Skocz do zawartości

Słabe GT 99r 218KM


Kamil11

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam autko GT 99r 218KM tylko idzie jak by miało ze 160-180KM jest słabe. Sprawdzałem taką samą i szła jak wariat bez porównania do mojej i teraz czego szukać?? Nie gaśnie chodzi płynnie tylko jak dobry wolnossak 150km byłem na kompie i nie ma błędów tylko wyświeta usterkę statyczną i usterkę sporadyczną (nie da się tego skasować) turbo sprawdzane i bije na postoju ładnie jeszcze podczas jazdy będzie sprawdzane. Jakieś podpowiedzi czego szukać bardzo bym prosił :roll: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

też mam ten sam problem turbo bije do 0,5, po resecie bije narmalni 0,9 az do czasu jak przekrocze 5,5 tys obrotów wtedy znów wchodzi w tryb awaryjny nie pokazuje błedu acz kolwiek auto jezdzi powolnie, mechanik sprawdził juz chyba wszystko i padło na wydech poniewaz za granicą jezdziłem na 95 i mozliwe ze mam zabite seryjne katalizatory, w tym tygodniu zmieniam wydech na przelot wiec sie okaże czy to była wina wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam autko GT 99r 218KM tylko idzie jak by miało ze 160-180KM jest słabe. Sprawdzałem taką samą i szła jak wariat bez porównania do mojej i teraz czego szukać?? Nie gaśnie chodzi płynnie tylko jak dobry wolnossak 150km byłem na kompie i nie ma błędów tylko wyświeta usterkę statyczną i usterkę sporadyczną (nie da się tego skasować) turbo sprawdzane i bije na postoju ładnie jeszcze podczas jazdy będzie sprawdzane. Jakieś podpowiedzi czego szukać bardzo bym prosił :roll: Pozdrawiam

 

 

a restryktor masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a restryktor masz?

Nie wiem nie sprawdzałem podobo seryjnie jest montowany muszę sprawdzić ale jakie ma znaczenie restryktor do mocy??

 

Chyba należy zacząć od sprawdzenia ile ładuje turbo.

Zmieże i zobaczę dokładnie i napiszę

 

mechanik sprawdził juz chyba wszystko i padło na wydech poniewaz za granicą jezdziłem na 95 i mozliwe ze mam zabite seryjne katalizatory

Katy oby dwa so wybity sprawdzałem

 

biegus 1982, Jak sprawdzisz to dej znać co i jak Pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil11, biegus 1982, zanim powymieniacie po pół auta, obaj sprawdźcie ciśnienie paliwa.

W moim GT miałem podobny problem z tym, że dość nieregularnie. Raz dało się pół dnia jeździć ogniem i było ok, a innym razem po dojściu do trzeciego biegu obcinało doładowanie do 0,5 bar. Chyba z pół roku szukałem przyczyny. W końcu okazało się, że pompa paliwa ma spadki ciśnienia. Co ciekawe, ciśnienie sprawdzałem wcześniej ze 3 razy i za każdym razem było ok. W końcu przy kolejnym pomiarze się udało. Podczas jazdy próbnej okazało się, że pompka nagle zamiast 3 barów z hakiem dała niecałe 2 bary. Wymieniłem pompę na Walbro 255 i od roku spokój :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biegus 1982,

- po pierwsze, tak napisane posty trudno jest zrozumieć a więc trudno i pomóc ,

- po drugie, tak zwyczajnie po ludzku, nie jest wam wstyd, że piszecie jak matoły-półanalfabeci ?

 

Wracając do tematu :

- sprawdź czy masz restryktor (pomacaj przewód podciśnienia pomiędzy zimną częścią turbiny a trójnikiem). Jak nie wyczujesz zgrubienia-stwardnienia to nie masz ,

- sprawdź średnicę restryktora, czy nie jest za duża ,

- pompa paliwa, czy właściwy wydatek.

- możesz mieć również podparte zawory wydechowy i wtedy też będzie dmuchać mniej.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzesiek_67 jeżeli juz to zawry wydechowe a nie wydechowy sam popatrz jak piszesz,jak bym chciał żeby ktos mnie pouczał z gramatyki to bym sie zapisał do kółka gramatycznego i przestanmy sobie dogryzac. Dziekuje że chociaż napisałes cos w temacie.

 

[ Dodano: Nie Sty 31, 2010 6:26 pm ]

co do pompy paliwa była od innego subaraka założona sprawna po przejechaniu sie po obwodnicy nadal ładowało tylko 0,5 wiec pompe mógłbym wykluczyc

 

[ Dodano: Nie Sty 31, 2010 6:29 pm ]

z turbiną tez jest okey ponieważ po odłączeniu węzyka od selenoidu jeżdził bez problemów tylko trzeba było uważac z ładowaniem, po przełozeniu z innego auta selenidu nadal ten sam problem

 

[ Dodano: Nie Sty 31, 2010 6:30 pm ]

przepływka tez sprawdzana

 

[ Dodano: Nie Sty 31, 2010 6:32 pm ]

Jedyne co to na hamowni smierdziało "jajami" po przygazowaniu wiec moze to problem z wydechem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biegus 1982,

jeszcze raz, coby kropkę nad "i" postawić.

Powyższe, apropos gramatyki, ortografii, składni, fleksji etc. , nie było napisane żeby sprawić Ci przykrość a jedynie było odpowiedzią na Twoją reakcję na skądinąd słuszną uwagę grygo. Dobra, dosyć, mam nadzieję że wyjaśniliśmy sobie w tym temacie wszystko.

 

Ile Ci dokładnie dmucha po odłączeniu wężyka od selenoidu ? Jakie notujesz peaki ?

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli tak jak pisałem wszystko działa normalnie i ładuje 0,95 do puki nie przekroczę dokładnie 5,5 tysia obrotów, a po przekroczeniu 5,5 tysia obrotów spada do 0,5 ładowanie i juz nic wiecej nie da aż do zresetowania to czy to wogóle może miec cos współnego z restryktorem.Jeszcze mogę dopowiedziec że w aucie niegdy nic nie było grzebane,auto serja jak z salonu

 

[ Dodano: Nie Sty 31, 2010 7:08 pm ]

po odłączeniu wężyka nie wiem ile dmucha na maxa próbowałem nie przekroczyc 1,2 bara z tego co mechanik mi mówił to bez tego wężyka bedzie dmuchac na maxa parametrach turbiny i że można zabic turbo wiec pilnowałem aby nie przekraczało 1,2 bara i wtedy auto szło normalnie nawet powyżej 5,5 tysia obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzesiek_67 jeżeli juz to zawry wydechowe a nie wydechowy sam popatrz jak piszesz,jak bym chciał żeby ktos mnie pouczał z gramatyki to bym sie zapisał do kółka gramatycznego i przestanmy sobie dogryzac. Dziekuje że chociaż napisałes cos w temacie.

 

Zrób przysługę przede wszystkim sobie - zapisz się do kółka gramatycznego.

I ortograficznego też.

Będzie prościej Cię zrozumieć i łatwiej Ci pomóc.

 

[ Dodano: Nie Sty 31, 2010 7:54 pm ]

ładuje 0,95 do puki

 

Co to jest puka? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biegus 1982,

- po drugie, tak zwyczajnie po ludzku, nie jest wam wstyd, że piszecie jak matoły-półanalfabeci ?

Trafnie sformułowane.. Zatrważające, w jakim stopniu rozszerza się miernota intelektualna. Jak to mozliwe, że człowiek w ojczystym języku nie jest w stanie zbudować prostego zdania z użyciem potocznych wyrazów.. I mając więcej niż 5 lat, zwyczajnie się tego nie wstydzi.. :sad:

Panowie, zacznijcie trochę więcej od siebie wymagać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie macie nic mądrego do wniesienia w tym temacie ( dla nie których bardzo ważny ) to poprostu nie piszcie.

Dla mnie bardzo ważne jest propagowanie poprawnej polszczyzny i umiejętność pisania zrozumiałych, łatwych do przeczytania wiadomości, a nie pełnego byków słowotoku, którego nie idzie przeczytać.

 

Zdecydowanie więcej uzyskasz pisząc posty, które się przyjemnie czyta, a nie w których trzeba zgadywać, gdzie się jedna myśl kończy, a gdzie zaczyna następna.

 

Sprawdź kompresję, i może zrób pomiar na hamowni 4x4 obu aut, może Twoje to seria, a to drugie jest przypadkiem dłubnięte na 250 km :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...