motorajdy Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Ipreza Gt z roku 96 komp Z4, wywala mi błąd 43. nie moge znalezc co to za kod ktos może wie? Na pewno dobrze zczytany! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Subaru Trouble Code - Kod 43. - Accelerator Pedal Switch - czyli czujnik położenia przepustnicy po naszemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 ok dzieki ale dziwne zachowanie bo przez pierwszy kilometr jedzie normalnie, potem ładowanie spada do 0,5, ale check sie nie zapali, pozresetowaniu go heblem prądowym dalej ok. i tak w kółko. Zmienilem kompa na chipowanego, albo zbieg okolicznosci albo cos sie gryzie? W poniedzialek podstawie seryjnego i zobacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 ok dzieki ale dziwne zachowanie bo przez pierwszy kilometr jedzie normalnie, potem ładowanie spada do 0,5, ale check sie nie zapali, pozresetowaniu go heblem prądowym dalej ok. i tak w kółko. Zmienilem kompa na chipowanego, albo zbieg okolicznosci albo cos sie gryzie? W poniedzialek podstawie seryjnego i zobacze. pewny jestes tego bledu? czujnik polozenia przepustnicy to 31, w wykazie bledow GT blad 43 nie istnieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 100% to ten kod, kilka razy sprawdzalem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 z moich tekstów źródłowych wynika że 43 jest, i to tak jak podałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 a czy jezeli komp zarejestuje bład tps'u to czy powinien wejsc w tryb awaryjny i czy nie powinna zapalic sie kontrolka check? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 komancz, no właśnie też mnie ten błąd 43 zastanawia, bo nie powinno go być. Dla Twojej Imprezy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 a czy jezeli komp zarejestuje bład tps'u to czy powinien wejsc w tryb awaryjny i czy nie powinna zapalic sie kontrolka check? kontrolka nie musi sie zapalic. Mozliwe ze masz zle ustawiony czujnik jezeli rzeczywiscie to jego blad (4,7V na zamknietej przepustnicy i 0,9V na max otwartej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 ksiązka KODY USTEREK wydawnictwa auto podaje że kod 43 to : 'Włącznik zasilania lub jego obwód" ?????????????? O co kaman? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 ksiązka KODY USTEREK wydawnictwa auto podaje że kod 43 to : 'Włącznik zasilania lub jego obwód" ?????????????? O co kaman? nie patrz na ksiazke Kody Usterek, bo tam jest lista uniwersalna. Niumen wkleil ci liste kodow ktora powinna Cie interesowac i zadna inna... Jezeli pokazuje blad ktorego nei ma na lisci eto pocje sa dwie: slaba masa lub zasilanie ECU lub uszkodzone ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 masa ok, a podkładałem 2 rózne kompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 ok reasumując odpowiedzi kolegów, tu jest dokładna rozpiska do starych subaru http://www.saxonfields.freeserve.co.uk/ ... baru_Codes 31 to błąd zbyt wysokiego lub zbyt niskiego sygnału z tps ( czyli źle ustawiony) 43 to accelerator switch, w tpsach w gtku jest tez sterowanie zaworem wolnych obrotów, błąd 43 będzie dotyczył wg mnie przełączania żeby to potwierdzić potrzebny byłby stary select monitor :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 43 to accelerator switch, w tpsach w gtku jest tez sterowanie zaworem wolnych obrotów, błąd 43 będzie dotyczył wg mnie przełączania to o czym piszesz to idle switch i ma 42 kod bledu(rzeczywiscie jest w starym tpsie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 rozmawiałem z szociem i on potwierdził ze 43 to kod błedu TPSu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 42 to idle switch wiec tak jak pisze jacek w takim razie nie mam pomysłu co to może być Throttle Switch :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 ale czy kod 43 dotyczy potencjometru przepustnicy? kupie drugi i zobacze. swojego tpsa rozebrałem i zregenerowałem preparatem do potencjometrow opornosci sa git, styk do jałwej pozycji ok napiecia i opornosci na kostce przy kompie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 ale czy kod 43 dotyczy potencjometru przepustnicy?kupie drugi i zobacze. swojego tpsa rozebrałem i zregenerowałem preparatem do potencjometrow opornosci sa git, styk do jałwej pozycji ok napiecia i opornosci na kostce przy kompie ok. mam wrazenie ze probujesz naprawic samochod przez internet, a naprawde jest tyle mozliwosci ze ciezko to wszystko opisac. Nawet gdyby to byl blad TPSu, a nie jest to nie znaczy ze blad bezposrenio dotyczy tego czujnika, moze byc instalacja ktora akurat od tego czujnika gnila, moze byc problem z czujnikem wolnych obr, knock sensorem itp, moze byc problem polaczenia na duzych kostkach przy aku itd itp Najlepiej oddaj samochod komus kto ogarnia staruchy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 naprawiam go sam w moim warsztacie, a was prosze o pomoc, pomierzyłem sam ile mogłem i wyglada ze wiazki sa ok, bo na zlaczu kompa sa te same napiecia co na czujniku, wiec nie ma jakis duzych spadkow napiec chodzi mi o to czy ten kod jest zwiazany z czujnikiem położenia przepustnicy badz ze stykiem pozycji jałowej? bo jesli tak to wiem gdzie szukac, jest to stary gt z 96. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 naprawiam go sam w moim warsztacie, a was prosze o pomoc, pomierzyłem sam ile mogłem i wyglada ze wiazki sa ok, bo na zlaczu kompa sa te same napiecia co na czujniku, wiec nie ma jakis duzych spadkow napiec chodzi mi o to czy ten kod jest zwiazany z czujnikiem położenia przepustnicy badz ze stykiem pozycji jałowej? bo jesli tak to wiem gdzie szukac, jest to stary gt z 96. ale zrozum, ze ten blad nie wystepuje na liscie bledow do twojego modelu... problem moze lezec zupelnie w innym miejscu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Kupiłem sobe select monitor 2 i dziwne bo nie pokazuje żadnego błedu, a jak sie wybłyska to jest 43. Dziwne. Problem polega na tym iz ładuje normalnie 0,8, a wczoraj na treningu po 10 min jazdy ładuje do 0,5 po wyłaczeniu hebla i postoju przez noc , rano wszystko git. Rece opadaja , bo za 2 miesiące juz pierwsze wyjady do czech na rajd, a takie psikusy mnie osłabiają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik_bb Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 43 Włącznik/przekaźnik przepustnicy lub jego obwód http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=3&t=949 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 2 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 dzięki za odpowiedz ale juz to rozwiązalem a nawet zajezdziłem ten motor a terez wkładam od sti new age:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się