alukasik Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Czy ktoś orientuje się czym się różnią te wersje w zakresie innej mocy? Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 AFAIK to tylko zmienionym oprogramowaniem ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 może ktoś przytoczyć różnicę w cenie? mam dysgooglię :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Jakas odmiana TD04 vs IHI VF52 i wieksze doladowanie. W stanach cena WRX'a MY'09 wzrosla w porownaniu MY'08 o ~$700. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 WRX 230 KM- 320 Nm WRX 265 KM -390 Nm wzmocniona wersja. Podobno zmodernizowano zawieszenie tzn usztywniono. Uległ zmianie kolor obręczy aluminiowych, są teraz antracytowe. Zastosowano szersze opony o niższym profilu oraz dodano tylną lotkę ze sportowego modelu STI. Wewnątrz pojawiły się czerwone naszywki "WRX" na fotelach oraz czerwona nitka, którą obszyto kierownicę. Informację podaję za KMH z marca 2009. W tym samym artykule podano następujące przyspieszenie 0-100km/h-5.5 s. Producent podaje chyba 6 s. Ale autko w swoich rękach miał Kajetan Kajetanowicz więc ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Wedlug testow w magazynach: C&D 0-60 4.7s i 1/4 mili 13.5@102mph MT 0-60 4.5s i 1/4 mili 13.3@101mph http://www.caranddriver.com/reviews/com ... wrx_page_5 http://www.motortrend.com/roadtests/hat ... _data.html WRX 265 byl tez szybszy na tym samym torze niz STI, gdyby mial hamulce przystosowane do jazdy torowej, to pewnie by wykrecil jeszcze lepszy czas. http://www.caranddriver.com/features/09 ... 6.6_page_4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 no pięknie. ten wrx ma byc konkurencją dla lancera ralliart zapewne.... albo odwrotnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 no pięknie. ten wrx ma byc konkurencją dla lancera ralliart zapewne....albo odwrotnie :wink: Był niedawno jakiś test, ale niestety nie pamietam gdzie i wyszło, że ralliart nie dorasta mu do pięt :razz: (między innymi beznadziejna skrzynia automatyczna i co się z tym wiąże 0-100 km/h w 7.0 s). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Czy ktoś orientuje się czym się różnią te wersje w zakresie innej mocy? Dzięki. zalujesz tak samo jak ja ze nie poczekałes rok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 zalujesz tak samo jak ja ze nie poczekałes rok ? "Gdyby człowiek wiedział, że się przewróci to by się położył" :razz: Na papierze ten WRX wygląda bardzo fajnie. IMO świetna alternatywa dla kogoś kto nie chce (z różnych względów) STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corner Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 W USA jedynie hatchback nazwano WRX, sedan to 2.5GT. Odnośnie różnic między wersjami 230 a 265PS: It's official folks. Those of you that picked up a 2008 Subaru Impreza WRX have been had. The road-going rally rocket gets an update for 2009 and with it comes a retuned 2.5-liter boxer four-pot producing 265 hp and 244 lb.-ft. of torque – a 41 hp and 18 lb.-ft. increase over the outgoing model. Power will be sent to all four wheels through a five-speed manual – the only transmission available -- with low-profile 225/45R17 summer tires replacing the 205/50R17 rubber of the 2008 model. The suspension has been revised to include stiffer springs, uprated dampers, upper strut mounts cribbed from the STI and larger anti-roll bars fore and aft. The Aero package is no longer an option – it's standard – and includes an STI-inspired grille on both the sedan and hatch, while the five-door receives the STI's rear spoiler and underbody diffuser. *źródło: link Porównanie z lancerem ralliart i focusem st jest tu: link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 IMO świetna alternatywa dla kogoś kto nie chce (z różnych względów) STI Np ze wzgledu na zaoszczedzone $10k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alukasik Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Czy ktoś orientuje się czym się różnią te wersje w zakresie innej mocy? Dzięki. zalujesz tak samo jak ja ze nie poczekałes rok ? Kurs euro kiedy kupowałem skutecznie ogranicza mój smutek :grin:. Bardziej interesował mnie zakres zmian poza-ECU, żeby się zastanowić nad ewentualnymi zmianami po gwarancji :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corner Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Czy ktoś orientuje się czym się różnią te wersje w zakresie innej mocy? Dzięki. zalujesz tak samo jak ja ze nie poczekałes rok ? WRX MY2011 bedzie wygladal juz jak STI :sad: http://www.drivingsports.com/site/2010/ ... -widebody/ niezly maja marketing... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 niezly maja marketing... Tym sposobem motywują kolegę do zmiany auta na nowsze :wink: Fajnie, że oba mocne modele będą do siebie podobne. Obecny ugrzeczniony WRX wyglądający jak diesel to było wielkie nieporozumienie Od zawsze STI różnił się od WRX`a szczegółami, które wyłapywali tylko fani marki. A teraz? Może chodziło o to aby wchodzący na rynek diesel był podobny do wrx? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 tak czy inaczej WRX wygladający jak Lanos nie za bardzo musiał trafiać w gusta klientów. osobiscie się cieszę, że znowu wyglądać będzie ciut inaczej niż koreańskie auta PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 tak czy inaczej WRX wygladający jak Lanos nie za bardzo musiał trafiać w gusta klientów. osobiscie się cieszę, że znowu wyglądać będzie ciut inaczej niż koreańskie auta i na tym zdjeciu z nalesnikiem wyglada calkiem calkiem , zal mi tylko ludzi ktorzy ulegli pokusie i kupili obecnego WRXa .Masa kasy wywalona w bloto a w dodatku zastaja zniesprzedawalnym autem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corner Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 zal mi tylko ludzi ktorzy ulegli pokusie i kupili obecnego WRXa .Masa kasy wywalona w bloto a w dodatku zastaja zniesprzedawalnym autem :roll: Cóż, tego przewidzieć nie można było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Cóż, tego przewidzieć nie można było... patrzac na to jak wyglada to jest raczej odwrotnie.Przecie jak to sie mowi widizaly galy co braly :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corner Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Cóż, tego przewidzieć nie można było... patrzac na to jak wyglada to jest raczej odwrotnie.Przecie jak to sie mowi widizaly galy co braly :wink: Jak to mówią gdyby człowiek wiedział że się przewróci, to by się położył :wink: Jasne, można było przypuszczać, że coś się poprawi w "dizajnie", ale wg mnie nie można było przewidzieć tak rewolucyjnych zmian jak te, które mają nastąpić w wrx MY2011. Tak na marginesie, osobiście nie zostawiłbym 40k euro u dealera za auto, które wygląda tak jak na tą chwilę wygląda wrx. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Czy ktoś orientuje się czym się różnią te wersje w zakresie innej mocy? Dzięki. zalujesz tak samo jak ja ze nie poczekałes rok ? WRX MY2011 bedzie wygladal juz jak STI :sad: http://www.drivingsports.com/site/2010/ ... -widebody/ niezly maja marketing... Ja za tym akurat nie placze, bo wg mnie wyglada jak krzykliwa prostytutka :roll: WRX moze wygladac nawet jak Diesel, lata mi to tak naprawde i inne opinie. Fajnie miec mocne auto które nie wyróżnia sie z tlumu a takie "łajd bodi" powinien miec jedynie STi, bo WRX zawsze bedzie WRX'em. Szczerze mowiac ja od czasu blob eye'a prorokowałem ze naturalnym krokiem subaru bedzie hatch back [ Dodano: Nie Kwi 04, 2010 7:02 pm ] zal mi tylko ludzi ktorzy ulegli pokusie i kupili obecnego WRXa .Masa kasy wywalona w bloto a w dodatku zastaja zniesprzedawalnym autem Wybacz mi, ale "pitolisz" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Wybacz mi, ale "pitolisz" nie chcial bym abys sam sie o tym przekonal :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 byłem niedawno przed decyzją zmiany auta, i biłem sie z myślami, nie ukrywam że wchodził w rachubę STI 08, ale tylko w wersji TOP, bo naprawde sie tym przyjemnie jeździ, ale niestety wygląd jest dla mnie wciąż nie do przyjecia, pomimio że już sie w miare przyzwyczaiłem, ale wciąż do mnie przemawia i brakowało tej przysłowiowej kropki nad "i", a szkoda bo pewnie bym sobie kupił jakiegoś subaraka na co dzień :roll: , a tak musiałem iść do konkurencji :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Ja mysle ze dalej "Pitolisz" Ja sie dlugo tym nie przekonam bo auto naprawde mi sie podoba i kupilem je na troche dluzej niz tylko na okres gwarancyjny. Jedynie jakie zastrzezenie mam do MY08 z pierwszego miotu ze jest jak dlamnie troche zbyt miekko zestrojone i jest troche plastikowo w srodku, tak to auto mam do tanca i do rozanca, nic dodac nic ujac. Auto naprawde ma swoj urok i ma to coś, mimo ze trzeba dopiescic co nieco we wlasnym zakresie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 a tak musiałem iść do konkurencji ralliarta kupiles? a na powaznie to ciekaw jestem jak na pojezdzawkach bedzie wypadal RS vs. Sti... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się