ojczystym języku nie jest w stanie zbudować prostego zdania z użyciem potocznych wyrazów.. I mając więcej niż 5 lat, zwyczajnie się tego nie wstydzi.. :sad: Panowie, zacznijcie trochę więcej od siebie wymagać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegus 1982 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Przestańcie sobie nabijac liczbę postów bezsensownymi gadkami. Jeżeli nie macie nic mądrego do wniesienia w tym temacie ( dla nie których bardzo ważny ) to poprostu nie piszcie. No chyba że to wam podnosi własne ego> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cummins Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Jakieś podpowiedzi czego szukać bardzo bym prosił a przepływomierz sprawdzałeś? najmocniej przepraszam biegus 1982 już o tym napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Jeżeli nie macie nic mądrego do wniesienia w tym temacie ( dla nie których bardzo ważny ) to poprostu nie piszcie. Dla mnie bardzo ważne jest propagowanie poprawnej polszczyzny i umiejętność pisania zrozumiałych, łatwych do przeczytania wiadomości, a nie pełnego byków słowotoku, którego nie idzie przeczytać. Zdecydowanie więcej uzyskasz pisząc posty, które się przyjemnie czyta, a nie w których trzeba zgadywać, gdzie się jedna myśl kończy, a gdzie zaczyna następna. Sprawdź kompresję, i może zrób pomiar na hamowni 4x4 obu aut, może Twoje to seria, a to drugie jest przypadkiem dłubnięte na 250 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się