ggggtt Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Otóż mam taki problem, że przy kręceniu kierownicą zarówno w jedną i drugą stronę co powiedzmy pol obrotu napotykam opor, jakby wspomaganie przestawalo na chwile dzialac, pozniej znowo lekko, ciezko, lekko itd. Pierwsze pol obrotu kierownicy dziala lekko, pozniej gdy czuc opor i podczas jazdy przy skrecie sie na ten opor natrafi to kierownica nie wraca po skrecie do pierwotnego poolozenia jak to powinno byc normalnie. Plyn w zbiorniczku jest, nigdzie nie udcieka, pasek rowniez dobrze naciagniety, nie slizga sie, pompa niby dziala, bo spadaja delikatnie obroty przy kreceniu kierownica na wolnych, jak i slychac ja przy skreceniu kol na maksa. Pompa nie wyje ani nic. Gdzie szukac przyczyny?? Czy to moze jednak pompa juz powoli sie konczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Długo jeździsz tym autem? Masz tak od "zawsze" czy pojawiało się stosunkowo niedawno? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Padnięty krzyżak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Jezdze autem od 2 miesięcy. Pojawilo sie to 2 dni temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Pewnie spadło ciśnienie w pompie, sprawdź czy nie ma wycieku i sprawdź poziom płynu do wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Nie ma wycieku i stan płynu jest w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Nie uderzyłeś w nic? Dziura, krawężnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 W sumie nie przypominam sobie, ale wiadomo jakie drogi sa i czasami chac, niechac sie w jakas dziure/wyrwe/studzienke wjedzie. W kazdym badz razie jesli bylo to nie na tyle mocne, zeby mi zapadlo jakos w pamiec. Chociaz ostatnio przy dosc szybkim zakrecie wpadlem jednym kolem w jakas dziure, moze to przez to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Możliwe. Za podobne objawy jak u Ciebie może odpowiadać skrzywiona przekładnia kierownica - listwa przekładni znaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 moze sie to wydac smieszne mnie się tak robilo jak mialem peknieta oslone przegubu i smaru bylo malo wymienilem nasmarowalem wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Zauwazylem cos jeszcze. Opór czuć tylko w pewnyh polozeniach kierownicy - czyli ćwierć obrotu, 3/4 obrotu, 1 1/4 obrotu itp. Ogolnie kiedy kierownica jest obrócona o 90 stopni, 270 stopni itp. Inaczej mowiac jest ustawiona pionowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Zauwazylem cos jeszcze. Opór czuć tylko w pewnyh polozeniach kierownicy - czyli ćwierć obrotu, 3/4 obrotu, 1 1/4 obrotu itp. Ogolnie kiedy kierownica jest obrócona o 90 stopni, 270 stopni itp. Inaczej mowiac jest ustawiona pionowo sprawdz łożysk. amort. , krzyżak, przekładnie, a jak wszystko ok to pompa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 krzyzak na 100% 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Rzeczywiscie to chyba krzyzak. Leca pomuki 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Leca pomuki 8) A podobno to ostatnich gryzą psy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Chodzi o krzyżak kolumny kierowniczej :!: - myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1908 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Troche odgrzewam kotleta! Mam bardzo podobny problem ze wspomaganiem! I takie male pytanko jak mozna stwierdzic, ze to faktycznie krzyzak jest uszkodzony? Widac to wizualnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 faktycznie krzyzak jest uszkodzony? odkrecasz 2 srubki, gorna i dolna od krzyzaka i go zsuwasz.... a potem go lamiesz i okrecasz skrecony, jesli cos jest nie teges to bedzie sie przycinal. Widac to wizualnie? zasami ruda jest na lozyskach krzyzaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1908 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 odkrecasz 2 srubki, gorna i dolna od krzyzaka i go zsuwasz.... a potem go lamiesz i okrecasz skrecony, jesli cos jest nie teges to bedzie sie przycinal. zasami ruda jest na lozyskach krzyzaka. Dzieki wielkie za szybka odpowiedz, zaraz sie za to zabieram:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Dzieki wielkie za szybka odpowiedz, zaraz sie za to zabieram:) pamietaj tylko zeby zaznaczyc sobie markerem punkty na krzyzaku i kolumnie/przekladni do ponownego montazu. nie bedziesz musial kombinowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz86 Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Hej. Nie zakładając nowego tematu odgrzebie stary :-) mianowicie też mam problem z wspomaganiem. Kierownica nie wraca na swoje położenie jak i również ciężej się kręci. Dodam uwaga że ten problem zrobił mi się po wymianie kierownicy na sportową do wczoraj wszystko było git , dziś kiera zmieniona i pojawił się problem. Mam zdemontowana taśmę, odłączone kostki i założona nabę. Nie wydaje mi się że to ma wpływ że nie ma taśmy ? Sprawdzony płyn itp... Nie wiem czy to zbieg okoliczności że po wymianie kierownicy coś się zesrało... gdzie szukać problemu bo nie mam pojęcia co o tym myśleć ?? Auto impreza GD 04MY WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc120 Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 Może po prostu o coś obciera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się