szamcio11 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Witam Jako że od nie dawna mamy to Legacy (MY06), w trakcie eksploatacji pojawiają się kolejne pytania. Uruchamiając spryskiwacze szyb, zanim jeszcze płyn wyleci na szyby, wycieraczki już wykonują ruch. W innych autach, również japończykach, spotkałem się z działaniem odwrotnym - najpierw leciało trochę płynu na szyby, a dopiero potem włączały się wycieraczki (cały czas mam na myśli uruchamianie wyłącznie spryskiwacza, które uruchamia również trzy machnięcia wycieraczek,bez dodatkowego włączania wycieraczek). Nie ukrywam, że często wiąże się to z mazaniem brudu na szybach i pracą prawie na sucho wycieraczek. Czy tak jest u Was, czy da się to jakoś ustawić inaczej, czy TMTM? Pozdrawiam szamcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 W moim MY 01 najpierw leci płyn a potem działają wycieraczki, nie wiem czy tam są tzw. zaworki zwrotne utrzymujące płyn w przewodach ale mogły się uszkodzić i płyn leci w dół jak nie działa pompka, i powoduje to zwłokę która wystarcza na uruchomienie się wycieraczek bez zadziałania wcześniej spryskiwaczy. -- 31 lip 2010, o 22:09 -- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Z tego co pamietam to u mnie leci plyn i zaraz ruszaja wycieraczki, ale ale ... jezeli przez dluzszy czas jak np obecnie -latem nie uzywam spryskiwacza, to zanim pompka nabije plynu w przewody to pierwsze rusza wycieraczki i pojada po szybie suchej.Wystarczy wtedy uruchomic po chwili spryskiwacz drugi raz i wszystko wraca do normy. podobnie jest zreszta w innych autach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamcio11 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 ok, dzięki z ainfo. Czyli powinno działać normalnie - najpierw płyn a potem wycieraczki. Sprawdzę, czy poprawia się to wcześniejszym użyciu spryskiwaczy. Inne sprawa - gdie są zamontowane te zaworki? czy jest to wymienne? pozdr szamcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 na przewodach doprowadzających płyn do dysz powinny być zaworki zwrotne, być może nie działają albo ich nie ma dlatego płyn się cofa, i po rozpoczęciu spryskiwania musi najpierw napełnić rurki i stąd to opóźnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamcio11 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 ok, poszukam, czy jest tam coś zamontowane Czy ktoś wie, czy jest to do dostania? czy to musi być cześć Subaru, czy może to jakis uniwersalny zaworek? -- Pn gru 13, 2010 2:44 pm -- Wracam do tematu - opóźnienie w działaniu spryskiwaczy szyby. Zaworek już mam - tylko gdzi on się znajduje??? Wiem, że powinien byc na przewodach - ale właśnie go tutaj nie znajduję, ani miejsca, gdzie mógłby byc zamontowany. Znalazłem jedynie w lewym rogu maski, przy szybie, takie coś z białego tworzywa, w kształcie litery L, taki kątownik - czy to ten zawór, czy tylko przejście przewodów spryskiwacza? Zaworek który otrzymałem do auta to taki typowy, walcowy, wpinany w przewód. Pewnie można zamontować w każdym miejscu, ale chciałbym zachować oryginalność auta. Legacy z listopad 2005, czyli MY06, europejski Będę wdzięczny za sugestie pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Ja mam tak że wszystko jednocześnie się zgrywa 8) może jest opóźnienie z 0.5 sekundu aż wycieraczki ruszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamcio11 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 dzięki ale gdzie ten zaworek jest??? I czy to jest taki owalny wpinany w przewód, czy to ten biały palstik w kształcie dużego L w rogu maski? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zaworki masz pod numerem 86634 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamcio11 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 dzięki, przy okazji poszukiwań znalazłem te schematy Czyli wynika, że powinny byc dwa takie zaworki, a to plastikowe L to tylko łącznik przewodu Dzięki i pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 dzięki,przy okazji poszukiwań znalazłem te schematy Czyli wynika, że powinny byc dwa takie zaworki, a to plastikowe L to tylko łącznik przewodu Dzięki i pozdr szamcio11 dotarłeś fizycznie do tych zaworków ? jak tak to napisz proszę gdzie się znajdują w rzeczywistości. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamcio11 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 szczerze mówiąc szukałem, i nie dotarłem! Tzn na przewodach nie ma, chyba - że są schowane w miejscu, gdzie przewód wchodzi w maskę, przed samym spryskiwaczem - ciężko trochę się tam dostać, ale na macanego nie wyczułem. Dostałem też info, że powinien być jeden, na przewodzie przed trójnikiem - ale u mnie też nie ma. Założyłem jeden zaraz za tym łącznikem L w rogu maski, ale jak na razie też to kiepsko działa. Chyba trzeba kupić nowy nowy zaworek pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się