alunetik Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Edek, może masz rację, że kto co woli, ja tam bym się bał przesuwać balans tak bardzo do tyłu. PZDR Bodek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Edek, może masz rację, że kto co woli, ja tam bym się bał przesuwać balans tak bardzo do tyłu. PZDR Bodek Bodek, ale co masz na mysli z tym przesunieciem balansu :?: zarowno u mnie, jak i u AdaSch'a sa seryjne setupy - u mnie zaadoptowany z GT, a u niego z WRX owszem, Forek ma inny rozklad masy niz GT czy WRX, ale mysle, ze oba rozwiazania powinny dzialc poprawnie w Forku... aha, dodam, ze moj GT'ek ma teraz tylne hamulce od WRX (zacisk 2-tloczkowy i tarcza 290mm) i moje obserwacje sa takie: na seryjnym zestawie (zacisk 1-tloczkowy + tarcza 266mm) tyl pracowal tylko przy obciazonym aucie, natomiast teraz (tylne hamulce od WRX) tyl pracuje nawet wtedy, jak jezdze sam... do tego doszlo odczucie, ze auto hamuje bardziej rownomiernie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Ja już kupiłem zestaw HEL do swojego Forka. W pon zakładam go na Bajecznej i zalewam RBF660. Dam znać jak różnica. No więc odebrałem samochód i przejechałem nim kilka km. Jest różnica :-) Moje tarcze i klocki, zarówno z przodu jak i z tyłu, są na wykończeniu, więc hamowanie i tak pozostawia trochę życzeń - początkowa faza wciskania pedału jest jak wsadzanie noża w masło, nawet 1 cm! Zmiana jest odczuwalna jak tylko klocek dociera do tarczy. Samochód dużo szybciej hamuje i pedał jest twardy. Wcześniej był lekko miękki w ostatniej fazie hamowania. Jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORDSEQ Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Witam, Pytanko do speców: Mam sti06 us, od jakiegoś czasu obserwuję dziwne zjawisko (tarcze oem + ds2500 przod i tyl ) : otóż przy hamowaniu z małych prędkość, powiedzmy 50km/h, (przy większych jest to mniej odczuwalne), auto hamuje jakby pulsacyjnie , tzn przy jednakowym nacisku na pedał hamulca, czuć,że nie jest to jednomierne zwalnianie. Dodatkowo dodam,że płyn jest świeży rbf 660, ( z lutego bodajże ). Czy to jest objaw skrzywionej tarczy ? Kierownica nie bije, hebel tez nie.. ? ( no i piszczy jak pociąg tuż przed stacją :shock: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 LORDSEQ, miałem tak kiedyś w astrze. Może to być: -krzywe tarcze-jeśli przednie to przu większych predkościach też bicie pedału i kiery. -slady od klocków,które się trochę przykleiły ,gdy auto stało lub inna"zgorzelina" . (płyn raczej nie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORDSEQ Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 respect , właśnie na tylne mi to wygląda, z resztą zdjąłem zimowe felgi i okazało się, iż sprzedawca wcisnął mi z samochodem podstawki pod stolik ? ( 2 tylne felgi były naprawiane ). Czy to mogło mieć wpływ na tarczę, czy może od krzywych felg coś innego się wygięło ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 czy może od krzywych felg coś innego się wygięło ?? gdyby były aż tak krzywe(tzn w okolicy śrub)całym autem by raczej telepało. Daj na próbę inne koła lub przednie.Sprawdź czy śruby dokręcone sa równomiernie.Znana sprawa to przeciągnięte gwinty szpilek przez tych gumiarzy co pistolety mają nastawione dla jakichś furgonów i im się przestawiać nie chce. Zobacz czy po poluzowaniu nakrętki chodzą gładko po gwintach. Jak nie to pomiary bicia tarcz lub wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORDSEQ Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Tak około 190km/h to już zaczynało telepać, więc raczej 170k/h nie przekraczałem, Obecnie mam już nowe felgi, co prawda nie telepie ale jeszcze te tarcze ... :? :? :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worynks Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Teraz kilka ekip poważnych w Polsce z znanymi nazwiskami maja jakies klocki carbotech. Inni maja EBC nawiercane i klocki EBC te topowe czerwone ..? Zimermany szlag trafia bo maja wwierty na wylot i to po dłuzszej jeździe i wytarciu tarczy na granicy min. powoduje że pęka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Teraz kilka ekip poważnych w Polsce z znanymi nazwiskami maja jakies klocki carbotech.Inni maja EBC nawiercane i klocki EBC te topowe czerwone ..? Zimermany szlag trafia bo maja wwierty na wylot i to po dłuzszej jeździe i wytarciu tarczy na granicy min. powoduje że pęka . Nie wiem czy to poważna ekipa jak na EBC jezdzi chyba ze dookoła trzepaka Carbotec podobnie jak Hawk Performance bardzo dobre klocki godne polecenia , zdecydowanie duży wybór jeśli chodzi o dobór mieszanki. No i nawet w klasie ulicznych klocków można znalezć coś bardzie efetywnego, i skuteczniejszego od RC5+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piacho Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 A jakie klocki polecacie do litych tarcz prodrive? Do zacisku czterotłoczkowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 A jakie klocki polecacie do litych tarcz prodrive?Do zacisku czterotłoczkowego. Do normalnej szybkiej miejskiej jazdy Hawk HP+ to więcej niż potrzebuje przeciętny kierowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 A jakie klocki polecacie do litych tarcz prodrive?Do zacisku czterotłoczkowego. DS2500 - dobry, sprawdzony klocek p.s. obecnie zalozylem na test CL RDC5+, zobaczymy jak wypada w porownaniu do DS2500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Ciekawym opinii. Jak do tej pory najlepiej sie sprawdzał zestaw Brembo złote + DS2500 (zacisk od WRX w Antyku). Śmiało mogę polecić. Zwykłe Brembo nie wytrzymywało współpracy na okazjonalnych pojeżdzawkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croom Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Ja polecam EBC ale problem w tym zeby były dobrze dobrane :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Ebc ma tylko jedną, jedyną zaletę: ma klocek do każdego samochodu. I tyle. Omijać szeroki kołem, tak jak inne wynalazki. PZDR Bodek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croom Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Może załozyłeś sportowy klocek na seryjna tarcze i Ci się cos zjarało, często popełniany błąd przez upalaczy. Dobrze dobrany klocek z EBC nie jest zły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Dobrze dobrany klocek z EBC nie jest zły. Zły nie jest. Dobry tym bardziej. Typowy klocek tjuningowy. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Ciekawym opinii.Jak do tej pory najlepiej sie sprawdzał zestaw Brembo złote + DS2500 (zacisk od WRX w Antyku). Śmiało mogę polecić. Zwykłe Brembo nie wytrzymywało współpracy na okazjonalnych pojeżdzawkach. Miałem taki dylemat: DS 2500 i brembo czy oryginały Założyłem oryginalne gładkie tarcze i ds 2500. Dlaczego? Bo jak oryginały miały grubość 22 mm to założyłem do nich jeszcze OMP R&S. Zjechałem klocki do metalu a tarcze nie trzymały już minimalnego wymiaru. Przejechałem na nich jedną Adrenalinę i Owsiaka w Płońsku. W błocie i śniegu. Do końca swojego żywota, nie pokrzywiłem ich i nie czułem żadnego bicia na pedale hamulca. Wybór był prosty. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boqu Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 dzis załozyłem brembo gładkie + ferodo do cywila wystarczy bo na wariactwa to za mało kucy pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Do końca swojego żywota, nie pokrzywiłem ich i nie czułem żadnego bicia na pedale hamulca też to zauważyłem btw, ciekawe które są "lepsze" w hamowaniu pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 p.s. obecnie zalozylem na test CL RDC5+, zobaczymy jak wypada w porownaniu do DS2500 pierwsza trasa zaliczona i odczucia sa takie: hamuja podobnie do DS2500 (moze nawet ciut lepiej na zimno), kurzu troszke mniej... aha, co dosc wazne - nie piszcza czyli na razie nie mam zadnych zastrzezen do RC5+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 RC5+ mocna żrą tarcze? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 mocna żrą tarcze? Nie, jeżdżę od blisko roku na tarczy DBA4000 i RC5+ i jakoś nie zaobserwowałem ponadnormatywnego zużycia tarcz. Standard. Co innego mieszanki RC6 i RC8 - te po prostu zjadają tarcze na śniadanie Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Co innego mieszanki RC6 i RC8 - te po prostu zjadają tarcze na śniadanie to prawda ale tylko jak sa niedogrzane (czyli jazda z malymi predkosciami w miescie, korki itp) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się