Andremil Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Witam. Jak w temacie - usunąłem tłumik szmerów w swojej negro - co daje tak operacja? Jedyne co zauważyłem - a właściwe "zausłyszałem" - to dodatkowy świst/szum przy dodawaniu gazu i odpuszczanie ciśnienia przy jego odpuszczaniu (jakby był zainstalowany BOV :shock: ). Domyślam się, że te efekty związane są właśnie z usunięciem tłumika. Ale przede wszystkim zastanawia mnie, jaki może mieć to wpływ (brak tłumika szmerów) na pracę sinika/jego osiągi? No i czy trzeba poprawiać mapy po takim "abgrejdzie" :roll: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 zaklej teraz dziury między komorą silnika a błotnikiem, bo bez tłumika szmerów może Ci ciągnąć ciepłe powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 adaś, zamiast tłumika mam zainstalowany "łącznik" miedzy wlotem powietrza spod maski a puszką filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Absolutnie nie musisz nic robić z ecu. Usunięcie tłumika szmerów daje tylko efekt dźwiękowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 i napewno szybszy przeplyw powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Najpierw sie zastanawiamy co zmiana da, a potem ja robimy. A nie na odwrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 O jaki efekt dźwiękowy chodzi ? Są jakieś minusy takiej operacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Harvester, Tak są w 4t usłyszałem, może dostać się woda do układu dolotowego :? i jeśli nie mam turbiny jak wiadro to nie ma sensu wyjmować go bo też chciałem taki zabieg zrobić bo seryjny dolot jest wystarczający Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Chodzi mi o doznania dźwiękowe tylko i wyłącznie Ale raczej nie uśmiecha mi się ciągnąć wody do silnika To, że do seryjnej mocy seria wystarcza to się wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 pytanie czy kolega Andremil, wiedział o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Biorac pod uwage, ze wlot do puszki filtra jest mniej wiecej na tej samej wysokosci co poczatek normalnego wlotu nad reflektorem - no moze odrobine nizej - to chyba trzebaby i tak jezdzic po nie wiadomo jakich kaluzach, zeby nassac tak od razu. Zreszta w ten sam w sumie sposob mozna w zasadzie nassac do stozka, a jakos nikt nie placze Chyba, ze sie ciagnie ze zderzaka prosto, sporo nizej, to szansa pewnie nieco rosnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Tak są w 4t usłyszałem, może dostać się woda do układu dolotowego pewnie jeden taki się przypadek trafił, że ktoś miał rurkę pociągnięta do wlotu pod kierunkiem i od razu afera że wielki minus tej operacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Harvester, Tak są w 4t usłyszałem, może dostać się woda do układu dolotowego :? No żeby się woda dostała do dolotu (w postaci płynnej :wink:) to chyba musi być jakaś ekstremalna sytuacja moim zdaniem (dla jasności, cały dolot pozostał seryjny - poza tym jednym elementem) - już nie wspomnę że po drodze jest filtr powietrza a kierunek przepływu w jego puszce z dołu do góry. Zresztą, wymontowując tłumik, sprawdziłem czy jest brudny w środku - ale był czysty. od razu afera że wielki minus tej operacji No właśnie - to poszukajmy tych plusów 1. i napewno szybszy przeplyw powietrza. Najpierw sie zastanawiamy co zmiana da, a potem ja robimy.A nie na odwrot Na razie z tego co stwierdzam to zmiana nie szkodzi - tak mi się wydaje - a to co nas nie zabije, to może wzmocnić... - no właśnie może ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Daje tanim kosztem - choc nie tak efektowne - uuuszzz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Daje tanim kosztem - choc nie tak efektowne - uuuszzz To miedzy innymi chciałem potwierdzić pisząc ten wątek (bo te "chałasy" mnie zastanawiały) - to efektowne, jak to napisałeś "uuuszzz", leży zdemontowane w szufladzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 ale to słychać jak masz wydech seryjny, jak głośniejszy to nie za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 ale to słychać jak masz wydech seryjny, jak głośniejszy to nie za bardzo Widac moj 3calowy Ch(piiip)jwart&Szrot nie jest dosc glosny Bo tez slyszalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 ale to słychać jak masz wydech seryjny, jak głośniejszy to nie za bardzo no i oczywiście jak radio jest wyłączone/przyciszone A tak na poważnie - to u mnie jest wymieniony up i down "pajp" i też back box SS - czyli nie całkiem seryjny - a też słychać - oczywiście dla "sprawnego inaczej" ucha - czytaj "wiedzącego" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Tak są w 4t usłyszałem, może dostać się woda do układu dolotowego pewnie jeden taki się przypadek trafił, że ktoś miał rurkę pociągnięta do wlotu pod kierunkiem i od razu afera że wielki minus tej operacji ja tak mam i wszystko gra. fakt ze kilka razy w tym roku omijalem gigantyczne kaluze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 ja tak mam i wszystko gra. fakt ze kilka razy w tym roku omijalem gigantyczne kaluze. a mi czasem nudzi się i przebijałem się środkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Ja posiadam wyciągnięty tłumik szmerów. Jedyne co daje to efekt syczenia przy odejmowaniu gazu i mocniejsze zasysanie przy dodawania gazu. Wczoraj auto trafiło do Carfita i pierwsze co było powiedziane "gdzie masz kurde tłumik szmerów ?????" Okazało się że nie ma sensu wyciągać tego tłumika gdyż jeżeli kiedyś przypadkiem dostanie się woda to jest pozamiatane, inne sprawa że każdy syf który dostaje się w nadkole jest automatycznie zasysany prosto do filtra, a więc prawdopodonbie już mam filtr do wymiany po 3miesiącach użytkowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Ja posiadam wyciągnięty tłumik szmerów. Jedyne co daje to efekt syczenia przy odejmowaniu gazu i mocniejsze zasysanie przy dodawania gazu. Wczoraj auto trafiło do Carfita i pierwsze co było powiedziane "gdzie masz kurde tłumik szmerów ?????" Okazało się że nie ma sensu wyciągać tego tłumika gdyż jeżeli kiedyś przypadkiem dostanie się woda to jest pozamiatane, inne sprawa że każdy syf który dostaje się w nadkole jest automatycznie zasysany prosto do filtra, a więc prawdopodonbie już mam filtr do wymiany po 3miesiącach użytkowania. Ja tam nie wiem jak u Ciebie - ale u mnie w nadkolu jest jeszcze plastikowa oslona miedzy kolem a wnetrzem nadkola i wlotem do filtra. Samochod jezdzi tak od 2 lat i filtr wymienilem ostatnio po roku - i to w sumie bardziej dla zasady, niz z wielkiej potrzeby. Inna sprawa, ze po kaluzach wielkich nie jezdze byc moze na codzien - ale nadal uwazam, ze dopoki nie wjedziesz w naprawde gleboka, to tragedii raczej nie bedzie. A wiekszosc rozsadnych ludzi i tak w tak glebokie kaluze nie wjezdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Oczywiście też mam tą osłonę jednak cały syf, kurz, błoto itp bez problemu wlatują do nadkola ciągnięte od spodu auta i wpadają bezpośrednio do zasysania przez filtr. Kałuże to swoją drogą i oczywiście należy unikać głębokich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Kałuże to swoją drogą i oczywiście należy unikać głębokich Wiadomo ale starczy przejechać prze tak o głębokości kilku cm i woda może się dostać, nie mówię o pływaniu autem że woda aż się wlewa do auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 plasma555 napisał(a): Kałuże to swoją drogą i oczywiście należy unikać głębokich Wiadomo ale starczy przejechać prze tak o głębokości kilku cm i woda może się dostać, nie mówię o pływaniu autem że woda aż się wlewa do auta Też tak uważam. Ciśnienie jakie wytwarza się poprzez nacisk opony na wodę jest tak duży że może się ona rozprysnąć w każdym kierunku. Dlatego tak jak mi poradził Carfit ... zakładam spowrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się