Skocz do zawartości

Problem ze wspomaganiem


ggggtt

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż mam taki problem, że przy kręceniu kierownicą zarówno w jedną i drugą stronę co powiedzmy pol obrotu napotykam opor, jakby wspomaganie przestawalo na chwile dzialac, pozniej znowo lekko, ciezko, lekko itd. Pierwsze pol obrotu kierownicy dziala lekko, pozniej gdy czuc opor i podczas jazdy przy skrecie sie na ten opor natrafi to kierownica nie wraca po skrecie do pierwotnego poolozenia jak to powinno byc normalnie. Plyn w zbiorniczku jest, nigdzie nie udcieka, pasek rowniez dobrze naciagniety, nie slizga sie, pompa niby dziala, bo spadaja delikatnie obroty przy kreceniu kierownica na wolnych, jak i slychac ja przy skreceniu kol na maksa. Pompa nie wyje ani nic. Gdzie szukac przyczyny?? Czy to moze jednak pompa juz powoli sie konczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie przypominam sobie, ale wiadomo jakie drogi sa i czasami chac, niechac sie w jakas dziure/wyrwe/studzienke wjedzie. W kazdym badz razie jesli bylo to nie na tyle mocne, zeby mi zapadlo jakos w pamiec. Chociaz ostatnio przy dosc szybkim zakrecie wpadlem jednym kolem w jakas dziure, moze to przez to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazylem cos jeszcze. Opór czuć tylko w pewnyh polozeniach kierownicy - czyli ćwierć obrotu, 3/4 obrotu, 1 1/4 obrotu itp. Ogolnie kiedy kierownica jest obrócona o 90 stopni, 270 stopni itp. Inaczej mowiac jest ustawiona pionowo :lol:

 

sprawdz łożysk. amort. , krzyżak, przekładnie, a jak wszystko ok to pompa

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...

 

odkrecasz 2 srubki, gorna i dolna od krzyzaka i go zsuwasz....

 

a potem go lamiesz i okrecasz skrecony, jesli cos jest nie teges to bedzie sie przycinal.

 

 

zasami ruda jest na lozyskach krzyzaka.

 

 

Dzieki wielkie za szybka odpowiedz, zaraz sie za to zabieram:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Hej. Nie zakładając nowego tematu odgrzebie stary :-) mianowicie też mam problem z wspomaganiem. Kierownica nie wraca na swoje położenie jak i również ciężej się kręci. Dodam uwaga że ten problem zrobił mi się po wymianie kierownicy na sportową :huh: do wczoraj wszystko było git , dziś kiera zmieniona i pojawił się problem. Mam zdemontowana taśmę, odłączone kostki i założona nabę. Nie wydaje mi się że to ma wpływ że nie ma taśmy ? Sprawdzony płyn itp... Nie wiem czy to zbieg okoliczności że po wymianie kierownicy coś się zesrało... gdzie szukać problemu bo nie mam pojęcia co o tym myśleć ?? Auto impreza GD 04MY WRX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...