chrisro Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Witam! Mam pytanko jakie powinno być ciśnienie paliwa w 2,0 WRX a jakie w STI seryjnie? A może takie samo jest? Jaka wartość? Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Coś mi się wydaje, że u mnie w WRXie było ok. 3,5 bara jak kropkowicz mierzył. Na pompce Walbro co prawda, ale to nie powinno robić, bo regulator seryjny zapewne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Chyba w obu przypadkach powinno byc ok. 3 barow z podcisnieniem odpietym -- wtorek, 15 mar 2011, 13:36 -- Na pompce Walbro co prawda, ale to nie powinno robić, bo regulator seryjny zapewne. To regulator ustala cisnienie, nie pompka (inna sprawa, ze dupna pompka moze nie napompowac nawet wymaganego cisnienia) 3.5 bara to troche duzo moim zdaniem - sprawdze w domu w serwisowce - z pamieci powinno byc jakies 3 bary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 seria 3-3,5 (wyższego ciśnienia nie obsłużą seryjne wtryski) a na zamkniętym (zaciśniętym) zwrocie 7 (walbro) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Ok, dzięki. Szukam jakiegoś zaworu co utrzymuje 4 bary do hondy type-r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Moze regulowany kup? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 0 280 160 575 od Audi A6 ;-) http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=410237 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 piter, taki nie podejdzie bo to ma być przelotowy bez podciśnienia dokładnie jak w subaru. Przyjdzie kupić uniwersalny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 chrisro - ale w Subaru regulator cisnienia paliwa jest z podcisnieniem - chyba, ze czegos nie zrozumialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 jaki jest numer oryginalu tego regulatora ciśnienia na powrocie przy filtrze? WRX 2000r GD. Dziekuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Nie mam już jak sprawdzić, ale to chyba 5: http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_55/intake_and_supply_system_turbocharger/fuel_piping/illustration_1/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 mzy dzieki dostałes pomuka ode mnie, ja natomiast znalazłem coś takiego jak Pulsation dumper assembly A6624AA010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się