Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

No, właśnie wróciłem do domku. Zamontowalim rozpórkę - krótka operacja, bez problemu się założyło, czas może 15min.

 

Wygląda zacnie, z resztą spójrzcie sami:

 

2z6fqbk.jpg

 

2cr60ox.jpg

 

Pod gumową uszczelką, którą widać po środku znajduje się coś w rodzaju amortyzatora-przegubu - czemu to ma dokładnie służyć niech wyjaśnią forumowi spece ;) W każdym razie sądziłem, że ta rozpórka to będzie bardziej dla fajnego wyglądu i że podczas jazdy nie odczuję różnicy. Jakież było moje zdziwienie po pierwszych 100m od wyjechania z serwisu :shock: Samochód nawet przy delikatnych ruchach kierownicą przy prędkości 50kmh szybciej reaguje, bardziej precyzyjnie skręca i w ogóle sprawia wrażenie takiego bardziej zwartego i agresywnego :!: Efektem ubocznym jest też większa wrażliwość na koleiny, ale mi to ani trochę nie przeszkadza ;)

 

Wydech również zamontowałem. Wpierw zdjęcia poglądowe:

 

103g27n.jpg

 

2ai23cw.jpg

 

Jest trochę dłuższy i ma inny kształkt od seryjnego.

 

 

A oto jak brzmiało na standardowym (polecam kliknąć na przycisk HQ w prawym dolnym rogu playera) :

 

I z PRODRIVEm :twisted:

 

brzmi na prawdę kozacko, filmiki tego nawet nie oddają! Najlepiej w zakresie 1.500 do 3000 obrotów lub przy gwałtownym odpuszczeniu gazu :D Dokładnie to czego chciałem, kurka jak się cieszę :mrgreen:

 

 

Jako mały bonus - bez tłumików :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Co zdecydowało że właśnie to będzie Legacy Spec B SW

 

- no i gadżet dla mnie nie ziemski SI Drive :wink: .

 

10 months later...

 

- No i jak tam stary to SI Drive? Daje to coś w ogóle?

- Noooo...

- To znaczy? Mniej Ci pali?

- Eeee... ja i tak zawsze jeżdżę na sport sharp...

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zdecydowało że właśnie to będzie Legacy Spec B SW

 

- no i gadżet dla mnie nie ziemski SI Drive :wink: .

 

10 months later...

 

- No i jak tam stary to SI Drive? Daje to coś w ogóle?

- Noooo...

- To znaczy? Mniej Ci pali?

- Eeee... ja i tak zawsze jeżdżę na sport sharp...

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

"Ja wiedziałem, że tak będzie..." :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie Spec B juzerzy.

miałem mały dylemat podczas kupna - 2.5GT czy 3.0? - wybrałem CELOWO 2.5GT (spec B nie było chyba wtedy na rynku wtónym).

jeżdżę już prawie rok...i jestem hepi ;)

cenię sobie moją "sportową" automatyczną skrzynię biegów - tzw "sportshift".

Auta nie używam do rajdów, głównie miasto, czasami trasa.

Zawieszenie sztywne, dobija na każdej dziurce, ale tak lubięęęę :) polskie drogi są specyficzne niestety.

Jakieś zdjęcia autka postaram się zamieścić wkrótce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie Spec B juzerzy.

miałem mały dylemat podczas kupna - 2.5GT czy 3.0? - wybrałem CELOWO 2.5GT (spec B nie było chyba wtedy na rynku wtónym).

jeżdżę już prawie rok...i jestem hepi ;)

cenię sobie moją "sportową" automatyczną skrzynię biegów - tzw "sportshift".

Auta nie używam do rajdów, głównie miasto, czasami trasa.

Zawieszenie sztywne, dobija na każdej dziurce, ale tak lubięęęę :) polskie drogi są specyficzne niestety.

Jakieś zdjęcia autka postaram się zamieścić wkrótce.

 

Spec B a 2.5GT z US to nie to samo. Jak się mylę to mnie poprawcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spec B a 2.5GT z US to nie to samo. Jak się mylę to mnie poprawcie.

Pewnie że nie to samo ;) Spec B może być w wersji 2.5T jak i w 3.0

Są pewne różnice, ale niestety w momencie kupna rynek nie posiadał takich wersji ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spec B a 2.5GT z US to nie to samo. Jak się mylę to mnie poprawcie.

Pewnie że nie to samo ;) Spec B może być w wersji 2.5T jak i w 3.0

Są pewne różnice, ale niestety w momencie kupna rynek nie posiadał takich wersji ;(

 

nie bardzo załapałem. Z tego co pamiętam to od MY06 w EU były tylko wersje spec B z H6.

2.5T było w stanach.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak przy okazji: udalo mi sie ustanowic nowy rekord w spalaniu: przedwczoraj zatankowalem w miescie, wyzerowalem licznik i jakies 15km jechalem jak dureń. Kazde swiatla gaz dno, krecenie prawie do odciecia, przegazowki w tunelach i garazach. Efekt: 15,8 :mrgreen:

 

Powinienes byc ze mnie dumny! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak przy okazji: udalo mi sie ustanowic nowy rekord w spalaniu: przedwczoraj zatankowalem w miescie, wyzerowalem licznik i jakies 15km jechalem jak dureń. Kazde swiatla gaz dno, krecenie prawie do odciecia, przegazowki w tunelach i garazach. Efekt: 15,8 :mrgreen:

 

Powinienes byc ze mnie dumny! :P

 

hmm.... 36l/100km - ułęż :-)

 

mc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak przy okazji: udalo mi sie ustanowic nowy rekord w spalaniu: przedwczoraj zatankowalem w miescie, wyzerowalem licznik i jakies 15km jechalem jak dureń. Kazde swiatla gaz dno, krecenie prawie do odciecia, przegazowki w tunelach i garazach. Efekt: 15,8 :mrgreen:

 

Powinienes byc ze mnie dumny! :P

 

hmm.... 36l/100km - ułęż :-)

 

mc

 

w tym rozdaniu im mniej tym lepiej :mrgreen:

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzycie slowa "dobija" to chyba przesada

Już wiem dlaczego - amorki mówią papa...

 

[ Dodano: Sro Wrz 30, 2009 5:31 pm ]

Z tego co pamiętam to od MY06 w EU były tylko wersje spec B z H6.

2.5T było w stanach

Pewnie tak, ja piszę o "ogóle", czyli US ver równiez biorę pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak dobrze myślę, raczej nadsterowność będzie domeną wersji SW :?:

Nie ma szans !

Podobnie jak mc sprawdzałem Legacy w Kielcach i podsterowność zaskoczyła mnie ostro. Trzeba się trochę nakombinować w zakrętach, żeby było szybko.

 

Legacy podsterowny :?: :?: :shock: :shock: :shock:

Przejechałem juz swoim 2,0 l 160 000 km i nie zauwazyłem, zaliczyłem kilka razy Kielce, niezliczoną ilośc Ułęży i 3 cyny .

Wydaje m sie że Legacy chodzi jak po sznurku ... :twisted:

Nawet jestem tego pewien..!!!!

Może trzeba umiec skręcać :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Legacy pięknie skręca i to zarówno z dociążenia jaki i z ujęcia - pięknie się wdety wstawia - nawet kombi

 

 

Chyba że spec B sa inne ale jeżdziłem Capricorna i jeszcze 2 innymi łącznie z 2,5 Turbo i też nie zauwazyłem :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...