Gazik Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Mam problem przy maxymalnym bucie - trójka, czwórka max doładowanie gotuje sie akumulator, wywala elektrolit. Chwila takiej zabawy skutkuje przepaleniem bezpiecznika nr 4 (45A) i zupełnym odcięciem prądu. Jak znajdę instrukcje to dopiszę co to za bezpiecznik. Odezwało sie parę tygodni temu po całym dniu upalania na Ułężu, dzisiaj podczas pierwszego przejazdu Podczas normalnej jazdy na trasie (nawet dynamicznej) wszystko ok. Elektryk sprawdzał na jałowym (obroty 5-6tys) i ładowanie ok 13,8-13,9 V. Ktoś pomoże? Może zabrać elektryka na przejażdżkę z podpiętym voltomierzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 ...Może zabrać elektryka na przejażdżkę z podpiętym voltomierzem Oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Tak sobie wykombinowałem ale nie wiem czy sie odważy Może ktoś miał podobny problem :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Gazik, ale error Ja mialem z aku w druga strone Asteroidzie. Spitolil sie regulator napiecia. Juz zima auto nagle stanelo po 15 minutach jazdy, ale wina spadla na kiepski akumulator. Pomiary pokazaly bowiem ze ladowanie bylo prawidlowe. Nowy akumulator, raz na jakis czas doladowywany z sieci i... pol roku pozniej nie skonczylem tych zawodow w Toruniu. Na testach dobrze, a w praktyce kupa. Druga sprawa - kiedy koles naprawial doraznie auto zebysmy mogli do domu wrocic i kombinowal z kilkoma regulatorami znalezionymi za szopa - a nie mial nawet jednego miernika, bo przeciez przyszedl zawody ogladac - to przez chwile alternator dawal taki prad, ze wycieraczki chodzily z predkoscia 'warpowa', zjaralo sie kilka bezpiecznikow i przednie swiatla :shock: Na moj gust masz problem z regulatorem napiecia. Nie wiem gdzie to w Dziadku siedzi (pewnie nie przy alternatorze bo to przekombinowane aut) i nie wiem ile to kosztuje (pewnie z 50 PLN) ale... wez go po prostu wymien wymien. A pozniej kombinuj z wozeniem elektrykow itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Ano , najgorszy jest wszechobecny brak czasu. W tygodniu ciężko będzie się uwinąć z tematem i nie wiem czy zdąże do niedzieli Dworowałem sobie z Asteroidy na holu to mam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Ja np. mam woltomierz podpięty na stałe. Coś w ten deseń http://moto.allegro.pl/woltomierz-liczn ... 29433.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Coś w ten deseń http://moto.allegro.pl/woltomierz-liczn ... 29433.html To mialby Gazik pierwszy podzespol z Bialoruski ;P Gazik, obdzwon Carfita, Elka, Marasa, wrzuc ogloszenie na Forum, ktos Ci przysle kurierem za dwa dni. I przeloz w ciemno, na 70% pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Nie musisz brać elektryka na przejażdżkę. Podłącz zwykły miernik i zobaczysz, co się dzieje z napięciem. Edit: W czasie jazdy oczywiście... 8) Podobnie, jak Witek myślę, że to regulator... Ja np. mam woltomierz podpięty na stałe. Coś w ten deseń http://moto.allegro.pl/woltomierz-liczn ... 29433.html Przejrzałem ich ofertę... Cały zestaw do STI w pasztetowej cenie można by zmontować 8) woltomierz: http://moto.allegro.pl/woltomierz-liczn ... 29433.html temperatura cieczy: http://moto.allegro.pl/zegar-licznik-ws ... 49820.html (jeszcze Made in ZSRR!) lub z czujnikiem: http://moto.allegro.pl/wskaznik-z-czujn ... 78160.html ciśnienie oleju: http://moto.allegro.pl/zegar-licznik-ws ... 93278.html no i hebel: http://moto.allegro.pl/wylacznik-pradu- ... 62164.html A w sumie możliwe, że te "pasztetowe" wskaźniki mają większą dokładność niż jakieś tanie tjuningowe z alledrogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 No i teraz właściciele zestawów GReddy plują sobie w brodę Dzięki chłopy, spróbuje w poniedziałek coś ruszyć w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Obstawiam regulator napięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 no i hebel: http://moto.allegro.pl/wylacznik-pradu- ... 62164.html Hebel do dupy bo tylko 2 pkt. - w zasadzie zastepuje stacyjke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 no i hebel: http://moto.allegro.pl/wylacznik-pradu- ... 62164.html Hebel do dupy bo tylko 2 pkt. - w zasadzie zastepuje stacyjke. Ale jaki lans z takim heblem w kabinie! +10 respekt, +5 mocy, + laski, które można wyrwać na tłumaczenie, co to za czerwony taki tego panie tutaj taki no... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Lans jak siemasz wiktor! Aukcja dotyczy woltomierza. Pasuje do ciągnika MTZ Belarus, T-25 , JUMZ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 gendziu, nie orałeś jeszcze żadnego pola dziadkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 oralem i to zacnie, a konkretnie targowisko w konstancinie, w tygodniu pusto i nawierzchnia fajna - polowa :wink: harvester widzial na drugi dzien moj samochod moze potiwerdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 no to wyłącznik i zegar z traktora pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Polatałem trochę z elektrykiem i jak na złość ładuje książkowo Pewnie trochę za krótko to trwało ale ciężko w miarę bezpiecznie odwzorować warunki z Ułęża w mieście :wink: Mógłby mi ktoś sprawdzić od czego jest bezpiecznik nr 4 (45A) ze skrzynki w komorze silnika - gdzieś mi wcieło instrukcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 wieczorem w domu mogę rzucic okiem w instrukcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Gazik, mimo wszystko szukaj nowego regulatora. U nas bylo tak w Astrze, dzialal - niedzialal - dzialal, raz sie wysralo w drodze do pracy, drugi na zawodach. Nie jestem specem od elektryki, nie wiem co sie moze w takim regulatorze chrzanic, ale uwazam ze sie chrzani. Gotowanie sie akumulatora (jesli byl sprawny) to albo za duzy alternator, albo za maly akumulator (a te masz seryjne) albo zepsuty regulator. Daje z jakiegos powodu za duzy prad, przepala sie bezpiecznik, pobor pradu jeszcze spada, a ten laduje dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Gazik, mimo wszystko szukaj nowego regulatora. U nas bylo tak w Astrze, dzialal - niedzialal - dzialal,... Zgadza się, może jeden dzień działać, a drugiego już nie. Wymień po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Mógłby mi ktoś sprawdzić od czego jest bezpiecznik nr 4 (45A) ze skrzynki w komorze silnika - gdzieś mi wcieło instrukcje Wg. moich skryptow nr 4. nie jest w komorze, ale ja sie nie znam. Przejrzyj to: http://picasaweb.google.com/witold.grzy ... 4958384450http://picasaweb.google.com/witold.grzy ... 4561163122 Tyle ze to jest manual do modelu '90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Gazik, wg mojej instrukcji nr4 jest w kabinie i jest to tylne lewe pozycyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Może faktycznie ten regulator raz puszcza a raz nie :roll: A ten bezpiecznik ma nr 4 na przykrywce od skrzynki w komorze silnika. Na skanie od Witka jest to drugi (środkowy) bezpiecznik na prawo od "fusible link" Na tym skanie nie ma numeru, ale tak samo nie jest podpisany ABS który jest na lewo od linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legacy4ever Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Gazik, jeśli chodzi o bezpiecznik SBF-4 (45A) to zabezpiecza on obwód stacyjki, leży między alternatorem a stacyjką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 O to to, to chyba będzie ten bezpiecznik. Jakie z tego wnioski płyną :?: :roll: Bo ja się nie znam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się