Skocz do zawartości

[My08 USA] Check Engine + cruise + brak kontroli trakcji


uosiu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

zrobilismy sobie tripa z wroclawia do szklarskiej poreby na narty. autko nowe, obecnie ma 700 mil na liczniku. Na trasie mielismy jakies 40km autostrady z predkoscia 150-170km/h

gdzies po 130km jazdy (od autostrady minelo jakies 80) zaswiecily sie kontrolki check engine, migajace cruise i lampka braku kontroli trakcji. Any ideas co sie stalo?

----

po zaswieceniu sie kontrolek silnik normalnie pracowal, dla pewnosci sprawdzilem poziom oleju (do polowy skali na bagnecie), co by silnik na sucho nie chodzil i do mety dojechalismy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hogi, niedokręcenie korka powoduje CEL w USach spelniajacyh normy z Kalifornii

z tylu nad napisem subaru mam naklejke annapolis. zegary mam w mph i km/h

Najprosciej odczytac błędy - powinien to zrobić praktycznie kazdy serwis o ile nie miesci sie w stodole.

Do beki mozna sie dostac przez OBD czy "praktycznie kazdy serwis" w postaci ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

występują też w nie-ASO doć powszechnie już w tej chwili.

Znasz jakis :?: we Wrocławiu....co by sie podjął...czy trzeba autostrada... :grin:

 

Do beki mozna sie dostac przez OBD czy "praktycznie kazdy serwis" w postaci ASO?

Podjedz do ASO Wroclaw przynajmniej wiedza co robia...i powiedza w czym problem

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SSM) występują też w nie-ASO doć powszechnie już w tej chwili.
Znam we Wrocławiu. Taki co w kwestii elektroniki wie co robi zdecydowanie.

Czyli znasz jedno takie miejsce :?:

ale oni srednio lubia subaru
Adam., ale zdiagnozowac usterkę mogą
Andrzej Koper, raczej nie marzy, ale pomoże jak trzeba.

Azrael tu nie chodzi o to , że ktoś nie bardzo chce ale jak trzeba pomoże tylko o to żeby naprawic samochód :!: Twoje posty przypominaja mi Marszałka Putrę , który ma fenomenalny dar gadania przez 5 minut...i nic z tego konkretnego nie wynika......poza tym , że był w TV.. :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli znasz jedno takie miejsce

 

Jedno we Wrocławiu, jak wskazuje forum jestem z Warszawy, więc nie śledzę bardzo szczegółowo kto majaki kabelek we wrocławskich warsztatach samochodowych, ale byłbym zdizwiony jakby miała go tylko jedna firma.

 

Cóż rzucać sobie można rózne teksty, ale jak kolega maproblem to ja wiem gdzie mu na pewno pomogą, do ASO oczywiście może jechać ale to jego wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

interface'y komunikujące się po protokołach producenta (SSM) występują też w nie-ASO doć powszechnie już w tej chwili.
Jedno we Wrocławiu, jak wskazuje forum jestem z Warszawy, więc nie śledzę bardzo szczegółowo kto majaki kabelek we wrocławskich warsztatach samochodowych, ale byłbym zdizwiony jakby miała go tylko jedna firma.

Albo dość powszechnie występują....albo nie jestem z Wrocławia... :shock:

Azrael , Ty sobie chyba chcesz pogadać.....a gość ma problem i pyta gdzie podjechać.... :?: Oczywiście lepiej byłoby gdyby zapytał we Wrocławiu taksówkarza bo ten skierowałby go tam gdzie zajmuja się naprawa Subaru czyli prawdopodobnie do ASO/nie-ASO ale Subaru :idea: ....chyba że to Ty byłbys taksówkarzem. :mrgreen: ..wtedy : znam takie jedno miejsce :cool: , gdzie ktos jakby chciał to by pomógł. :roll: .....itd..itd a najlepiej laweta i.... autostradą...... :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uosiu, ja mam co prawda turbawkę, ale też na początku miałem dziwaczne, niczym nie uzasadnione CEL-e. Pojechałem do serwisu, coś tam na nowo wgrali, skończyło się jak ręką odjął.

 

Odżałuj te parę zeta, żeby nie jeździć potem z duszą na ramieniu, zastanawiając się, czy zaraz nie pójdzie dym :idea:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się dziś to samo zrobiło (OBK 2.5 XT 2007) w takiej samej kombinacji "Check Engine"+"Cruise",

zniknęło po 3 włączeniu. W instrukcji, ani w książkach serwisowych o takiej kombinacji nie piszą.

"Check engine" świecący na stałe poza pollution control ma tez funkcję niedokręconego korka wlewu paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz , CEL w US Specu /nie wazne z jakiego powodu/ łączy się obligatoryjnie z pulsującym Cruise

W OBK MY01 EU awaria związana z wydechem poza CEL była sygnalizowana przez VDC OFF :mrgreen:

 

A w OBKu MY04 EU tak jak w US specu :wink: :mrgreen: .

nie mam kontroli trakcji :roll:

 

A to wszystko w temacie tribeki :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W OBK MY01 EU awaria związana z wydechem

W H6 to generalnie cyrki są z wydechem. Podobnie w Tribece. Oryginalny tłumik końcowy do Tribeci to ponad 3000 PLN a aftermarket średnio chce działać poprawnie. Gdyby co to mam prawy do sprzedania :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...