samochodzik Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 po ostatnim szutrowym rajdzie w Pułtusku mam taką refleksję czy filtr stożkowy i jego możliwość łatwiejszego złapania jakiegos syfu niz przy zwyklej puszce moze spowodowac uszkodzenie przeplywomierza lub moze to nie ma zadnego zwiazku??? generalnie padl przeplywomierz ktory byl zalozony kilka miesiecy temu, byl nowy przed padnieciem przeplywomierza przelaczylem kompa z unichipa na serie, zbieg okolicznosci ze padl, czy moze to moglo miec jakies znaczenie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Mi padł przepływomierz jakieś dwa tygodnie po założeniu stożka KN. Przy wymianie przepływomierza na nowy wróciłem do puszki z seryjnym filtrem i od trzech lat przepływomierz działa. IMO Impreza ma bardzo dobrze skonstruowaną puszkę filtra powietrza i nie ma sensu montowanie stożka, chyba że celujesz w moc ponad 350 koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 chyba że celujesz w moc ponad 350 koni. Czyli - kiedy zakładasz..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 wszystkie cztery legacy turbo, regularnie jezdzace w kjs maja stozki. jezdza od kilku lat i w zdanym przeplywomierz nie byl wymieniany. szmochodzik, jaki masz ten stozek ? czesto przyczyna uszkodzenia przeplywki jest nasaczenie filtra zbyt duza iloscia srodka nawilzajacego bo w takim przypadku srodek ten osadza sie na przeplywce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 wszystkie cztery legacy turbo, regularnie jezdzace w kjs maja stozki. jezdza od kilku lat i w zdanym przeplywomierz nie byl wymieniany. szmochodzik, jaki masz ten stozek ? czesto przyczyna uszkodzenia przeplywki jest nasaczenie filtra zbyt duza iloscia srodka nawilzajacego bo w takim przypadku srodek ten osadza sie na przeplywce. wiem ze Czoper z Jurkiem zadbali o to zeby srodka nawilzajaco nie bylo zbyt duzo w poprzednim gt mialem seryjny dolot i nigdy nie bylo problemow, w tym byly wymienione min. 4 sprobuje chyba przelozyc seryjny dolot, macie moze zdjecia skad jest pobierane powietrze?? tak zebym to poprawnie zmontowal... generalnie odcinek na ktorym sie to stalo byl bardzo bardzo piaszczysty, piachu pod maska jak w malej piaskownicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 To że przez stożek idzie do silnika więcej pyłu to fakt (nawet przy najlepszych i najdroższych stożkach),ale wydaje mi się że nie powinno to skutkować aż tak częstą wymianą przepływomierza,chociaż przy tak dużym zapyleniu jak mówisz to kto wie...trzeba by rozebrać i obejrzeć dokładnie tą przepływkę od środka jak bardzo jest zanieczyszczona w porównaniu z tą jeżdżoną na seryjnym dolocie w normalnych warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Ja jezdze z dolotem Injena i stozkiem /tak juz bylo :roll: /. Przeplywomierz dziala, ale auto potrafi robic sceny w upalne dni podczas stania w korku - rosną obroty do ok 1500rpm. Fakt, ze dolot jest krotki a pod maska nie ma zadnej dodatkowej przegrody i gorace powietrze wali jak cholera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Odizoluj ten stożek bo szkoda silnika.Pod maską Subaru bywa naprawdę upalnie :neutral: Pomysł mam taki,że możesz np.wywalić silencer z prawego błotnika i spróbować wsadzić tam stożek - będzie miał dopływ zimnego powietrza spod zderzaka.Drugi pozytyw to że dźwięk auta będzie fajniejszy bez silencera :grin: Albo zmień na serię i będziesz miał spokój,a kasę za sprzedany dolot Injen przeznaczysz no coś innego dla autka :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Odizoluj ten stożek bo szkoda silnika.Pod maską Subaru bywa naprawdę upalnie :neutral: Pomysł mam taki,że możesz np.wywalić silencer z prawego błotnika i spróbować wsadzić tam stożek - będzie miał dopływ zimnego powietrza spod zderzaka.Drugi pozytyw to że dźwięk auta będzie fajniejszy bez silencera :grin: Albo zmień na serię i będziesz miał spokój,a kasę za sprzedany dolot Injen przeznaczysz no coś innego dla autka :smile: u mnie stozej jest totalnie odizolowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 wszystkie cztery legacy turbo, regularnie jezdzace w kjs maja stozki. jezdza od kilku lat i w zdanym przeplywomierz nie byl wymieniany. Wiem, ale w Legacy jest inny przepływomierz, te w GT '99-'00 są wyjątkowo wrażliwe. samochodzik na twoim miejscu, biorąc opd uwagę ilość modyfikacji twojego GT, poszedłbym w ECU standalone i w ogóle pozbył się przepływomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 wszystkie cztery legacy turbo, regularnie jezdzace w kjs maja stozki. jezdza od kilku lat i w zdanym przeplywomierz nie byl wymieniany. Wiem, ale w Legacy jest inny przepływomierz, te w GT '99-'00 są wyjątkowo wrażliwe. samochodzik na twoim miejscu, biorąc opd uwagę ilość modyfikacji twojego GT, poszedłbym w ECU standalone i w ogóle pozbył się przepływomierza. rozwin troche temat...mialem zamiar stroic w maptecu, bo unichip to ... no coments Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Standalone, czyli np. Autronic nie wykorzystuje sygnału z przepływomierza, tylko z mapsensora, dzięki temu można się calkowicie pozbyć przepływomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Standalone, czyli np. Autronic nie wykorzystuje sygnału z przepływomierza, tylko z mapsensora, dzięki temu można się calkowicie pozbyć przepływomierza. ok that's clear Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 po wymianie przepływomierza auto normalnie się wkręca, ma wolne obroty, ale lubi zgasnąć przy hamowaniu o co chodzi??? jako ze od miłości do nienawisci jest niedaleko...to powoli zaczyna mnie juz wk...wiać moje auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 ale lubi zgasnąć przy hamowaniu masz BOVa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 ale lubi zgasnąć przy hamowaniu masz BOVa? tak chyba zaczne od wywalenia stozka i przelozenia do serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 najpierw wywal Bova, mysle, ze go upierdzieliles w piachu /cos tam pisales wczesniej/ i sie przyciera lub nie domyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 najpierw wywal Bova, mysle, ze go upierdzieliles w piachu /cos tam pisales wczesniej/ i sie przyciera lub nie domyka u mnie tak bylo - po slomce auto gaslo bo BOV nazarl sie piachu - glodomor jeden Lukasz wywal BOV i zaloz serie i zobacz bo u mnie po wyjeciu BOVa objawy do konca nie ustaly i machal obrotami - okazalo sie ze jest peknieta rura dolotowa od przeplywki do turbiny i przeplywka jakis gupoty wysterowywala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 najpierw wywal Bova, mysle, ze go upierdzieliles w piachu /cos tam pisales wczesniej/ i sie przyciera lub nie domyka u mnie tak bylo - po slomce auto gaslo bo BOV nazarl sie piachu - glodomor jeden Lukasz wywal BOV i zaloz serie i zobacz bo u mnie po wyjeciu BOVa objawy do konca nie ustaly i machal obrotami - okazalo sie ze jest peknieta rura dolotowa od przeplywki do turbiny i przeplywka jakis gupoty wysterowywala fakt cos musi byc nie tak z dolotem, bo nawet jak nie gasnie to obroty faluja... zabiore sie za dokladny przeglad dolotu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 a jak zdejmujesz rurke podcisnieniowa z BOV-a to cos sie zmienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 a jak zdejmujesz rurke podcisnieniowa z BOV-a to cos sie zmienia? jeszcze nie sprawdzilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 31 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 ruszyłem wczoraj z wymianna stozka na serie... i przy koncu roboty dopiero zaswiecila mi sie zarowka ze przeciez jeszcze musze zalozyc rure od ic (idaca do zderzaka) i cały misterny plan w pi..du, ale przynajmniej wszystko wyczyscil i juz nie gasnie na wolnych stozek jednak jest juz tak przemeczony, pozaginanany, polamy, etc, ze zalozyc trzeba nowy, pytanie gdzie najtaniej kupic stozek K&N :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 samochodzik, nie kupuj K&N, kup Apexi :arrow: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=237 jest dużo lepszy od K&N. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 31 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 samochodzik, nie kupuj K&N, kup Apexi :arrow: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=237 jest dużo lepszy od K&N. no i rozmiray ma jakies normalne, bo K&N to sie nadaje wilkosci przynajmniej do wyscigowej ciezarowki a tak w skrocie czemu jest duzo lepszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 31 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 samochodzik, nie kupuj K&N, kup Apexi :arrow: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=237 jest dużo lepszy od K&N. albo patrzac odwrotnie na ta sytuacje, gdzie mozna kupic rury do FMIC tak zeby zmontowac to z seryjna puszka filtra pow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się