Gość jutryna Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Witam, zapoznałem się z wieloma opiniami o Leśniku zamieszczonymi na forum a właśnie jestem przed podjęciem decyzji o zakupie takiej sztuki. Prośba o informacje głównie dotyczące użytkowania (usterkowości), sposobu sprawdzenia auta przed zakupem, warsztatu gdzie mógłbym go sprawdzić, lub osoby znającej się na rzeczy i chętnej pomóc przeprowadzić taką "obdukcję" Jestem zainteresowany tą konkretnie sztuką: http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=468882629 Proszę o info od użytkowników czy warto kupować??? Nie miałem do tej pory doświadczenia z Subaru... Będę wdzięczny za wszelkie info dzięki Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Sprawa jest prosta: 1. Jedziesz oglądasz osobiście, jeżeli w/g Ciebie auto jest OK przechodzisz do punktu nr.1 2. wizyta w ASO -> płacisz chyba ok 250pln i sprawdzają Ci elegancko co tyko chcesz. Dalej to juz tylko trzeba sprawdzić czy nie ma na nim jakiegoś zastawu bankowego, czy nie jest kradziony itd itd. a tak poza tym to Forek jest fajnym autkiem :wink: Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzon Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Na pytanie czy warto kupować, jest tylko jedyna słuszna odpowiedź WARTO jak cholera. Co do sprawdzenia w ASO, to ja do końca nie byłem zadowolony z tej usługi, natomiast dość rzetelni są chłopaki z bajecznej, Tu masz kontakt http://www.subaruauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langus Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Witam Jak kupowałem swojego Forestera to zrobiłem dokładnie tak jak napisał kolega wyżej. Pojechaliśmy z właścicielem do najbliższego salonu, tam pomęczyli samochód 2 godziny: pojezdzili z podpiętym komputerem, wzięli go na warsztat, podnośnik, posprawdzali srodek i wydali werdykt. Dostałem informację że wszystko sprawne oraz co będzie trzeba zrobić w najbliższej przyszłości z eksploatacyjnych spraw. Ale myślę że jeszcze dobrze na taki przegląd wziąć jakiegoś znajomego ktory się "zna na samochodach" jeżeli Ty jesteś laikiem. Zawsze to on lepiej dogada się z serwisem (: Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Forek to bardzo fajne autko, sam się na takiego szykowałem ale wyszło inaczej. Chciałbym jednak zwrócić Ci uwagę na jeden fakt odn. tej dokładnie sztuki. Nie wiem jakim dokładnie autem teraz się poruszasz ale wydaje mi się, że 2.0 N/A 125PS jak na autko gabarytów Forestera to troszkę za mało. Miałem przyjemność jeździć 2.5 N/A w wersji US 165PS i już było dużo lepiej (ale też nie idealnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Skoro to Twój pierwszy kontakt z Subaru to koniecznie go sprawdź w jakimś serwisie. Niestety, ja podobnie jak kolega wawrzon nie byłem zadowolony ze sprawdzenia w ASO. W moim przypadku było to ASO Dukiewicz na Jubilerskiej, więc ten adres odradzam zdecydowanie. Na szczęście w Wawie są jeszcze inne adresy godne polecenia :cool: Oczywiście mówię tutaj o innych ASO A kupować warto, bo to fajne auto jest :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Jeżeli jesteś na kupnie forka z ok. 2004r to proponował bym ci poszukać model z końcówki tego roku lub 2005.. rocznik ten ma ciekawsze wnętrze m.in. trójramienną kierownicę i radio 2din ze zmieniarką. Ale to oczywiście kosmetyczna sprawa, ważniejsze abyś zwrócił uwagę na stan techniczny by po jakimś czasie się nie okazało że musisz wydać jeszcze raz tyle.. Polecam ci forka jak najbardziej tylko na polskim rynku nie ma zbytniego wyboru ,radziłbym się rozejrzeć za granicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Chciałbym jednak zwrócić Ci uwagę na jeden fakt odn. tej dokładnie sztuki. Nie wiem jakim dokładnie autem teraz się poruszasz ale wydaje mi się, że 2.0 N/A 125PS jak na autko gabarytów Forestera to troszkę za mało. Miałem przyjemność jeździć 2.5 N/A w wersji US 165PS i już było dużo lepiej (ale też nie idealnie). można zakupic 2.0 i około 160 KM W rocznikach o ktorych mowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 można zakupic 2.0 i około 160 KM W rocznikach o ktorych mowa. Ale nadal ten silnik nie bedzie mial takiego momentu jak 2.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Chciałbym jednak zwrócić Ci uwagę na jeden fakt odn. tej dokładnie sztuki. Nie wiem jakim dokładnie autem teraz się poruszasz ale wydaje mi się, że 2.0 N/A 125PS jak na autko gabarytów Forestera to troszkę za mało. Miałem przyjemność jeździć 2.5 N/A w wersji US 165PS i już było dużo lepiej (ale też nie idealnie). można zakupic 2.0 i około 160 KM W rocznikach o ktorych mowa. A gdzie takie cudo sprzedawali bo pierwszy raz się z tym spotykam? Nie wiedziałem takich w ogłoszeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 A gdzie takie cudo sprzedawali bo pierwszy raz się z tym spotykam? Nie wiedziałem takich w ogłoszeniach. :shock: chyba na całym świecie sprzedawali poza USA... od MY'05... szukaj dokładnie 158 KM :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 A gdzie takie cudo sprzedawali bo pierwszy raz się z tym spotykam? Nie wiedziałem takich w ogłoszeniach. :shock: chyba na całym świecie sprzedawali poza USA... od MY'05... ... to może dlatego nie rzuciło mi się w oczy bo większość N/A na allegro to US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 pewnie tak, bo każdy EU z tych lat wolnossący 2.0 powinien mieć dokładnie 158 KM... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Ja sprawdzałem GTeka, którego chciałem kupić w ASO Koper. Za 100 pln chłopaki otworzyli mi oczy i pokazali rzeczywisty stan auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 jeździłem dzis Forkiem kolegi 2.0 158 KM. następny silnik będzie właśnie taki a sprawdzać auto trzeba i najlepiej żeby ktos kto sie znał to zrobił, ja nie sprawdziłem i wymieniałem tylne zawieszenie i kompletne sprzęgło :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 jeździłem dzis Forkiem kolegi 2.0 158 KM. następny silnik będzie właśnie taki A chcesz się przejechać 2.0 T 177 KM? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 A chcesz się przejechać 2.0 T 177 KM? jeżdziłem i powiem że jak sie przesiadłem spowrotem do mojego to pchałem kierownice żeby lepiej przyspieszał. myśle mimo wszystko nad autem bez turbiny z 2 powodów: 1. tańszy w codziennej eksploatacji, a sporo jeżdze 2. reduktor, fajna sprawa jak sie jeździ po lesie a ja użytkuje forka w takich warunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Szacun. Lubię ludzi którzy się nie nadymają. Mam turbo ale uważam, że do jazdy normalnej dla normalnych (bezwypadkowych) kierowników to N/A jest b.fajny . Nie każdy to Carfit co potrafi dobrze opanować forka turbo. Nie jest to tak stabilna furka jak impreza a niestety czasem brak zimnej krwi i człowieka zbyt ponosi. Zwróć tylko uwagę na stan techniczny a szczególnie na wypadkowość a na 100% będziesz zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się