Impreza23l Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 co to jest i jakie ma zastosowanie ?? 1. u mnie to jest i jakos nie wydaje mi sie zeby do czegos sluzylo albo jest źle złozone 2. wiem ze to cewka od jakiegos elektrozaworu ale nie wiem skad i gdzie to podłączyc... było zawinięte w taśme i schowane 3. w jakiej powinno być pozycji żeby nie pokazywało błędów i wszystko grało tak jak należy bo wymruguje mi błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Filtr oparów paliwa na drugim czujnik spalania stukowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Impreza23l Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Ad.1 nie czuje żadnych zapachów paliwa z tego filtra (z żadnej końcówki) Ad.2 a gdzie takowe coś się znajduje ?? bo przydało by się podpiąć może i jakas nowa usterka mi wyjdzie ad.3 nikt nie wie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 A ten podgrzewacz na rurze od chłodnicy to w jakimś specjalnym celu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Impreza23l Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 w celu podgrzewania plynu spryskiwaczy ale tylko w okresie zimowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Skąd ten samochód masz ? Od jakiegoś Słodowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Impreza23l, była gdzieś tutaj na forum przez jako podawana poprawna wartość napięć na tym czujniku (TPS) - np tu: viewtopic.php?f=26&t=102284&p=530972&hilit=tps#p530972 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Ad1.Jak napisano wyżej,filter oparów paliwa,nie musisz go instalowć,niema on żadnych czujników dlatego na pewno nie wywali ci on błędu. Ad2 Jak napisano wyżej,czujnik spalania stukowego,powinien być przykręcony do bloku silnika pod kolektorem ssącym z lewej strony (patrząc w kierunku jazdy) z siłą 23.5 Nm Ad3 Czujnik położenia przepustnicy (TPS),ustawianie: 1.Przekręć kluczyk w stacyjce i włącz zapłon 2.Nie rozłączaj wtyczki od czujnika 3.Uzyskaj dostęp do pinów wtyczki 4.Jeden z pinów to jest masa a jeden pokazuje stałe napięcie ok5V (nie pamiętam który jest który) 5.Trzeci pin będzie pokazywał zmienne napięcie w zależności od położenia przepustnicy :ok. 1V dla zamkniętej przepustnicy oraz ok. 4.5V dla pełnego otwarcia przepustnicy 6.Przejście napięcia z otwartej przepustnicy do zamkniętej powinno być płynne,pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Impreza23l Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 lucza, dzięki wielkie Twoje info napewno pomoże leon, ten patent podejrzałem u kumpla i spisuje sie świetnie w zimie bo gdy śnieg wali ostro na szybę albo jest duży mróz to odmraża od razu jak spryskasz więc polecam tylko trzeba mieć przewody PCV do powietrza bo są grubsze i wytrzymają większą temperaturę pod maską (prosty montaż - prosty efekt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 lucza, dzięki wielkie Twoje info napewno pomoże leon, ten patent podejrzałem u kumpla i spisuje sie świetnie w zimie bo gdy śnieg wali ostro na szybę albo jest duży mróz to odmraża od razu jak spryskasz więc polecam tylko trzeba mieć przewody PCV do powietrza bo są grubsze i wytrzymają większą temperaturę pod maską (prosty montaż - prosty efekt) To jest bardzo dobry pomysł,zastosuje to w innym aucie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 tylko trzeba mieć przewody PCV do powietrza bo są grubsze i wytrzymają większą temperaturę pod maską (prosty montaż - prosty efekt) Jak potrzeba coś tam mam -> PW. Wytrzymują 10 atm, są w rozmiarach 4,6,8,10,12 i 16 mm (wym zew.) w dwóch kolorach niebieski i siwy - różnią się grubością ścianek. Do tego są złączki które bardzo łatwo się montuje - kolanka, trójniki itp i bardzo estetycznie wyglądają i można w 2 min rozłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Impreza23l Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 4mamut ma racje wszystko jest bardzo proste taki przewód PCV FESTO ja mam, dosyć sporo, jestem z pod W-Wy polecam 6mm w środku 4mm wtedy jest dobre ciśnienie na szyby jak coś to PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się