Skocz do zawartości

O hamulcach, tarczach różnych firm itp.


Polini

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 182
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

PoliniTuning, zastanawiam sie nad calym setem Taroxa do Imprezy.

 

OGS, tyl i przod wymieniony przy 28 500km na EBC Red Stuff. Z tylu sa drugie klocki, z przodu trzecie.

 

JotEn, z przodu sa cztery tloczki. Hamuje to bardzo dobrze, ale problemy pojawiaja sie przy hamowaniu z duzych predkosci (180+) i podczas jazdy po torze, kiedy to szybko "koncza" sie hamulce. Co do Twoich felg, moze byc problem, gdyz zacisk moglby wadzic o obrecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CIekaw jestem czy rzeczywiście można poważnie usprawnić Brembo przez wymianę na inną firmę w zbliżonym rozmiarze, jakoś mam wątpliwości. Słabości o któych michał mówisz przynajmenij zdaniem amerykanów i japońców spowodowane sa słabą wentylacją hamulców w STI. W EVO to samo ma pooć hamowac dużo lepiej.

 

Tak jak o trarczach TarOxa nie słyszałem nic złego to słyszałem takie opinie o ich zaciskach, a ze źródeł związanych np. z teamem wyścigowym Gładysza, który swojego czasu przerzucił się z Tar-Oxa na AP racing bo Tar-Ox się nieustannie psuł. Ciekawe czy tar Ox używa oryginalnego systemu hamulca ręcznego z tyłu tak swoję drogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1000-1500 km. Wczoraj rozmawialem z gosciem, ktory reklamuje juz czwarty komplet.

 

Jeśli miałby problem raz - oczywiście możliwa jest wada produktu.

Jeśli reklamuje towar 4 raz - to już wada właściciela.

Zresztą, jeśli nie był zadowolony, dlaczego kupił ten sam produkt drugi, trzeci i czwarty raz?

 

Miałeś opowiedzieć o twoim doświadczeniu, na które się powoływałeś.

Twoje historie nie trzymają się kupy :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą, jeśli nie był zadowolony, dlaczego kupił ten sam produkt drugi, trzeci i czwarty raz?
Może kupił 1 raz,a wymieniał już 3-krotnie....

 

Nie ma tak dobrze, niestety.

Mieliśmy klienta, który reklamował pękniętą tarczę. Zdarzyło się to raz, przez ostatnie 2 lata. Wysłaliśmy tarczę do producenta.

Otrzymaliśmy informację z fabryki, że tercza była użytkowana w nieprawidłowy sposób.

Producent uznał reklamację wymieniając tarcze, z zastrzeżeniem, że podobna reklamacja nie będzie ponownie rozpatrzona pozytywnie.

To był jedyny przypadek reklamacji, który mieliśmy na naprawdę sporą ilość sprzedanych sztuk.

 

Ja eksploatuję tarcze taroxa G88 (nawiercane i rowkowane) naprawdę bardzo intensywnie i nigdy nie miałem problemów, ani na KJS-ach, ani na torze w Poznaniu, ani podczas codziennej, dynamicznej jazdy.

 

A więc kolego TomekEl, ponownie proszę o podanie konkretów, w przeciwnym razie uznaję twoje informacje za (delikatnie mówiąc) mijające się z prawdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1000-1500 km. Wczoraj rozmawialem z gosciem, ktory reklamuje juz czwarty komplet.

 

Jeśli miałby problem raz - oczywiście możliwa jest wada produktu.

Jeśli reklamuje towar 4 raz - to już wada właściciela.

Zresztą, jeśli nie był zadowolony, dlaczego kupił ten sam produkt drugi, trzeci i czwarty raz?

 

Miałeś opowiedzieć o twoim doświadczeniu, na które się powoływałeś.

Twoje historie nie trzymają się kupy :twisted:

 

Mam doswiadczenie z dwoma kpl. oba sie pokrzywily, malo :!: :?: . Dla ciebie nic nie trzyma sie kupy jak krytukuje produkt, ktory sprzedajesz. Nie mam zamiaru ci nic udowadniac bo jestes odporny na racjonalne argumenty (przyklad w watku a cenach wydechow H&S). W Polsce jest dziwna mania marzy 100% i dotyczy to wielu firm z branzy. Ja sam sobie sciagam wiekszosc "gadzetow" i place polowe polskiej ceny kupujac towar jako detalista a nie przedstawiciel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą, jeśli nie był zadowolony, dlaczego kupił ten sam produkt drugi, trzeci i czwarty raz?
Może kupił 1 raz,a wymieniał już 3-krotnie....

 

Nie ma tak dobrze, niestety.

Mieliśmy klienta, który reklamował pękniętą tarczę. Zdarzyło się to raz, przez ostatnie 2 lata. Wysłaliśmy tarczę do producenta.

Otrzymaliśmy informację z fabryki, że tercza była użytkowana w nieprawidłowy sposób.

Producent uznał reklamację wymieniając tarcze, z zastrzeżeniem, że podobna reklamacja nie będzie ponownie rozpatrzona pozytywnie.

To był jedyny przypadek reklamacji, który mieliśmy na naprawdę sporą ilość sprzedanych sztuk.

 

Ja eksploatuję tarcze taroxa G88 (nawiercane i rowkowane) naprawdę bardzo intensywnie i nigdy nie miałem problemów, ani na KJS-ach, ani na torze w Poznaniu, ani podczas codziennej, dynamicznej jazdy.

 

A więc kolego TomekEl, ponownie proszę o podanie konkretów, w przeciwnym razie uznaję twoje informacje za (delikatnie mówiąc) mijające się z prawdą.

 

Kolego Shodan jako znawca tematu powinienes wiedziec co uzytkujesz. Tarox G88 to tarcze rowkowane a nie rowkowane i nawiercane. Proponuje sie wyedukowac a pozniej pogadamy bo narazie delikatnie mowiac mijasz sie z prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...