Skocz do zawartości

ABS!!


b_bartt

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie socko agrupa piotrpalon carlos-wrx Bio-moto zygmunt3waza

zapraszam 17 września do Nowego Miasta nad Pilicą (kilku z Was ma tam blisko)

będzie można porównać 4x4 bez abs z rwd z abs-em :wink:

szutru ani śniegu nie będzie, ale równo też tam wszędzie nie jest...

 

 

Ja z MEGA przyjemnością, jeśli tylko impreza odbywałaby się ciut bliżej...

 

plus miałbym w pełni dotarty motór...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie socko agrupa piotrpalon carlos-wrx Bio-moto zygmunt3waza

zapraszam 17 września do Nowego Miasta nad Pilicą (kilku z Was ma tam blisko)

będzie można porównać 4x4 bez abs z rwd z abs-em :wink:

szutru ani śniegu nie będzie, ale równo też tam wszędzie nie jest...

 

A ja już nie mam czym, ponieważ mój Legac od 3 tygodni ma nowego właściciela :-) Ale może nowy właściciel się pojawi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, na forum technicznym parę tematów wisi mój wątek

właśnie, silnik już poskładany, te rurki już chyba rozwiązane i do 17 da radę dotrzeć :idea:

 

Rurki ogarnięte, silnik złożony, niestety cała reszta jest mocno w rozkładzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż mogę powiedzieć. Jeździć to trzeba umieć. Jak ktoś ma z tym problem to kombinuje, ale na darmo. Wystarczy wypiąć bezpiecznik i absu nie ma. Jeśli nie potrfisz opanować emocji i hamować na granicy blokowania kół tak aby hamowanie było efektywne to daruj sobie jazdę bez absu. Załącz go i jedź tak jak ustawa przewiduje. Kiedyś chciałem sprzedać Imprezę bo stwierdziłem że jest przereklamowana jak to ma super jeździć. Jak wywaliłem bezpiecznik dopiero poczułem ten samochód i jego możliwości. Jechał tak jak chciałem. Ale trzeba auto czuć, wiedzieć kiedy masz przyczepność a kiedy ją tracisz. Trzeba wziąć pod uwagę różnicę nawierzchni pod każdym kołem, trzeba wiedzieć i wyczuwać siły jakie działają na samochód, bo te siły albo dociskają któreś koło albo odciążają. A jak odciążają to przyczepność jest wtedy mniejsza i koło blokuje/ślizga się/ Dużo by pisać. Zacznijcie od szkoleń technik jazdy pod okiem kogoś doświadczonego i znającego temat. Jazda wkoło trzepaka niewiele nauczy.

Jeśli ktoś uczył się jeździć z absem to teraz musi nauczyć się jeździć bez niego. Nie da się wsiąść do auta i już wszystko umieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MARKO RALLY ma rację, WRX po wyjęciu bezpiecznika od ABS-u prowadzi się podczas hamowania zdecydowanie lepiej choć bardziej nerwowo i trzeba uważać bo faktycznie próbuje na nierównościach stawiać bokiem ale miałem tak w sumie w każdym aucie bez ABS-u więc nawet nie poczułem i nie wiedziałem, że wtedy brak jest korektora hamowania tylnej osi :roll:

Dla mnie zdecydowanie lepiej bez bezpiecznika ale WRX-em często żona jeździ dlatego aktualnie jest założony :twisted:

 

b_bartt. nie rozumiem tylko dlaczego po wyjęciu bezpiecznika w ogóle Tobie tył nie hamuje :shock: , może u Ciebie tylne tłoczki stoją i dlatego hamulec nie działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...