Skocz do zawartości

co to za kod błędu 43?


motorajdy

Rekomendowane odpowiedzi

ok dzieki

 

ale dziwne zachowanie bo przez pierwszy kilometr jedzie normalnie, potem ładowanie spada do 0,5, ale check sie nie zapali, pozresetowaniu go heblem prądowym dalej ok. i tak w kółko.

 

Zmienilem kompa na chipowanego, albo zbieg okolicznosci albo cos sie gryzie? W poniedzialek podstawie seryjnego i zobacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki

 

ale dziwne zachowanie bo przez pierwszy kilometr jedzie normalnie, potem ładowanie spada do 0,5, ale check sie nie zapali, pozresetowaniu go heblem prądowym dalej ok. i tak w kółko.

 

Zmienilem kompa na chipowanego, albo zbieg okolicznosci albo cos sie gryzie? W poniedzialek podstawie seryjnego i zobacze.

 

pewny jestes tego bledu? czujnik polozenia przepustnicy to 31, w wykazie bledow GT blad 43 nie istnieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy jezeli komp zarejestuje bład tps'u to czy powinien wejsc w tryb awaryjny i czy nie powinna zapalic sie kontrolka check?

 

kontrolka nie musi sie zapalic. Mozliwe ze masz zle ustawiony czujnik jezeli rzeczywiscie to jego blad (4,7V na zamknietej przepustnicy i 0,9V na max otwartej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ksiązka KODY USTEREK wydawnictwa auto podaje że kod 43 to : 'Włącznik zasilania lub jego obwód"

 

??????????????

 

O co kaman?

 

nie patrz na ksiazke Kody Usterek, bo tam jest lista uniwersalna. Niumen wkleil ci liste kodow ktora powinna Cie interesowac i zadna inna...

 

Jezeli pokazuje blad ktorego nei ma na lisci eto pocje sa dwie:

 

slaba masa lub zasilanie ECU lub uszkodzone ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok reasumując odpowiedzi kolegów, tu jest dokładna rozpiska do starych subaru

http://www.saxonfields.freeserve.co.uk/ ... baru_Codes

 

31 to błąd zbyt wysokiego lub zbyt niskiego sygnału z tps ( czyli źle ustawiony)

43 to accelerator switch, w tpsach w gtku jest tez sterowanie zaworem wolnych obrotów, błąd 43 będzie dotyczył wg mnie przełączania

 

żeby to potwierdzić potrzebny byłby stary select monitor :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czy kod 43 dotyczy potencjometru przepustnicy?

kupie drugi i zobacze.

 

swojego tpsa rozebrałem i zregenerowałem preparatem do potencjometrow

 

opornosci sa git, styk do jałwej pozycji ok

napiecia i opornosci na kostce przy kompie ok.

 

mam wrazenie ze probujesz naprawic samochod przez internet, a naprawde jest tyle mozliwosci ze ciezko to wszystko opisac. Nawet gdyby to byl blad TPSu, a nie jest to nie znaczy ze blad bezposrenio dotyczy tego czujnika, moze byc instalacja ktora akurat od tego czujnika gnila, moze byc problem z czujnikem wolnych obr, knock sensorem itp, moze byc problem polaczenia na duzych kostkach przy aku itd itp

 

Najlepiej oddaj samochod komus kto ogarnia staruchy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawiam go sam w moim warsztacie, a was prosze o pomoc, pomierzyłem sam ile mogłem

 

i wyglada ze wiazki sa ok, bo na zlaczu kompa sa te same napiecia co na czujniku, wiec nie ma jakis duzych spadkow napiec

 

chodzi mi o to czy ten kod jest zwiazany z czujnikiem położenia przepustnicy badz ze stykiem pozycji jałowej?

 

bo jesli tak to wiem gdzie szukac, jest to stary gt z 96.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawiam go sam w moim warsztacie, a was prosze o pomoc, pomierzyłem sam ile mogłem

 

i wyglada ze wiazki sa ok, bo na zlaczu kompa sa te same napiecia co na czujniku, wiec nie ma jakis duzych spadkow napiec

 

chodzi mi o to czy ten kod jest zwiazany z czujnikiem położenia przepustnicy badz ze stykiem pozycji jałowej?

 

bo jesli tak to wiem gdzie szukac, jest to stary gt z 96.

 

ale zrozum, ze ten blad nie wystepuje na liscie bledow do twojego modelu... problem moze lezec zupelnie w innym miejscu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Kupiłem sobe select monitor 2

 

i dziwne bo nie pokazuje żadnego błedu, a jak sie wybłyska to jest 43.

 

Dziwne.

 

Problem polega na tym iz ładuje normalnie 0,8, a wczoraj na treningu po 10 min jazdy ładuje do 0,5

 

po wyłaczeniu hebla i postoju przez noc , rano wszystko git.

 

Rece opadaja , bo za 2 miesiące juz pierwsze wyjady do czech na rajd, a takie psikusy mnie osłabiają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...