luksp Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 ostatnio zauwazylem ze w auto nie pali od pierwszego jak bylo wczesniej- za drugim razem kreci dluzej ale po 4-5 sek zaskoczy- jakie macie doswiadczenia..... wiem wiem zaraz napiszecie ze subaru tak maja ale kilkadziesiat kkm wstecz palil zawsze od pykniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Moze filtr paliwa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 sprawdź czy nie ma iskry czy paliwa ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 swiece maja ok 23km na gazie, a filtr paliwa calkiem mozliwe - ze bede musial nurkowac pod tylnym siedzeniem i wymieniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 ze bede musial nurkowac pod tylnym siedzeniem i wymieniac ...chyba pod maską? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 toc filt paliwa jest pod tylnim siedzeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 toc filt paliwa jest pod tylnim siedzeniem na pewno ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 w legacy > 2004 na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 swiece maja ok 23km na gazie To sporo, u siebie zmieniałem razem z olejem lub maksymalnie co druga zmiana oleju - czyli co 10 lub 20 tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 tu chyba jest dosłownie 23km zrobione na świecach, więc chyba nówki. A przewody wys. napięcia, kiedy zmieniane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 :shock: jakoś mi się przeczytało 23kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 zle napisalem, faktycznie swiece maja na lpg przejechane 23 tys km , przewody faktycznie chyba bedzie na nie czas aflinta troche przesada z tymi swiecami co 10-20 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 U mnie świece na lpg mają przejechane 65 tys. km. :!: Żadnych podejrzanych objawów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 poniewaz wymiana swiec nie pomogla w temacie "palenia od pierwszego" nadejszła wiekopomna chwila na wymiane wkładu filtra paliwa przy pompie znajdujacego sie w baku - nr filtra 42072AG140 Uploaded with ImageShack.us pacjent teraz jest na obserwacji, a tak wyglada wklad ktory przefiltrowal juz troche beny: :shock: Uploaded with ImageShack.us pompa z filtrami po wyjeciu Uploaded with ImageShack.us rozlozone na czesci pierwsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Jak to dalej nie pomoże to sprawdź czy Ci się czasem paliwo nie cofa Jeszcze powiedz czy tak się dzieje zawsze czy tylko na zimnym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 problemy na chwile obecną nie pojawiają się- problem raczej rozwiązany -- 27 maja 2011, o 19:33 -- chyba za szybko sie pochwalilem, moze to jednak pompa, macie inne pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 luksp, a czy wymieniłeś już kable, o których była mowa wyżej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Sprawdź czy jak wciśniesz pedał gazu to zapali szybciej i czy jak zapali to czy nie czuć za bardzo benzynką. U mnie w największe mrozy palił od strzała. Po paru dniach stania na mrozie kontrolki przygasały i rozrusznik ledwo kręcił, ale silnik odpalał. Teraz gdy jest ciepło trzeba go trochę pokręcić i przy wciśniętym gazie lepiej pali. Ja podejrzewam u siebie czujnik temperatury. ECU myśli, że jest zimno i przelewa silnik paliwem - jak już odpali strasznie czuć benzynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się