taxmar Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam moje pytanie jak w tytule, czy podejdzie bez przeróbek mocowań, spasuje do skrzyni i sprzęgła oraz co z instalacją i cała resztą dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam moje pytanie jak w tytule, czy podejdzie bez przeróbek mocowań, spasuje do skrzyni i sprzęgła oraz co z instalacją i cała resztądziękuje bardzo gruba przeróbka, i prawie nic nie bedzie pasowac :roll: (oprócz napędów) , sprzedaj lepiej auto , i kup sobie takie jak chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Powodzenia w przerabianiu Potrzeba dużo kasy, kompetentnych ludzi i dawców oraz sporo czasu. Zabieg całkowicie nieopłacalny, ale... jeżdżę podobną wydumką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 aflinta, a weź podaj proszę jakiego linka do tematu z Twoją przeróbką fury, albo napisz pokrótce co tam żeś zmajstrował. Czy dobrze rozumuję, że na początku Twoje auto było N/A ? Ostatnio coraz częściej mi chodzi po głowie myśl o ewentualnej wymianie silnika na jakieś turbo. Buda i wyjątkowość wyposażenia mojej karetki tak bardzo mi się podoba, że biorę pod uwagę zmianę silnika, a nie kupowanie auta z turbo. A były wogóle Legacy II ganaracji "GT" czy tylko te biturbo z kierką po prawej stronie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Legacy II GT jak najbardziej były w USA, od Twojego różniły się tylko tym, że miały kurnik na masce... sam kurnik, jednostka napędowa to wolnossące 2,5 viewtopic.php?f=19&t=127580&start=0 Pamiętaj tylko o jednym, ja swapa zrobiłem bo to było moje marzenie, koszt nie był istotny - ale to nie jest cenowa alternatywa do wymiany/remontu silnika - to znacznie droższa zabawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 No domyślam się, że to sprawa dla fanatyka-mechanika... a ze mnie dupa nie mechanik. Zapoznam się z wątkiem i pewnie da mi do myślenia. Muszę dorwać jakiegoś miłego Forumowicza z woj. Mazowieckiego i poprosić o przejażdżkę nowszym (od 04) Legacy GT i zobaczyć czy różnica w kopie jest b. odczuwalna. Jeśli nie to powoli sobie będę zbierać na starszego potworka STI jako drugie auto do sporadycznej wyżywki.... tylko pierw muszę znaleźć lepszą robotę Pozdro i dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Legacy GT i zobaczyć czy różnica w kopie jest b. odczuwalna. Oj jest, w GT masz 250 KM, czyli o 100 wiecej niz w Twoj, i do tego trubo gdzie przyspieszanie jest spotegowane :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się