burzum Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 a to zalezy od wielu czynnikow - peak odczytany ze wskaznika Psi3, nie mam przebiegu. PKocial albo Jacek z Mapteka beda pewnie wiedziec dokladnie. Przy ecutek jest chyba wiecej zmiennych branych pod uwage przy sterowaniu silnikiem, szczegolnie jesli chodzi o KC - nie wiem, jak to porownac do serii. Z ciekawosci bym sobie pomierzyl to i owo, ale czasami z takich danych latwo wyciagnac bledne wnioski nie majac przekrojowej wiedzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Odgrzewam kotleta w związku z dylematem, czy lepiej zanabyc kabelek VAG KKL, czy może ELM 327 ? Cena praktycznie identyczna. A podobno ELM 327 jest pod Subaraka dedykowany i ma większe możliwości niż VAG KKL. Z dugiej strony z lektury tematu wynika, że VAG się sprawdza. Który kabelek przywłaszczyc, by nie kupowac 2 raz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 elm 327 nie obsługuje ssm czyli nie działa ecuexplorer. Inne softy działają w miarę. ELM 327 jest tylko do silnika, nie sprawdzisz abs i takich tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 ELM 327 jest pod Subaraka dedykowany hehe, nieprawda. elm327 to straszny szajs. wolno działa, choć z drugiej strony ma CAN ZTCP. do subaru tylko SSM, które chodzi po liniach KL a dla zesmarphonowanych jeszcze bluetooth :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 AdaSch, kropkowicz, dzięki za wyjaśnienie. Muszę więcej poczytac w temacie, bom zielony troche Kupie zatem VAG KKL. Daje pomuka, co prawda wirtualnego, ale zawsze pomuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Witam, Od jakiegoś czasu auto trochę dziwnie zachowuje się przy pełnym bucie. W zakresie koło 4000-5000 jak by na chwilę minimalnie odpuszcza (nie jest to szarpnięcie) po czym znowu jest ok. Być może że wcześniej nie zwracałem na to uwagi. Teraz silnik pracuje na paliwie z Shella 95 oktanów. Wcześniej spróbowałem Vpowera zalać, muszę przyznać że jak dla mnie to auto gorzej chodziło. Tutaj mam linka do loga z ecuExplotera, nie wiem czy po nim da się coś wywnioskować, bo ciężko w ruchu miejskim o pełny zakres obrotów na 3, 4 biegu. http://members.chello.pl/mlewandowski/wrx2002.csv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 zmien loga bo srednio sie to czyta. w explolerze zmienc znacznik , na . i wtedy pologuj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Log jest ok, to Ty musisz ustawić przecinek w ustawieniach regionalnych. :wink: Maciek, wyjedź kawałek za miasto, bo...z resztą wiesz. Nie loguj postoju w korku tylko wtedy kiedy trzeba. Jeśli nie możesz korzystać z laptopa podczas jazdy (klawisz INSERT), to zainstaluj jeszcze romraidera, można włączać logowanie za pomocą przycisku podgrzewania tylnej szyby, a poza tym ma kilka dodatkowych, istotnych parametrów do logowania, napiszę Ci wieczorem w mailu, które opcje wybrać i dzida na jakąś obwodnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Łukasz, Ok, to napisz mi co i jak abym 100 razy nie musiał jeździć tylko raz a dobrze zrobię loga z którego coś wyniknie. Laptopa mogę używać w czasie jazdy, muszę coś wymyślić aby tak nie latał po całym wozie podczas logów :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Cześć, rzuciłem się z VAGiem KKL na moją imprezę 1.6 n/a celem zdiagnozowania kilku spraw, w tym niemiłego szarpania i dziur w gazie postępującego wraz z czasem, który upłynął od resetu ECU… Do wielu rzeczy doszedłem, jak np. do tego, że dziura w okolicach 1400–1600obr. pochodziła od brzęcząceych osłon wydechu (czujnik rawdopodobnie wyłapywał to jako spalanie stukowe i cofało zapłon do -10st.) i po ich zaspawawniu i resecie już się nie pojawiła… Niestety, została dziura w okolicach 1800–2400 obrotów – nie ma jej zaraz po resecie, ale pojawia się już po paruset metrach – widać to dokładnie w logu, komputer przy każdym kolejnym przyspieszeniu zmniejsza kąt wyprzedzenia zapłonu (korekcja spalania stukowego), który szybko dochodzi do -10… Dzieje się tak zarówno na benzynie jak i na gazie (po resecie zacząłem od benzyny). Jeśli chodzi o rozwiązanie problemu, to nie wygląda mi to na faktyczne spalanie stukowe (wtedy na gazie powinno być lepiej?) i zastanawiam się, czy to słynna przypadłość w postaci zbyt czułego czujnika czy może efekt małego problemu z układem zapłonowym (na przeglądzie gazu okazało się że kable mają małe przebicia, ale zostały poskładane na jakims izolującym ustrojstwie i autem przestało szarpać przy pełnym gazie na wolnych obrotach). Opcja z zapłonem wydaje mi się mniej prawdopodoba, bo wtedy na benzynie problem powinien być mniejszy, poza tym – teoretycznie – czy niedopalona w wyniku braku iskry mieszanka może jakoś stuknąć i uaktywnić czujnik stuku? Pomóżcie proszę rozwikłać mi tą zagadkę – może ktoś zobaczy w moich logach coś oczywistego… Najbardziej niepokojące cofanie o więcej niż 4 stopnie wraz z korespondującymi obrotami zaznaczyłem na pomarańczowo, a w pliku są 2 arkusze – gaz i benzyna. http://goo.gl/ejPRR Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Sprawdź w pierwszej kolejności paliwo. Może być tak, że masz akurat kiepskiej jakości benzynę i gaz. Jedź na shell, zatankuj Vpowera racinga, zresetuj kompa i się przejedź sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 petronews, odkręć czujnik,powieś obok silnika,nie odłączaj kabla i przejedź się na próbę.Zobaczysz dziurę, albo nie. Masz chyba trochę lepszy dostęp do niego niż w turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coin Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 czy z tym kabelkiem i odpowiednim softem (romraider lub ecu explorer) http://allegro.pl/vag-com-kkl-obd2-usb-black-vw-audi-seat-skoda-i1857292466.html dogadam się z moim foresterem s-turbo (końcówka rocznika) 99 chodzi mi głownie o sprawdzenie błędów check engine i ich kasowanie z góry dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 czy z tym kabelkiem i odpowiednim softem (romraider lub ecu explorer)http://allegro.pl/vag-com-kkl-obd2-usb- ... 92466.html dogadam się z moim foresterem s-turbo (końcówka rocznika) 99 chodzi mi głownie o sprawdzenie błędów check engine i ich kasowanie z góry dzięki za pomoc! Tak bez problemów,potrzebujesz program freessm,twój forester pomimo że ma gniazdo obdII to w tym protokole się nie łączy z komputerem.Podobno jeszcze działa ecu explorer ale nie miałem jeszcze czasu sprawdzić,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coin Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 FreeSSM 1.2.5 zassany kabelek VAG KKL w drodze - zobaczymy co z tego wyjdzie :-) Dzieki za wsparcie! Poinformuje o wynikach łączenia się z moim leśnikiem! pomimo że ma gniazdo obdII to w tym protokole się nie łączy z komputerem a w jakim protokole pracuje? - tak z ciekawości pytam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapalek Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 a znacie może jakis inny darmowy program do łaczenia sie z subaru za pomoca kabla kkl oprócz ecuexplorerea i romraidera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 a znacie może jakis inny darmowy program do łaczenia sie z subaru za pomoca kabla kkl oprócz ecuexplorerea i romraidera? a czytałeś posta ponad swoim postem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil2_0 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 możecie polecić jakiegoś bezpiecznego linka z romraiderem? pobierałem stąd: http://www.romraider.com/RomRaider/Download ale mnie komp ostrzega ze moze uszkodzic PC przy uruchomieniu. ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 ale mnie komp ostrzega ze moze uszkodzic PC przy uruchomieniu. nie komp cię ostrzega tylko winda generalnie wszystko może uszkodzić ci PC, więc takie ostrzeżenie jest bardzo na miejscu dobrze pobrałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 a tak sie podepne pod watek z czystej ciekawosci, uzywam vag'owskiego kkl'a z ecuexplorerem i czyta mi bez problemu "domowe auta" tj wrx'a '02 i forka '07 natomiast wetknalem go ostatnio w nowego legaca diesla i sie nie chcial padalec polaczyc jakis inny tam protokol? o co kaman? pozdrufki janek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 JanekS, może nowe są na czystym CANie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil2_0 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 u mnie kicha coś nie łączy z ecuexplorerem, scantool działa, więc nie wina kabelka :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Jest sposób na podłączenie się do Forka 2.0 n/a z '98? Jeśli dobrze rozumiem, to bez szans, choć niektórzy sprzedający kable ELM327 ELM 1.4a OBD2 na alledrogo piszą: Japońskie i Azjatyckie osobowe, terenowe i dostawcze od 1996 roku: - Subaru: Forester, Impreza, Justy, Legacy, Libero, OUTBACK, SVX http://allegro.pl/2011-pl-interfejs-elm ... 43640.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R1damii Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Czym polecacie diagnozować WRX-a z 2003roku? Bug. Mam uszkodzony któryś z czujników ABS tylko chce się dowiedzieć który. Pożyczyłem od kolegi kabel Vag-K+CAN Commander full. Jakąś konkretną wersje EcuExplorera byście polecali do mojego WRXa? Czy tym programem odczytam błędy z abs-u czy tylko silnikowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 forka s turbo z 1998 podłącze do ecuexplorera za pomocą kabla vag kkl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się