kashmere Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Jeżeli ktoś ma możliwość zważyć coś z czego można zrzucić wagę proszę o dopisywanie, będzie kompendium dla potomnych :wink: Elektryczne szyby 3 kg Centralny zamek 1kg ABS 8kg Klima 17 kg Szyberdach 13kg Wspomaganie 7kg Poduszka kierowcy 6kg Poduszka kierowcy i pasażera 13kg Tylna klapa z zamkiem 10kg Maska ... Spoiler... Hamulce 4 tłoczkowe ... Drzwi tylne ... Fotele ... Kanapa ... Boczki drzwi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 a pomóki będą? chlapacze 250g od sztuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 silnik ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Instalacja do odpalania papierosow 350g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 żartownisie ja serio pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Gdy Rallymen przesyłał mi kompletne 4/2 tłoczkowe hamulce z WRX to łączna waga zacisków, tarcz i klocków wynosiła +/- 40 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 czyli mozna wyjac zaciski i jezdzic bez? IMO podawanie wagi tych elementow troche bez sensu, bo nawet jak sie je wyjmie to trzeba przeciez cos wlozyc w zamian a ja jeszcze nie slyszalem o odelzonych tarczach klockach i zaciskach PS wazyl ktos kompletnego gtka w cywilnej specyfikacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 grygo, moje zaciski ważą 2kg/szt. Niby takie duperele zmieniasz a tu się nagle okazuje ze trochę wagi zbiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 twoje czyli 2 tloczki czy 4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 twoje czyli 2 tloczki czy 4? 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 kashmere, prosił o podanie wagi hamulca, więc podałem. Wydaje mi sie, że zmniejszenie masy nieresorowanej przez zastosowanie lżejszych zacisków, felg itp. ma kapitalne znaczenia dla prowadzenia sie auta, right :roll: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 elmo, dzieks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 kashmere, prosił o podanie wagi hamulca, więc podałem. Wydaje mi sie, że zmniejszenie masy nieresorowanej przez zastosowanie lżejszych zacisków, felg itp. ma kapitalne znaczenia dla prowadzenia sie auta, right :roll: :?: no zgadza sie, ma kapitlalne znaczenie. z tym, ze wedlug mnie nie mozna sie kierowac waga przy wybieraniu zaciskow do swojego auta. maja one do spelnienia troche wazniejsze zadania niz obnizenie masy nieresorowanej oczywiscie fajnie gdy przy ich wymianie cos sie tam zdejmie z wagi, ale przynajmniej dla mnie to bylby efekt uboczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 grygo, ale tu nikt nie mówi o kierowaniu się masa przy zakupie hamulców. Po prostu fajnie byłoby znać wagę poszczególnych elementów, a okazyjna redukcja to taki dodatkowy gift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 grygo, moje zaciski ważą 2kg/szt. Jak mi Rallymen wysyłał hamulce to spakował to w 2 paczki, bo max waga przesyłki mogła wynosic chyba 30-32kg. W osobnej, mniejszej paczce miałem same przednie 4-tłoczkowe zaciski (z klockami). Z ogólnej masy paczki (40kg) wnioskuje, że 1 subarowy 4-tłoczkowy zacisk ważył coś pod 4kg, co chyba jest możliwe, biorąc pod uwagę fakt, że jest zrobiony z ciężkiego żeliwa, o ile dobrze pamietam. kashmere, jeżeli zaoszczędziłes 1,5-2kg na kole, to już jest niezły wynik :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 PS wazyl ktos kompletnego gtka w cywilnej specyfikacji? moja seria na ciezkich 17", wersja full szwajcar(szyber, klima, poduchy) pelny bak, brak dojazdowki. 1295kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 coupeta z klimą i pelnym wyposazeniem oraz full bakiem na 17 - 1221 kg, teraz bez zapasówki, klimy pewnie mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 dzieki panowie za dane, kiedys gdzies tez wyczytalem info, ze MY98 jest lzejszy od MY99-00, ktos moze to potwierdzic? i czym jest to spowodowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 GL 1240kg z kierownikiem i pustym bakiem, w bagażniku termosik z herbatką, plecak kanapek, torba ubrań, gumofilce, dojazdówka, parę kilo różnych kluczy, pod fotelami kubki po kawie, papierki po hamburgerach, kebabach chyba z 3 tygodni, na dywanikach po kilogramie błota wczoraj ważyłem (kierownik 85kg) edit: hak też jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vrossi Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Nie wim jak się to ma do GTka... ja przed chwila z nudy zważyłem dojazdówkę + lewarek od STI 03. Wychodzi w sumie 15.75 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 ja ważyłem swojego jakiś czas temu (klima, poduszka pasażera, szyber, abs, dojazdówka, instalacja pod hak-25kg) 1/4 baku, mechanik ~80kg i wyszło 1345kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 hmmm sporo moj GL2.0 automat, abs szyber, 2xair bag wygłuszone drzwi.hak LPG zatankowany w 50% i PB w 40% bez nikogo na pokładzie i bez koła zapasowego fele 16 1260kg hmm moze dla tego ze nie mialem płynu do spryskiwaczy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 kashmere, podam jutro wagę zacisku 4-tłoczki, bo akurat mnie taki leży w domu luzem. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Stabilizatory 22mm przód - 3.9 kg tyl - 5 kg :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 ja ważyłem swojego jakiś czas temu (klima, poduszka pasażera, szyber, abs, dojazdówka, instalacja pod hak-25kg) 1/4 baku, mechanik ~80kg i wyszło 1345kg hmmm sporo moj GL2.0 automat, abs szyber, 2xair bag wygłuszone drzwi.hak LPG zatankowany w 50% i PB w 40% bez nikogo na pokładzie i bez koła zapasowego fele 16 1260kg hmm moze dla tego ze nie mialem płynu do spryskiwaczy?? 1345-25-80=1240kg, więc chyba nie tak źle mój karawan w połowie zalany, z abs, klimą, szybrem... ale tylko połową gratów w środku ważył ~1350kg - to dopiero jest grubas :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się